Es zinu ļoti daudz veiksmīgus cilvēkus, kuri beiguši prof skolas. Zinu tādus, kuri pelna ļoti labi ar prof diplomu, zinu tādus, kuri pēc prof skolas gājuši tālāk mācīties ko citu, bet studiju laikā strādājuši jomā, kuru apguvuši nevis krāmējuši kastes, vākuši netīrus traukus, knapinājušies roltoniem no narvesen sapelnītās algas.
Mūsdienās prof skolas ir daudz prātīgāk nekā sēdēt trīs gadus vidusskolā un augstskolā netikt vispār vai tikt maksas grupā un tad strādāt, lai studētu. Arguments par izcilības diplomu īsti nebūs valids, jo absolvējošo skolēnu skaists ir krietni lielāks kā budžeta vietu skaits kopumā.
Rezumē - jauniešiem ir jābūt apveltītiem ar atvērtu prātu gaišākai nākotnei nevis jāatgremo padomijas stereotipi.
___
Kas attiecas uz konkrētu profesionālo novirzienu jēgu vai bezjēgu, der paturēt prātā, ka lielākā daļa piedāvāto programmu tomēr ir pelnīt spējīgi arodi. To sakot es apzinos, ka vizāžists nav labākā izvēle, tomēr māsas programma ir plašāka par pamatlietām. Vienkārši nejēdzīgi programmas vadītāji. Tomēr, es cienu viņas spēju domāt tālejoši jau 15 gadu vecumā. Kļūdīties ir cilvēcīgi un tagad viņa daudz precīzāk spēj definēt savas vēlmes nākotnē. Un, ko es zinu - to es zinu, vidusskolā sēž tie, kuriem trūkst pārliecības, motivācijas, veselā saprāta un izpratnes par mūslaiku dzīvi kopumā, ļoti mazs procents vidusskolēnu tur pavada laiku, jo prof skolas nepiedāvā starta programmu mērķnozarē. Vēl ir variants par vecāku ieaudzinātiem aizspriedumiem, protams.