Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Par 220.lv

 
Reitings 133
Reģ: 06.05.2018
Ko jūs varētu teikt par šo internetveikalu? Kādas atsauksmes?
Vai kada ir iegādājusies no šī veikala mēbeles , ir vērts vai nav?
Esmu noskatijusi gultu un kumodi, bet bail riskēt. Savā pilsētas mēbeļu veikalā diemžēl neatradu to ko sirds kāro.
25.05.2018 11:45 |
 
Reitings 4227
Reģ: 31.03.2017
Esmu sūtījusi, elektronisko tējkannu, pamperus, smaržas,gan jau ko vēl, bet uz doto brīdi neatceros, problēmu nekādu ,ne ar preci, ne komunikāciju. Viss apmierina:-)
25.05.2018 22:11 |
 
Reitings 3897
Reģ: 01.01.2017
220.lv esmu pircis elektroniku, dažas saimniecības un celtniecības preces, nekādu problēmu nav bijis.
25.05.2018 21:51 |
 
Reitings 4655
Reģ: 23.11.2014
No 220.lv esmu tikai pirkusi telefonus un kkādu matu masku. Viss apmierinaja.
Mēbeles gan droši vien pirktu kaut kur, kur pati varu apskatīt un aptaustīt.
Un gribu atgādināt, ka interneta veikali tādi starpnieki vien ir, jo piegādātāji tur ir 100 un 1, tāpēc jūsu problēmas viņiem jārisina tālāk. Ticu, ka pats uzņēmums visu godprātīgi cenšas risināt.
Zinot EAN kodu vai preces kodu var googlē meklēt informāciju un pētīt dziļāk par pašu preci!
25.05.2018 19:28 |
 
Reitings 1060
Reģ: 13.07.2015
Pirms trīs gadiem pirku gultu. Pasūtīju gultu un klāt vēl redeles. Kad prece bija klāt, tad gultas galvgaļa vietā atsūtīja elektrisko kamīnu :-D kamīns, protams, forši, bet gultu vairāk vajadzēja :-D sākumā šie teica kā, mums stāv rakstīts, ka jūs pasūtījāt mēs teicām nē, re kur mūsu pasūtījuma lapa un tur nekāda kamīna nav :-D
Ilgi ņēmāmies ar viņiem, visu laiku solīja, ka būs būs, drīz būs, kamīnu jau nākošā dienā bija gatavi savākt, bet pateicām ka neatdosim kamēr nebūs preces pilnā komplektācijā. Komunikācija ar viņiem šausmīga, visu laiku jāzvanās un jāprasa bija, kaut arī paši teica, ka pārzvanīs, piezvanīs. Beigu beigās mums apnika un atdevām visu pilnībā un pieprasījām naudu.
Tāpēc tagad tikai mazas lietas tur pērku, kuras varu uz vietas savākt, fēnus, taisnotājus.
25.05.2018 14:33 |
 
Reitings 141
Reģ: 15.03.2017
Piekritīšu - 220.lv ar komunikāciju ir ļoti SLIKTI!
Pasūtīju matu fēnu. Iepakojumā nebija visi gadžeti, kas nāca komplektā. Rakstīju, zvanīju. Informēju,kas pa lietu. Ar visiem video, foto.
Teica,ka sazināsies. Pagāja mēnesis un pati atkal zvanīju.
Sākās visādas atrunas, solījumi.
Beigās ne preci samainīja pret atbilstošu, ne kā savādāk risināja problēmu.
Iedeva tik dažas 220 naudiņas. Kam man,ja es pēc tā visa nemaz negrasos tur iepirkties?
Un tā preces sūtīšana pa vienai, nevis visas uzreiz. Tas arī ir vnk ***(e)
25.05.2018 13:55 |
 
Reitings 668
Reģ: 04.05.2009
Man tieši otrādi, pasūtītās preces (ne mēbeles) ok, bet komunikācija maigi sakot klibo(t)
25.05.2018 13:50 |
 
Reitings 11330
Reģ: 17.04.2012
Par mēbelēm nav ko teikt, bet sūtīju kafijas automātu.. pēc mēneša salūza, iedeva servisa telefonu.. Aizvedu uz remontu, tur paņēma un teica, ka 2 nedēļu laikā sazināsies ar mani. Kā tad! Pagāja mēnesi (!) un tad sāku zvanīt pati. Un ko man atcirta, ka mēģināja ar mani sazināties. Kā tad - lieki piebilst, ka neviens nepazīstams (neatbildēts) numurs nav zvanījis. un kad pati atbraucu uz servisu, tad teica, ka automātu nevar bezmaksas remontēt, jo tā ir mana vaina! Nospļāvos un aizbraucu.. Iedevu savam meistaram, kurš teica, ka šis automāts pat neticis izjaukts, lai apskatītos, kas par vainu. Ļoti ticu! Ņemot vērā, ka man pat nepiezvanīja, bet mēģināja izlocīties, ka es nepacēlu.
25.05.2018 13:44 |
 
Reitings 965
Reģ: 14.08.2015
Manai draudzenei bija šausmīgas klapatas ar 220.lv. Atsūtīja stūra dīvānu, kam bija 2x vienādas daļas- tikai stūri. Problēmu risināja nelabprāt, mēnesi vai ilgāk. Viss beidzās ar to, ka paši samaksāja, lai dīvānu atvestu no viņu noliktavas, jo šie tik drausmīgi čakarēja, bārstijās ar solījumiem un problēmu reāli neatrisināja. Kaut kādā brīdī bija atsūtījuši kurjeru pakaļ liekajai dīvāna daļai, kas atbraucot vēl bija sašutis par to, ka mani draugi krāvēju nav nolīguši un viņam no 5. stāva jānesot. Es nekad tur neko nepasūtīšu, jo daļu komunikācijas veicu es, par vik draudzenei nebija iekšā ar viņiem kasīties, un tik trulu, lētu, prastu un nekvalitatīvu klientu servisu vēl jāpameklē.
25.05.2018 13:36 |
 
Reitings 529
Reģ: 31.03.2018
Esmu pasūtijusi gultas veļu, segu, vannasistabai skapīšus. Sega ir ok ,nesūdzos. Tiešām laba, bet par skapīšiem, nu nez, varēja būt labāki, lai gan viņi diez ko dārgi nebija tā kā cenai atbilstoša kvalitāte.
25.05.2018 12:35 |
 
Reitings 136
Reģ: 22.07.2015
Man ir viesistabas sekcija un stūra dīvāns no 220.lv, viss ok!
25.05.2018 12:31 |
 
Reitings 416
Reģ: 02.01.2018
Līdz šim atsauksmes ir bijušas pozitīvas. Lietas, ko esmu pasūtījusi no 220.lv: gludeklis, ūdens filtra krūze, virtuvei dažādas preces. Tādus lielākus pirkumus neesmu veikusi.
Komunikācija ir okey, piekrītu.
25.05.2018 11:57 |
 
Reitings 37
Reģ: 25.03.2014
Es ar skapi iegrabos, loti sliktas kvalitates, neatbilst cenai. Piegade ari nebija solitaja laika. Komunikacija kopuma ok.
25.05.2018 11:55 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits