Braukšanas instruktore-automatiskā kārba

 
Reitings 20
Reģ: 24.09.2018
Labrīt,
Meitenes, padalieties, varbūt Jums ir pieredze un līdz ar to rekomendācijas automātikas braukšanas pasniedzējai(Rīga,Ikšķile,Ogre)?
13.10.2019 09:13 |
 
Reitings 3762
Reģ: 26.09.2019
Labāk likt vismaz uz automātu nekā vispār to nedarīt. ?‍♀️
14.10.2019 13:32 |
 
Patīk
Reitings 1750
Reģ: 24.05.2019
Manam vāģim ar pielekšanu viss ok, nevajag braukt ar lūžņiem.
14.10.2019 13:44 |
 
Reitings 318
Reģ: 29.01.2009
Tiesību likšanu vienmēr esmu atlikusi, bet drīzumā sākšu mācīties. Likšu uz automāta, jo neredzu vajadzību pēc manuālās. Par to, ka dzīvē var noderēt tiesības, kur likts uz manuālo, iespējams, bet ne man. ?
14.10.2019 13:46 |
 
Patīk
Reitings 335
Reģ: 12.10.2018
Esmu nobraucis daudzus gadus gan ar manuālo, gan automātu.
Katram savi plusi un mīnusi. Ar manuālo ir ekonimskāk (starpība ~ 1.2.L/100km - pēc servisa grāmatas) nu šausmīga ekonomija sanāk.
Patēriņš ir lielāks, jo automāts neļauj braukt ar zemiem apgriezieniem, līdz ar to dzinēju resurss ir daudz ilgāks. Latvijā ir tieksme ekonomēt ( it īpaši dīzeļiem) kvēpinot ar zemiem apgriezieniem, it īpaši kad dzinējs vēl nav iesilis. Automāts to vienkārši neļauj.
Mūsdienīgs automāts arī pie paātrinājuma un apdzīšanas strādā labāk. 1 sekundē tas var pārmest 6-4 un 4-6 - ar roku tik ātri nesaštepselēsi. Un abas rokas uz stūres.
Riteņi visu laiku transmisijā ar dzinēju, slidenā laikā samazināt ātrumu un manevrēt ir daudz drošāk.
Un tie kas runā pa telefonu ar manuālo ir vienkārši cirks, pagriezienos - velkas, raustās utt
Ja ļoti vajag automātu var pastumt nelielu gabalu. Ieliek N un stumdi. Ja auto uztur kārtībā, stumdīšana vispār nav vajadzīga.
14.10.2019 14:15 |
 
Reitings 544
Reģ: 22.04.2016
Nolikt 1x uz automātu un varbūt gadās, ka vajag uz manuālo un tad otro reizi izlikt naudas par braukšanām.

Kad ir iegūtas tiesības vadīt auto ar automātisko kārbu, lai drīkstētu vadīt auto ar manuālo kārbu nav otrreiz jāiet autoskolā. Jānoliek vien eksāmens CSDD ar manuālo kārbu.
14.10.2019 16:38 |
 
10 gadiPatīk
Reitings 2450
Reģ: 20.07.2013
vienspats @ 14.10.2019 16:38

Kad ir iegūtas tiesības vadīt auto ar automātisko kārbu, lai drīkstētu vadīt auto ar manuālo kārbu nav otrreiz jāiet autoskolā. Jānoliek vien eksāmens CSDD ar manuālo kārbu.
Lai noliktu eksāmenu nepieciešamas priekšzināšanas - tātad braukšanas + tātad finanses = tiesības.
14.10.2019 17:05 |
 
10 gadi
Reitings 3532
Reģ: 13.03.2013
Lielākas summārās izmaksās ir subjektīvi vērtējamas, jo cilvēks var ilgi čakarēties braukšanās dēļ manuālās, bet ar automātu tam visam cauri tiktu audz ātrāk. Un pēcāk, ja arī vajadzētu to manuālo, tad jau būtu pieradis pie satiksmes un tad atliktu tikai tīri iemācīties braukt ar manuālo, kas arī varētu būt ātrāk.

Tiem kas nevar nolikt tiesības ar manuālo kārbu nemaz pie stūres NEDRĪSKTĒTU būt, jo ja nu kāds izskrien mašainas priekšā, apjuks un nezinās ko darīt, jo nevar taču veikt vairāks darbības reizē, kā domāt par situāciju uz ceļa un pārslēgt ātrumus.?
Tas ir tāds sutulbums, ka ir divu veidu B.kat.?

Lielākais stulbums automātam ir tas, ka tu viņu nekad dzīvē '' neuzstumi'' un dabūsi saukt evakuatoru.  Savādāk varēsi pēc tam servisā piķot tik uz nebēdu.

