Lasot dažus komentārus rodas sajūta, ka octa un kasko vienīgās veido auto uzturēšanas izmaksas. (t)
Laikam nevarēšu izcelties.
Braucu ar 2015. gada auto, auto ir apdrošināts bta pret auto aizdzīšanu, jeb zādzību, nelaimes gadījumiem kuri nav saistīti ar ceļu satiksmes negadījumiem, arī ceļu satiksmes negadījumi , + paša vadītāja, un pasažieru apdrošināšana ir iekļauta vienā polisē. To ko nevar piedāvāt OCTA vai OCTA+ . Viņi zādzības gadījumos var apmaksāt līdz 6000eur, ja nekļūdos. Manā gadījumā, tā nebūtu pat 1/5 daļa no auto tirgus vērtības.
Citi cipari varētu būt uz uzņēmuma formētiem auto, kas , būtībā, ir nodokļu apiešana. Tad arī ir šīs pazeminātās procentu likmes, un PVN atmaksas !
Ja es izrēķinu neatliekamus uzturēšanas maksājumus, man tie sastāda aptuveni 2 tūkstošus eiro! Neskaitot servisa apkopes, riepas, degvielu utt .
Obligātā apdrošināšana + ceļu nodoklis, veido niecīgu procentu, kurš mainās no vadītāja stāža, auto motora tilpuma , pašmasas utt. Tas negarantē neko , un ir tiešā iemaksa nodokļu sistēmā.
Noderīgs raksts -
http://www.focus.lv/auto/auto/cik-reali-maksa-uzturet-auto-latvijaAcis dedzina dezinformācija šajā tēmā, turklāt, ja pareizi sapratu, vīriešu sarakstīta . (t)