Un es jau pirmajā postā minēju par spēju saslēgt smadzenes vairākuzdevumu režīma,kas braucot ar automātu atkrīt, jo tu vnk brauc un viss, nav jādomā arī par pašas braukšanas daļu.
Bet manuāļiem ir tieši tas pats. Internetā diskusiju daudz par eksāmeniem un maršrutiem, un to iegaumēšanu, kārbas arī pamatā figurē manuālās
Automātam nevajag sekundes, lai pārslēgtos. Automātu ir nepieciešams pilnībā apstādināt, pirms mainīt no D un R un otrādi.
Kad parkojas, tas moments kad no D uz R pāriet, jo tomēr tās sekundes vajag, lai automāts pārslēgtos.
Eksāmenu inspektoriem pa lielam jau ir atstrādāti maršruti un autoskolu instruktori mācībniekus pa tiem trenkā,vnk iegaumē maršrutu un viss, ja kāda mazāka pilsēta , tas tas vispār ir īzī.
Nu traki gan. Bet, lai dabūtu tiesības, taču ir jāvar redzēt zīmes?
Jā, jā, jūs tagad teiksiet, ka jums tā kloķa raustīšana notiek automātiski, bet es sastrēgumos reāli varu atšķirt auto ar manuālo.
Tādi kuriem īstenībā nebūt jābūt pie auto stūres nemaz, jo viņi nespēja iemācīties braukt UN sekot zīmēm līdzi, un situācijai uz ceļa. Reāli radās tāda sajūta ,ka tie ir planktoni. C'mon kā var uzdot jautājumi, ja stūri griež labā virzienā, tad kurā virzienā griežas riteņi un kā ir atpakaļ gaitā, tā bija reāla pērle no viena mutes.?
Kādi tad bija šie cilvēki?
Prootams, kur nu bez ātrumkārbas raustīšanas piekritēju jājamzirdziņa - jūs esat gudrāki!
Priekš kam komfortu, ja var **sties ar ātrumkārbu un justies pārākiem
Varētu pie reizes nolikt arī C kategoriju, 95to kodu un helikoptera tiesības, ja nu dzīvē gadīsies, ka vajag.
Nu tā, nemāk smdzeni saslēgt vairāku uzdevumu režīmā.? k'mon kā var nespet braukt ar manuāli. Ja nespēj vienreiz dzīvē sevi savākt un iemācīties braukt ar manuāli, tad labāk nevajag, jo tie kadri ,kas iznāk ar b.kat. automāta tiesībām ir tie kas vnk nespēj vadīt a/m ar manuāli. Man draugs lika b.kat. tiesības gadi 3 atpakaļ ar manuāli. Grupa dalijās tādos, kas lika ar automātu ,otra daļa ar manuāli, tās bija ārprāta šausamas kādi cilveki mēģināja dabūt tiesības mācoties ar automātu,bet taču csdd nolika ar automātu.
Vai vari pamatot šo viedokli? Kā no izvēlētās kārbas atkarīgs, nobrauksi tantiņu vai nē?
Zinu ļoti daudzus indivīdus, kuri nolika uz manuālās, ikdienā brauc tikai ar automātisko un vairs neprot ar manuālo braukt un nemaz negrib, un nemaz nebrauc, pat tad, ja reāli vajag pašam vai kādam izpalīdzēt.
Tiem kas nevar nolikt tiesības ar manuālo kārbu nemaz pie stūres NEDRĪSKTĒTU būt
Tiem kas nevar nolikt tiesības ar manuālo kārbu nemaz pie stūres NEDRĪSKTĒTU būt, jo ja nu kāds izskrien mašainas priekšā, apjuks un nezinās ko darīt, jo nevar taču veikt vairāks darbības reizē, kā domāt par situāciju uz ceļa un pārslēgt ātrumus.?
Lielākas summārās izmaksās ir subjektīvi vērtējamas, jo cilvēks var ilgi čakarēties braukšanās dēļ manuālās, bet ar automātu tam visam cauri tiktu audz ātrāk. Un pēcāk, ja arī vajadzētu to manuālo, tad jau būtu pieradis pie satiksmes un tad atliktu tikai tīri iemācīties braukt ar manuālo, kas arī varētu būt ātrāk.
Lielākais stulbums automātam ir tas, ka tu viņu nekad dzīvē '' neuzstumi'' un dabūsi saukt evakuatoru. Savādāk varēsi pēc tam servisā piķot tik uz nebēdu.
Lai noliktu eksāmenu nepieciešamas priekšzināšanas - tātad braukšanas + tātad finanses = tiesības.vienspats @ 14.10.2019 16:38
Kad ir iegūtas tiesības vadīt auto ar automātisko kārbu, lai drīkstētu vadīt auto ar manuālo kārbu nav otrreiz jāiet autoskolā. Jānoliek vien eksāmens CSDD ar manuālo kārbu.