Hanna!, Bilete, paldies jums, dāmas, daudz foršu ideju :) Tas Rainis, starp citu, mani aizrāva tieši ar NT izrādi, no kuras daži domugraudi mani ļoti uzrunāja. Arī Uguns un Nakts ir gan lasīta, gan izrāde redzēta. Es gan domāju, ka Aspazija Rainim bija kā klavieres Eltonam Džonam. Vai arī viņš bija viņas klavieres. Nezinu, cik daudz ir cilvēku, kuri Raini piemin, bet pilnībā aizmirst par Aspaziju. Manuprāt, nedalāms kopums.
Ziedonis arī man dikti patīk, atceros, jau bērnībā ar kādu sajūsmu lasīju par to, kā mežs ienāk pilsētā :)
Daudz kas no visa šī protams, tika virspusēji apgramstīts skolas solā, nezinu, kā citiem, bet man noteikti tad nebija tāda domāšana, lai mani uzrunātu tās idejas vai domu graudi, kas uzrunā tagad.
Bet kas nosaka mūsdienu darbu vērtību? Vai "Šampinjonu derība" ir vērtīgāka par "Balto grāmatu" tāpēc vien, ka visi skrien uz grāmatnīcām un izķer? Es nesaku, ka mūsdienās nevar radīt kvalitāti, bet kā nošķirt popkultūru no kvalitatīvas kultūras?