Vienu punktu dabūt - nu sorry, tās ir tiešām prāta problēmas, tiešām pat ļoti, ļoti smagas. Neviens nav tāds dulburis, lai mācoties pat testā pusi pareizi nesaviltu - jautājumi bija tie paši un tur pat reāli pamainās tikai cipari, kas kopā jāsareizina utt. Tā ir attieksme vēl - un šis cilvēks tagad vēl stāsta, ka nevajag likt atzīmes sportā un mākslā. :D A varbūt citam latviešu valoda vai tavā mīļā ģeogrāfija nu tik drausmīgi nepadodas, tas jau nekas. :D Dabūt 1 punktu, vāks, nav brīnums īstenībā, attieksme jau lec ārā komentāros, gan jau ar tādu arī tika apmeklētas stundas - iespējams neapmeklētas, nekas netika papildus jēgpilni darīts, jo tikai ar tādu attieksmi var uzrakstīt vārdu un pēc cik tur minūtēm nodot eksāmena lapu. Pat lielākie dulburi, kuri ir redzēti, kuri pat nemācījās, savilka tā, ka bija normāls procents. Nu tas nav nekas neiespējams pat kaķim. Un nekāds tur aij sajuka, aij biju noguris, aij vēl kaut kas NEVAR radīt to, ka ieiet, uzraksta vārdu un iziet. Ja ir tik slikti, tad kārto papildtermiņā ar ārsta zīmi, ja kas, ja ir tāds stress, gripa vai vēl kaut kas, ko jāārstē. Patiesībā gan attieksmi jāārstē, jo ar tādu dubultās morāles skatu nu tiešām skaidrs, kāpēc tik sūdīgs rezultāts, ja attieksme smird pēc tā paša.
Kas attiecas uz tiešo tēmu: skolēni grib visu, tagad, 10 nieku un tūlīt - tas tā nestrādās un būs priekšmeti, kur nu nebūs vidējā 10 nekad. Tieši tāpēc, ka mēs esam atšķirīgi, bet nevienā priekšmetā nav jātēlo tāds idiots, kurš cenšoties un izrādot centību, vēlmi saprast utt., nedabūs 4. Ja nu tā ir kāda no labajām skolām, kur aiz kļūdas mācās un nevelk nevienu priekšmetu, tad jā, jāiet tur, kur prasības mazākas, uz kādu specprogrammas vietu arī var iet. Bet talants ir talants, ja no mazām dienām nestrādā, nemācās, tad arī talants lēnām izkūp, jo jāsāk apgūt smagākas lietas, bet viņš vēl spēlējas smilšukastē ar a+b. Vecāks tādā gadījumā arī ir bijis akls vai vienaldzīgs un nav dabūjis pats savu bērnu uz strīpas. Bērnam ir dažādas jomas, kas padodas, ka ne tik ļoti - nav jābūt tām matemātikai, kā tagad postulē visās malās, ka nu taisīs ķīmiķus, fiziķus utt. Nekā tur nebūs, labi ja ceturtā daļa iegulda vispār kaut kādas pūles mācībās, kur nu vēl tiešām tik lielas, lai gribētu mācīties. Nevar visus bērnus iegrūst vienā jomā. Smags darbs ir lielākā daļa no panākumiem, bet ne tajās jomās, kas nepatīk. Minimumu vai pat viduvēji jā, tik tālu var tikt, bet lai tas būtu uz augstāko līmeni, nē. Mūsdienās jau grib, lai visu ieliek gatavu, ka tik pašam nekas nav jādara, tā ir lielākā problēma.