mašīnas izmaksas

 
Reitings 158
Reģ: 22.06.2015
Sveikas! Gribētu, lai jūs pastāstat cik izmaksā uzturēt mašīnu mēnesī? gadā? Man šī lieta ir sveša, tāpēc pat nav ne nojausmas. Kasko? ceļa nodoklis? tehniska apskate? Rakstat visu par cenam...
22.08.2016 19:13 |
 
Reitings 1653
Reģ: 25.05.2016
Tumši tonētu G klasi AMG versijā (skaļāka izplūdes sistēma) atbrauc uz klubu, tad visas "maziņās" ir tavas

Bullshit :D Eric Davidivich tiesi meginaja ar geliku "kolit" meichas un jautaja vai butu gatavas iepazities ar cilveku sada masina, visas ka viena teica ka ne, jo vins atstaj tada agresiva un banditisku iespaidu. "Apasno" ka saka. Turklat masinai ir daudz minusu, ne tikai tevis minetie, ar g- klasi pat pari dzelzscela sliedem parbraukt nevar,del zemajiem bamperiem, bet saucas dzips. Masina pontosanai tikai, jo viens no dargakajiem dzipiem.
24.08.2016 19:23 |
 
Reitings 1653
Reģ: 25.05.2016
Kops kura laika masinas izvele nosaka inteligenci? :-D kas tas par sviestu? :-D
24.08.2016 19:26 |
 
Reitings 1868
Reģ: 25.05.2014
Eric Davidivich tiesi meginaja ar geliku "kolit" meichas un jautaja vai butu gatavas iepazities ar cilveku sada masina, visas ka viena teica ka ne, jo vins atstaj tada agresiva un banditisku iespaidu.

Kas ir Eric Davidivich?
Piekrītu, ka šo auto parasti izvēlas tie, kas vēlas izskatīties "bandītiski". Un tagad sakiet, cik ir tādu inteliģentu cilvēku ar šādu vēlmi?
24.08.2016 19:32 |
 
Reitings 1653
Reģ: 25.05.2016
Roberts.I- Smotra. ru dibinatajs un loti zinoss cilveks par masinam, teste vinjas un stasta par vinjam savos video youtube.
Tur ta lieta ka si masina piestav sadiem tipiem, bet vinu parasti izvelas tadi "saldie pontotaji", bet par inteligenci nenemsos spriest, jo nevienu personigi kas brauktu ar sadu auto nepazistu.
24.08.2016 19:52 |
 
Reitings 1868
Reģ: 25.05.2014
Roberts.I- Smotra. ru dibinatajs un loti zinoss cilveks par masinam, teste vinjas un stasta par vinjam savos video youtube.

Paskatījos dažus viņa video. Tas Ēriks izskatās tik izglītots, inteliģents, pieklājīgs un patīkams cilvēks, turklāt viņā noteikti ir atturībnieks. (l) Visiem Latvijas inteliģentajiem vīriešiem būtu jālīdzinās viņam. Nesaprotu, kādēļ šo eņģeli apsūdz apdrošināšanas krāpšanā? Viņš šobrīd atrodas ieslodzījumā šo apsūdzību dēļ. Esmu pārliecināts, ka pie visa vainīgas ir Krievijas korumpētās tiesībsargājošas iestādes.
24.08.2016 19:59 |
 
Reitings 13628
Reģ: 29.01.2009
Kā es rīkojos ar līzinga automašīnām? Uzlīmēju plēvi uz motora pārsega, uzlieku tērauda diskus, stūres, pedāļu uzlikas un sēdekļu pārvalkus, tad "paburos" ar elektroniku tā, lai katru gadu šī auto nobraukums nepārsniegtu 5-8 tūkstošus km, bet patiesībā auto ir nobraucis 30-40 tūkstošus gadā. Nekā to pārbaudīt gan nav iespējams, jo visās datubāzēs parādās sagrozītie odometra rādījumi. Saprotams, kad auto jāatdod līzinga kompānijai, visi pārvalki tiek noņemti, uzlikti oriģinālie diski, veikta virsbūves pulēšana un salona tīrīšana. Sanāk, ka auto 3 gados nobraucis tikai 20 000 km, lai arī patiesībā nobraukums ir bijis gandrīz 100 000 km vai pat tos pārsniedzis. Saprotams, apkopes tiek veiktas saskaņā ar sagrozītajiem rādījumiem, nevis patieso nobraukumu, tādēļ eļļa bieži netiek mainīta pietiekami bieži u.tml.

