Durex šogad Valentīna dienu atzīmē ar īpašiem pasākumiem

13.02.2018

Valentīna diena tiek atzīmēta jau kopš romiešu laikiem, bet no 14. gadsimta tā nes mīlestības un romantikas nozīmi, kādu to pazīstam arī šodien. Seksuālās labklājības zīmols Nr. 1 pasaulē Durex šogad mīlestības svētkus atzīmē īpaši krāšņi.


Februāra karstākais notikums kino nozarē nenoliedzami ir filma Brīvība piecdesmit nokrāsās, kuras noskaņas arī Durex ir nolēmis sarūpēt pārsteigumus skatītājiem. Divu nedēļu garumā, sākot no šī gada 7.02., pirms filmas ar video rullīša palīdzību skatītāji tiks iepazīstināti ar nozares aktualitātēm - stimulējošo gelu sievietēm Durex Intense, kura lietošana būtiski uzlabo orgasma sasniegšanas iespējas. Zīmola veikto testu rezultāti ir parādījuši, ka, izmantojot klitoru stimulējošu želeju, orgasmu sasniedz 8 no 10 sievietēm.

Sasniedzot orgasmu, hormons oksitocīns, ko sauc par mīlestības hormonu, izdalās organismā un stiprina emocionālo saikni ar partneri. Orgasma galvenais ierosinātājs ir uzbudinājums, kam klitoru stimulējošs gels ir lielisks palīgs. Rietumu valstīs šādi geli tiek izmantoti jau kādu laiku, un pašlaik tie kļūst arvien populārāki arī Latvijā. Regulārs seksuāls apmierinājums uzlabo pilnīgi visu cilvēka sistēmu – izdalās laimes un eiforijas hormons, kas uzlabo dzīves kopējo kvalitāti.

Seksa laikā ne vien tiek saņemts milzīgs hormonu lādiņš, bet arī stiprināta saikne vienam ar otru – šī kombinācija veicina veselīgu un laimīgu attiecību veidošanos. Nav šaubu arī par seksa nozīmi veselības stāvokļa stabilizēšanā – tiek stiprināta imūnsistēma, mazināts stress un spriedze, uzlabota miega kvalitāte un garastāvoklis, kā arī stiprināts emocionālais stāvoklis.


Paralēli video rullītim kino seansu laikā notiks Laimīgās sēdvietas spēle, kurā kāds veiksminieks saņems ļoti noderīgas un iedvesmojošas dāvanas no Durex, bet laika posmā no šī gada 9.02. līdz 14.02. vakara seansa apmeklētāji saņems īpašus pārsteigumus no Durex, iedvesmojot cilvēkus neatstāt seksuālās attiecības novārtā, jo tās ir pāra kopdzīves ļoti svarīga daļa.

Papildus aktivitātēm kino seansu laikā pagājušajā nedēļas nogalē Durex ļāvās arī Valentīna dienas pirmssvētku ballītei, aicinot savus partnerus uz filmu, lai pateiktos viens otram par kopā pavadīto laiku, paveikto darbu un stiprinātu attiecības. Ballīte noritēja brīvā atmosfērā, ļaujot ikvienam baudīt izsmalcinātas uzkodas, dzirkstošus dzērienus un kopā būšanas prieku.

Durex zīmolu Baltijā Reckitt Benckiser (RB) pārņēma 2014. gadā, un šo nepilnu četru gadu laikā mums ir izdevies kļūt par tirgus līderiem Latvijā ar 43% tirgus daļu. Tas ir bijis stipras komandas darbs un uzticamu partneru atbalsts. Mēs to esam izdarījuši, esot kā viens vesels,” savās sajūtās dalās Baltijas pārdošanas vadītājs Mārtiņš Krancis, atgādinot par stipru attiecību nozīmi ikvienu panākumu gūšanai.

21.gadsimta dzīve ir ikdienas steigas pilna un ne vienmēr izdodas atrast laiku rūpēm vienam par otru, un reizēm pat aizmirstas pateikt paldies. Mīlestības svētku laikā Durex iedvesmo ne tikai ļauties mīlestības burvībai ar savu otru pusīti, bet arī parūpēties par visiem mīļajiem, pateikt paldies ģimenei, draugiem un kolēģiem, veidojot stipras attiecības.


Par Durex
Durex ir seksuālās labklājības zīmols Nr. 1 pasaulē, ražojot plašu produktu klāstu, tajā skaitā augstas kvalitātes prezervatīvus, intīmos lubrikantus un personīgās masāžas ierīces.
Balstoties vairāk nekā 80 gadu pieredzē, Durex mērķis ir iedvesmot mīlētājus nodarboties ar seksu droši. Tas motivē Durex nekad neapstāties, ieviešot jaunus produktus, kas uzlabo seksuālo pieredzi, palīdzot pāriem satuvināties un piedzīvojumā doties kopā. Vairāk informācijas: www.Durex.com.

Par RB*
RB ir pasaulē vadošais veselības un higiēnas preču uzņēmums. Kompānijas galvenie ofisi atrodas Londonā, Dubaijā un Amsterdamā, bet tās darbība notiek vairāk kā 60 valstīs, un produkti tiek pārdoti gandrīz visā pasaulē. RB algo 37 000 darbinieku.
RB ir iekļauts Londonas Fondu biržas top 20 uzņēmumu sarakstā, kuru mērķis ir radīt inovatīvus risinājumus veselīgākai dzīvei un laimīgākām mājām. Kompānija ir viena no visstraujāk augošajiem uzņēmumiem, kuru galvenā uzmanība tiek veltīta inovācijām. RB veselības, higiēnas un mājas preču portfelī ir tādi zīmoli kā Nurofen,Strepsils Gaviscon, Mucinex, Durex, Scholl, Clearasil, Lysol, Dettol, Veet, Harpic, Cillit Bang, Moertein, Finish, Vanish, Calgon, Air Wick, Woolite and French’s.
RB veido un uzlabo veselības un higiēnas preču patērētāju pasauli. Kompānijas komanda un unikālā kultūra ir panākumu centrā. RB prioritāte ir sasniegumi un vēlme būt labākajiem it visā, ko dara, kā piemēram, – ilgtspēja, kuras ietvaros plāno par trešo daļu samazināt ūdens patēriņu, par trešo daļu samazināt oglekļa izplatību un trešo daļu no ieņēmumiem ieguldīt ilgtspējības produktos. Kompānija ir lepna būt “Glābiet bērnus!” lielākais globālais partneris, un RB mērķis ir radikāli samazināt vienu no pasaulē izplatītākajiem nāves cēloņiem bērniem zem pieciem gadiem – diareju.

 
Komentāri [0]
Nav pievienots neviens komentārs. Esi pirmais!

Pievienot komentāru

Pievienot komentārus var tikai reģistrēti lietotāji!