Taviem neapdomīgi rakstītajiem komentāriem, kur Tu tik dedzīgi pamāci iespējamo upuri, kas tam pareizi jādara, lai tiešām nekļūtu par upuri.
A būs no Tevis kādas pamācības iespējamajam varmākam, lai tas izvairītos nodarīt citiem/kādam pāri un pats saviem spēkiem - kuru taču ir pārpārēm, tik galīgi destruktīvā virzienā raidīti - saviem spēkiem bez upura palīdzības varmāka tiktu galā ar saviem kompleksiem, likstām utt?
Otrs - kad ne tikai vienlīdzība tiks panākta, bet arī wage gap dzimuma dēļ iznīdēts
Nu pilniigi bez vainas tas upuris arii nav!:-O:-O:-O[:Qengry it ipasi berni un penssionāri! Vardarbibai VISPĀR NAV ATTAISNOJUMA
Būs pamācība - Nedari citiem pāri.^ nu, vismaz kaut kas iesākumam.
Bet nedomāju, ka viņš mani ieklausīsies.^ nebēdā, ja varmāka tik dedzīgi ieklausījās, kad Tu drukāji attaisnojumus varmācīgai rīcībai un pamācības upurim, tad tikpat dedzīgi ieklausīsies, kad drukāsi attaisnojumus upurim un pamācības varmākam.
Kurā vietā vīrietis saņem vairāk par sievieti darot VIENĀDU darbu un strādājot VIENĀDAS darba stundas? Cik zinu, tas pat ir nelegāli maksāt kādam vairāk dzimumsu atšķirību dēļ.
Nerātnā tu esi lielisks piemērs, tai cilvēku grupai, kuri ir mūžigie cietēji un rāda ar pirkstiem uz visiem, tikai ne uz sevi
Nerātnā, neviens te nerunā par varmāku, jo visiem (šķiet, izņemot tevi) ir skaidrs, ka varmāka ir vainīgs.Ja 5% runas sastāda “nu, jā, varmāka vainīgs” un 95% “ko upuris izdarīja nepareizi”, tad, manuprāt, vairāk skan cauri tas, cik upuris ir vainīgs, ne varmāka, tas tiek atstāts kaut kur backgroundā. Šeit jau bija pasena diskusija, kurā liela daļa izteicās tieši tā pat kā Tu un bira pērles par “nu, varmākas taču tādi ir”, “viņi uzauguši tādā vidē”, “izvarotāji tak ir un būs” un tajā pašā komentārā, lielāko daļu sastādīja teorijas par to, cik paši upuri ir vainīgi, sākot no stila, uzvedības, beidzot par ar to, kurā vietā vajadzētu viņām neatrasties. Pat, ja pieņemtu, ka meitene ģērbjas tā, kā Tev un daļai šeit, piem., liekas “maucīgi” (nevēlos ieslīgt diskusijās par šo vārdu kā tādu - lietoju kā citātu), tas, ka viņa varbūt ir uzaugusi vidē, kur tāds stils (es īsti nesaprotu, kāds tieši, jo pat šeit, kur apgrozās ne tik milzīga daļa sabiedrības, ir izteikti atšķirīgi viedokļi par to, kas ir “maucīgs” un kas nē) ir pašsaprotams - tas gan kaut kā netika apsvērts. Atceros vienu komentētāju, kuras pirmais (!) komentārs diskusijā bija par to, cik upuri paši ir vainīgi. Dažus komentārus vēlāk viņa rakstīja kaut ko no sērijas ‘par pašiem izvarotājiem nezinu - vienkārši jāmāca savi dēli tā nedarīt’. Atvaino, bet tas dēls visticamāk redzēs to, ka mamma pirmāmkārtām uzbruks meitenei/upurim, tas ir tas, ko bērns redzēs - ATTIEKSMI. Patīk vai nē - bet jūs esat daļa no sabiedrības, šajā gadījumā vardarbību tolerējošā, jo, kā jau teicu pusteikums par to, ka nav labi izvarot, un 10 par to, kā upuris pats izprovocējis (tēlaini izsakoties) diezgan skaidri ilustrē jūsu attieksmi.
Patīk vai nē - bet jūs esat daļa no sabiedrības, šajā gadījumā vardarbību tolerējošā, jo, kā jau teicu pusteikums par to, ka nav labi izvarot, un 10 par to, kā upuris pats izprovocējis (tēlaini izsakoties) diezgan skaidri ilustrē jūsu attieksmi.