xanax, neaizmirsti vēl vienu lietu:
.
Ar sliktu skolotāju tas nabaga bērns var nekad neuzzināt, ka viņam jomā X ir talants. Man, piemēram, skolā "talanti" atraisījās tajos priekšmetos, kur skolotājs spēja iedvesmot. Kaut ko līdzīgu esmu dzirdējusi arī no citiem cilvēkiem.
.
Vajag abus, gan "talantu", gan "darbu", bet ir jāsaprot, ka bērns, kuram jau no 3 klases iedzīts riebums pret matemātiku un kam vidusskolā "dabasszinībās tiem, kas nevelk ekzaktos priekšmetus" katru gadu mainījās skolotājs, nekad neies studēt uz fizmatiem un neapjautīs, ka viņam ir spēja uztvert kvantu fiziku tā, kā nevienam citam.
.
Tā ka, jā, es ticu, ka "talanta" uzķeršanai tomēr 80% gadījumu lielu lomu spēlē arī ārēji, vides faktori.