Tā tiešām ir inteliģences pazīme... Kā nav kauna?
24.08.2016 20:03 |
 
Reitings 1653
Reģ: 25.05.2016
Roberts.I- Pirmkart kads sakars, nekur neesmu teicis ka uzskatu vinu par loti inteligentu, tikai to ka vins pieradija ka ar geliku nemaz nav viegli iepazities ar meitenem. Otrkart, mums laikam ir dazada izpratne par inteligenci- es to uzskatu par zinasanu lielumu, cik cilveks ir attapigs,aspratigs, zinos par daudz un dazadam lietam, nevis lamasanos vai alkohola lietosanu. Uzskatu ka sim divam lietam nav pilnigi nekada sakara ar inteligences raaditaju.
Treskart, tur nu tev ir taisniba, vins sobrid sez cietuma jo vinu apsudz par to ka vins filmeja ka krievu policisti nem kukulus un dara citas nelikumigas lietas.
24.08.2016 20:11 |
 
Reitings 4298
Reģ: 29.01.2009
Nezinu, cik seklam cilvēkam jābūt, lai pēc mašīnas spriestu par cilvēku vai viņa inteliģences līmeni. (t)
24.08.2016 20:13 |
 
Reitings 1868
Reģ: 25.05.2014
Tā tiešām ir inteliģences pazīme... Kā nav kauna?

Pirmkārt, nekad neesmu pozicionējis sevi kā inteliģentu cilvēku; otrkārt, par ko jākaunas? Tas uzņēmums, kas šādā ekspluatēja savu autoparku, ietaupīja ievērojamus līdzekļus. Es vienkārši klusībā smeju par tiem, kas par lielu cenu iegādāsies līzinga auto ar mazu nobraukumu un perfektiem dokumentiem, servisa vēsturi, lai arī auto nav labāks par Lietuvā pirktu (vienīgi nav cietis CSNeg).
24.08.2016 20:18 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
Pirmkārt, nekad neesmu pozicionējis sevi kā inteliģentu cilvēku

Šo tu.. nu tiešām katrā otrajā diskusijā atkārto. :D
24.08.2016 20:21 |
 
Reitings 35
Reģ: 04.07.2016
Lasot dažus komentārus rodas sajūta, ka octa un kasko vienīgās veido auto uzturēšanas izmaksas. (t)
Laikam nevarēšu izcelties.
Braucu ar 2015. gada auto, auto ir apdrošināts bta pret auto aizdzīšanu, jeb zādzību, nelaimes gadījumiem kuri nav saistīti ar ceļu satiksmes negadījumiem, arī ceļu satiksmes negadījumi , + paša vadītāja, un pasažieru apdrošināšana ir iekļauta vienā polisē. To ko nevar piedāvāt OCTA vai OCTA+ . Viņi zādzības gadījumos var apmaksāt līdz 6000eur, ja nekļūdos. Manā gadījumā, tā nebūtu pat 1/5 daļa no auto tirgus vērtības.
Citi cipari varētu būt uz uzņēmuma formētiem auto, kas , būtībā, ir nodokļu apiešana. Tad arī ir šīs pazeminātās procentu likmes, un PVN atmaksas !
Ja es izrēķinu neatliekamus uzturēšanas maksājumus, man tie sastāda aptuveni 2 tūkstošus eiro! Neskaitot servisa apkopes, riepas, degvielu utt .
Obligātā apdrošināšana + ceļu nodoklis, veido niecīgu procentu, kurš mainās no vadītāja stāža, auto motora tilpuma , pašmasas utt. Tas negarantē neko , un ir tiešā iemaksa nodokļu sistēmā.
Noderīgs raksts -
http://www.focus.lv/auto/auto/cik-reali-maksa-uzturet-auto-latvija
Acis dedzina dezinformācija šajā tēmā, turklāt, ja pareizi sapratu, vīriešu sarakstīta . (t)
24.08.2016 22:34 |
 
Reitings 35
Reģ: 04.07.2016
Der padomāt par to, kāpēc cilvēki savus auto piereģistrē Igaunijā, īpaši tas attiecināms uz apvidus auto .
Un kāpēc lielākā daļa luksus auto tiek formēti zem uzņēmumiem
24.08.2016 22:39 |
 
Reitings 35
Reģ: 04.07.2016
Vēl piebilde par KASKO , un OCTA+ . Ne visi izvēlas KASKO apdrošināšanu, tā ir tipiska apdrošināšana tiem, kuri ikdienā strādā ar auto. Piemēram mazie pārvadājumi, pasts, privātais bizness, ikdienas brauciens- darbs, mājas. Tikai tādēļ, lai nelaimes gadījumā, vai tehnisku problēmu gadījumā, cilvēks nezaudē iespēju pārvietoties , un viņam tiek salīdzinoši ātri piemeklēti varianti, vai servisa palīdzība.
Luksusa auto, kādi te ir vairumam, prasa daudz apjomīgāku apdrošināšanu . Lai vismaz kaut cik, tiktu kompensēta auto vērtība, gadījumos ja tas tiek nozagts, kaut vai.
24.08.2016 22:45 |
 
Reitings 1653
Reģ: 25.05.2016
Jēga pirkt tik jaunu auto ja vini visi plīst daudz biežāk nekā vecie?! Agrāk auto taisija ar kvalitāti, ilglaicīgai braukšanai, tagad tikai uz labakaja gadijumā pāris gadiem, lai atkal pirktu jaunu un tik pārbāz ar visādām tehnologijam,bet par pašu kvalitāti aizmirst.
24.08.2016 22:48 |
 
Reitings 1868
Reģ: 25.05.2014
Mans otrs auto arī ir ar pilnpiedziņu, vienīgi 6 litru benzīna motoru, aptuveni 500 Zs, pirkts mazlietots par 100 000 eiro, protams, vēl pirms gadiem. Ekspluatācijas nodokļa likme ir 620 eiro gadā, OCTA - ap 30 eiro (BM 17. klase), KASKO - aptuveni 500 eiro. Pēdējos gadus uzturēšanā ieguldu vismaz 3 000 eiro gadā. Degvielas patēriņš: šoseja - ap 9 litri, pilsēta - ap 15 litri.

Yumi, to sacīju par savu veco auto. Ar vienu riepu komplektu braucu gadus 3-4, jo nav nekādas vajadzības mainīt tās biežāk. Jā, reizi gadā dodos pie dīlera veikt apkopes un nelielus remontus, bet tas viss kopumā iekļaujas summā līdz aptuveni 3 000 eiro. Man izdevās atrast tādu KASKO piedāvājumu, kas ir 500 eiro robežās, papildus iegādājos arī numurzīmes apdrošināšanu. Esmu apmierināts.
24.08.2016 22:52 |
 
Reitings 35
Reģ: 04.07.2016
Turklāt, neizprotu vajadzību pēc kasko, ja auto reālā tirgus vērtība nesasniedz 10000eur (t)
24.08.2016 22:59 |
 
Reitings 35
Reģ: 04.07.2016
ja vien tas nav, līzingā iegādāts auto, un līzinga kompānija pieprasa kasko apdrošināšanu
24.08.2016 23:01 |
 
Reitings 1868
Reģ: 25.05.2014
Turklāt, neizprotu vajadzību pēc kasko, ja auto reālā tirgus vērtība nesasniedz 10000eur

Atkarīgs no apdrošināšanas nosacījumiem. Jau auto cena ir kādi 8 000 eiro un lēts KASKO iegādājams par simt eiro, tad auto zādzības gadījumā atmaksājas pat ļoti.
24.08.2016 23:04 |
 
Reitings 605
Reģ: 04.06.2016
Jēga pirkt tik jaunu auto ja vini visi plīst daudz biežāk nekā vecie?! Agrāk auto taisija ar kvalitāti, ilglaicīgai braukšanai, tagad tikai uz labakaja gadijumā pāris gadiem, lai atkal pirktu jaunu un tik pārbāz ar visādām tehnologijam,bet par pašu kvalitāti aizmirst.

Drusku jāpiekrīt. Man gan ir Opelis:-D bet 2013.gads, kas nemaz nav TIK vecs un pēdējo pusgadu pa servisu vien dzīvojos. Savukārt, piem, darba kolēgiem, kam ir mašīnas zem pat 2010.gada (Volvo,VW, BMW,Audi) uz apkopēm tik jāaizbrauc-citādi nekāda vaina. Protams, auto no salona ir auto no salona + vēl garantija vismaz.
24.08.2016 23:04 |
 
Reitings 1868
Reģ: 25.05.2014
Itsme, vai gadījumā nav Opel Insignia?
24.08.2016 23:09 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits