zelta troleibuss? Nu kaut kaads pamatojums tam laikam ir, es nezinu. A cik parasti maksaa troleibusi?
Redz, es nezinu, cik maksā trolejbuss, tāpēc nestrīdos par to, ka tas, iespējams, maksā tos sākumā noteiktos 165 tūkstošus. Bet pilsētas naudas izsaimniekošana parādās tajos 177 tūkstošos, par kuriem katrs trolejbuss pēkšņi palika dārgāks.
Iespējams, tiešām ir iespējams dabūt daudz lētākus trolejbusus, kā tos par 165 tūkstošiem, jo jau toreiz prese bija šokā - kāpēc tik dārgi, bet tagad cena pieaugusi dubultā.
Ratiņu nobrauktuves uz Vanšu tilta - 84 tūkstoši latu, lai gan reālās izmaksas bija ap 3 tūkstošiem par vienu nobrauktuvi. Starpību rēķināt gan jau pati pratīsi.
Visas tās lietas ir vajadzīgas, bet nevar saukt par sabiedrības labā izdarītām lietām lietas, kas izdarītas pavirši - par minimālajām izmaksām, bet projekti uzrakstīti par nenormālām naudām.
Vēl viena ratiņu nobrauktuve - Grēcinieku ielas tunelī -izmaksas ap pusi no Vanšu tilta nobrauktuvju izmaksām. Projekts un bla, bla. Tikai - kāda jēga? Izmaksas tam projektam ne tuvu nav tādas, kādas rakstītas projektā. Lietojamība - hmmm, nez - man bērnu ratiņus pa to neizdevās dabūt lejā. Invalīdus neapskaužu principā.
Tās pašas ielas, kas skaitās salabotas - cik no tā ir jēgas? Ielas labo? Pēc gadiem 2 tur būs bedres atpakaļ, bet nākamais remonts - pēc 20.
Un nevienam no maniem augstākminētajiem projektiem nav sakara ar Nila tautību. Kad Aksenoks dziedāja par bibliotēku un preses nama nojaukšanu, visi vienkārši zināja, ka viņš ir idiots, bet Ušakovam sanāk, ka ir attaisnojošs iemesls būt idiņu karalim - viņš ir krievs. Nu un? Viņš ir stulbākais no visiem tiem stulbeņiem!