vairāk domāju tādā ziņā, ka ir labais un ir arī ļaunais. Un cilvēkiem ir brīva izvēle kurā pusē būt.
vairāk domāju tādā ziņā, ka ir labais un ir arī ļaunais. Un cilvēkiem ir brīva izvēle kurā pusē būt.Tas tik un tā nekādā veidā neizskaidro, kāpēc visuzinošs, visuvarošs dievs, kas arī būtu viscaur labs, lai būtu radījis tādu pasauli, kurā tiktu pieļauts sliktais. Viņš taču varēja visu radīt perfektu. Un arguments, ka viņš radīja, bet cilvēki sačakarēja - tas ir absurds. Ja jau tā, tad viņš cilvēkus neradīja perfektus - perfekti cilvēki būtu izvēlējušies pareizo rīcību.
autore gan par dievu raksta kā kaut kādu Salavecīti - bišķiņ palūgšos un taču dabūšu, ko gribu, vai ne?++ Bet tāda attieksme ir daudziem.
Kā var neticēt tam, kas "nepastāv"?Es vispār nesapratu, ko gribēji jautāt, retoriski vai nē. Kā var neticēt tam, ka man būtu septiņas kājas? Nu, ja man kāds pienāktu klāt un teiktu "vai esi dzirdējusi priecīgo vēsti - tev ir septiņas kājas!" - nu, neticētu. Tā vienkārši.
Tas ir retorisks jautājums.
Kā tad radās visums?Ja kaut ko nezin, tad nav jākaunās to atzīt. Nevajag obligāti izdomāt pasaciņu, lai atbildētu uz jautājumu. Var pateikt - cilvēce vēl nav tikusi tik tālu, lai rastu atbildes uz visiem jautājumiem. Visticamāk, ka nekad tā nebūs. Tomēr mēs zinam nesalīdzināmi vairāk lietu par pasauli, kurā dzīvojam, nekā pāris tūkstošu gadu atpakaļ. Un uz daudziem jautājumiem, uz kuriem agrāk vienīgā atbilde bija "maģija!", tagad zināmi zinātniski izskaidrojumi.
Bet autore gan par dievu raksta kā kaut kādu Salavecīti - bišķiņ palūgšos un taču dabūšu, ko gribu, vai ne?
Vienkārši, ir lietas, kuras nevar izskaidrot ar prātu, bet tas nenozīmē, ka tikai tāpēc tās nepastāv.
Kaut vienu pierādījumu par Radītāja nepastāvēšanu. Kā tad radās visums?
Es neticu Dievam.
Ja es saku "Dieva nav", tas atspoguļo manu ticību. Es ticu, ka Dieva nav.
Ja es saku "Es neticu Dievam", tas nozīmē tieši to pašu. Es neticu, ka Dievs ir. Tikai šis variants varbūt izklausās nepārliecinātāks, nekā pirmais.
Strīdēties par reliģiju un ticību ir bezjēdzīgi,
Kā var neticēt tam, kas "nepastāv"?
Ja es saku "Dieva nav", tas atspoguļo manu ticību. Es ticu, ka Dieva nav.
Ja es saku "Es neticu Dievam", tas nozīmē tieši to pašu. Es neticu, ka Dievs ir. Tikai šis variants varbūt izklausās nepārliecinātāks, nekā pirmais.
Pareizai lūgšanai jānoslēdzas nevis ar "āmen", bet gan attiecīgu darbību, lai vēlamo padarītu par esošo. Tas ir vienīgais veids, kā dieviņš strādā.
Un cik novēroju savā dzīvē, ne vienmēr ir labi, ka lūgšana piepildās. Ir gadījies, vēlāk atskatoties, secināt, ka laime vien ir, ka nepiepildījās.