Automātu var vilkt uz ~40km/h ar intervāliem.
14.10.2019 19:16 |
 
Reitings 347
Reģ: 27.12.2018
Tiem kas nevar nolikt tiesības ar manuālo kārbu nemaz pie stūres NEDRĪSKTĒTU būt, jo ja nu kāds izskrien mašainas priekšā, apjuks un nezinās ko darīt, jo nevar taču veikt vairāks darbības reizē, kā domāt par situāciju uz ceļa un pārslēgt ātrumus.?

Vai vari pamatot šo viedokli? Kā no izvēlētās kārbas atkarīgs, nobrauksi tantiņu vai nē?
14.10.2019 20:29 |
 
Patīk
Reitings 1750
Reģ: 24.05.2019
Tiem kas nevar nolikt tiesības ar manuālo kārbu nemaz pie stūres NEDRĪSKTĒTU būt

Katrs koments par tiesību likšanu uz manuālās kārbas aizvien stulbāks. Tas vairs pat nav smieklīgi. Kas būs nākamais?
14.10.2019 20:48 |
 
10 gadi
Reitings 826
Reģ: 02.10.2010
Zinu ļoti daudzus indivīdus, kuri nolika uz manuālās, ikdienā brauc tikai ar automātisko un vairs neprot ar manuālo braukt un nemaz negrib, un nemaz nebrauc, pat tad, ja reāli vajag pašam vai kādam izpalīdzēt.

Es arī tādus daudzus zinu. Un pati esmu viena no tiem. Noliku tiesības ar manuālo. Pēc tam sāku braukt ar automātu. Pie manuālas 6 gadus neesmu sēdējusi. Un vairs jau nesēdīšos arī.
14.10.2019 21:17 |
 
10 gadi
Reitings 3532
Reģ: 13.03.2013
Vai vari pamatot šo viedokli? Kā no izvēlētās kārbas atkarīgs, nobrauksi tantiņu vai nē?

Nu tā, nemāk smdzeni saslēgt vairāku uzdevumu režīmā.? k'mon kā var nespet braukt ar manuāli. Ja nespēj vienreiz dzīvē sevi savākt un iemācīties braukt ar manuāli, tad labāk nevajag, jo tie kadri ,kas iznāk ar b.kat. automāta tiesībām ir tie kas vnk nespēj vadīt a/m ar manuāli. Man draugs lika b.kat. tiesības gadi 3 atpakaļ ar manuāli. Grupa dalijās tādos, kas lika ar automātu ,otra daļa ar manuāli, tās bija ārprāta šausamas kādi cilveki mēģināja dabūt tiesības mācoties ar automātu,bet taču csdd nolika ar automātu.
14.10.2019 22:43 |
 
Reitings 347
Reģ: 27.12.2018
Nu tā, nemāk smdzeni saslēgt vairāku uzdevumu režīmā.? k'mon kā var nespet braukt ar manuāli. Ja nespēj vienreiz dzīvē sevi savākt un iemācīties braukt ar manuāli, tad labāk nevajag, jo tie kadri ,kas iznāk ar b.kat. automāta tiesībām ir tie kas vnk nespēj vadīt a/m ar manuāli. Man draugs lika b.kat. tiesības gadi 3 atpakaļ ar manuāli. Grupa dalijās tādos, kas lika ar automātu ,otra daļa ar manuāli, tās bija ārprāta šausamas kādi cilveki mēģināja dabūt tiesības mācoties ar automātu,bet taču csdd nolika ar automātu.

Kādi tad bija šie cilvēki?
15.10.2019 08:18 |
 
Patīk
Reitings 1750
Reģ: 24.05.2019
Prootams, kur nu bez ātrumkārbas raustīšanas piekritēju jājamzirdziņa - jūs esat gudrāki!
Priekš kam komfortu, ja var **sties ar ātrumkārbu un justies pārākiem ?
15.10.2019 08:46 |
 
10 gadi
Reitings 1647
Reģ: 29.01.2009
Varētu pie reizes nolikt arī C kategoriju, 95to kodu un helikoptera tiesības, ja nu dzīvē gadīsies, ka vajag.

????????
15.10.2019 09:34 |
 
10 gadi
Reitings 3532
Reģ: 13.03.2013
Kādi tad bija šie cilvēki?

Tādi kuriem īstenībā nebūt jābūt pie auto stūres nemaz, jo viņi nespēja iemācīties braukt UN sekot zīmēm līdzi, un situācijai uz ceļa. Reāli radās tāda sajūta ,ka tie ir planktoni. C'mon kā var uzdot jautājumi, ja stūri griež labā virzienā, tad kurā virzienā griežas riteņi un kā ir atpakaļ gaitā, tā bija reāla pērle no viena mutes.?
Prootams, kur nu bez ātrumkārbas raustīšanas piekritēju jājamzirdziņa - jūs esat gudrāki!
Priekš kam komfortu, ja var **sties ar ātrumkārbu un justies pārākiem
 
No...noo....man nav iebildumu pret automātu, man pašai viena mašīna ir ar automātisko ,otra ar manuāli. Nejauc visu putrā vienā. Man ir iebildumi ,ka pastāv dalījums ,ka var likt ar manuāli un ar automātu,kas ļauj dabūt tiesības totāliem rāceņiem.
15.10.2019 12:46 |
 
Reitings 347
Reģ: 27.12.2018
Tādi kuriem īstenībā nebūt jābūt pie auto stūres nemaz, jo viņi nespēja iemācīties braukt UN sekot zīmēm līdzi, un situācijai uz ceļa. Reāli radās tāda sajūta ,ka tie ir planktoni. C'mon kā var uzdot jautājumi, ja stūri griež labā virzienā, tad kurā virzienā griežas riteņi un kā ir atpakaļ gaitā, tā bija reāla pērle no viena mutes.?

Nu traki gan. Bet, lai dabūtu tiesības, taču ir jāvar redzēt zīmes? Līdz ar to šo problēmu cilvēki kaut kā atrisināja, ne tā? Automātu licējiem prasības uz satiksmes noteikumu ievērošanu ir tādas pašas, kā tiem, kas liek ar manuālo, cik tālu man zināms.
15.10.2019 14:00 |
 
Patīk
Reitings 1750
Reģ: 24.05.2019
Sekot zīmēm un situācijai uz ceļa objektīvi vieglāk uz automāta, jo nav nekas papildus jāizspiež un jārausta.
Jā, jā, jūs tagad teiksiet, ka jums tā kloķa raustīšana notiek automātiski, bet es sastrēgumos reāli varu atšķirt auto ar manuālo.
15.10.2019 16:06 |
 
10 gadiPatīk
Reitings 2450
Reģ: 20.07.2013
Automāts ir vienkārši ērtība un nekas vairāk
15.10.2019 16:16 |
 
Reitings 63
Reģ: 02.10.2017
Tik daudz komentaru, bet par temu neviena ieteikuma.
Noteikti neiesaku instruktoru Einaru Birkanu- vilcinaja, centas sev vairak naudas iekaset un vel ari rokas pie sevis nemaceja paturet. Loti nepatikama pieredze. Nobraucu ar vinu obligatas reizes- pirmas reizes tikai lielija un nepieversa uzmanibu un pedejas paris saka loti kritizet un uzkritosi atrunat no eksamena.
Nomainiju instruktori pret sievieti (nebija vismaz kerstigas rokas jarauj nost no kajam) un pec mazak ka menesa tiesibas bija kabata. Diemzel neatceros vairs instruktores vardu- atradu ss.com krievu tautibas sieviete, bet komuniceja latviski ari. Ja atceresos vardu iekomentesu velak.
Vina mani loti labi sagatavoja ari realai brauksanai ne tikai eksamenam.
15.10.2019 18:28 |
 
10 gadi
Reitings 3532
Reģ: 13.03.2013
Nu traki gan. Bet, lai dabūtu tiesības, taču ir jāvar redzēt zīmes? 

Eksāmenu inspektoriem pa lielam jau ir atstrādāti maršruti un autoskolu instruktori mācībniekus pa tiem trenkā,vnk iegaumē maršrutu un viss, ja kāda mazāka pilsēta , tas tas vispār ir īzī.

Jā, jā, jūs tagad teiksiet, ka jums tā kloķa raustīšana notiek automātiski, bet es sastrēgumos reāli varu atšķirt auto ar manuālo.

Vislabāk to redz parkojoties ar kādu kārbu brauc un momentā kad uzsāk braukt,tas tā btw,jo es braucu gan ar manuāli, gan automātu. Kad parkojas, tas moments kad no D uz R pāriet, jo tomēr tās sekundes vajag, lai automāts pārslēgtos. Uzsākot braukt ir redzmas tas moments ,kad no 1 uz 2 pāriet, jo es pieļauju reti kuram kāja ir astrādāta perfekti ar starpgāzi, kā arī parasti to nedod mazajos pārnesumos, kaut gan redzēts būtu. Automātam, ja viss ok ar kārbu , šo momentu gandrīz neredz ,bet nav tik straujš kāpums ātrumā kā manuālim,tie ir mani novērojumi.
15.10.2019 20:13 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits