Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Kontracepcijas tabletes!

 
Reģ. 29.01.2009

Vai tevī ir kkas mainijies,kopš tu sāki lietot šīs tabletes?Vai arī pilnīgi viss ir pilnīgi tāpat kā bij pirms tam? ;-)

11.01.2011 22:38 | Saite
 
Reģ. 28.07.2010
Jā, ir mainījies. vairāk gribas ēst :D
11.01.2011 22:39 | Saite
 
Reģ. 29.01.2009
Cik vairāk?Pilnīgi tā,ka pieņemies svarā?Un,ja tā,par cik? :-O
11.01.2011 22:40 | Saite
 
Reģ. 29.01.2009
Mazāk sāpīgas un īsākas menstruācijas.
11.01.2011 22:40 | Saite
 
 
Reģ. 28.07.2010
Par kādiem 3-4kg aptuveni. Nav jau tā, ka riju visu laiku. :D
11.01.2011 22:43 | Saite
 
Reģ. 01.02.2010
Šķiet, ka mainījies nav nekas! Teica, ka nemetīsies pumpas, bet par to nezinu, jo arī pirms lietošanas man ar to nebija problūmu. Svarā pieņēmusies neesmu. Ja nu vienīgi.. esmu kļuvusi emocionālāka, vieglāk aizkaitināma, bet varbūt arī tam nav nekāda sakara ar OK! :)
11.01.2011 22:52 | Saite
 
Reģ. 01.09.2010
ne vnm visiem der taas ok ko izraksta... man izrakstiija yarina no kuras 3 meeneshu laikaa +10 kg... tad mainiiju, nekas nemainiijaas, taad saaku 3. un shiis man der, jo svars saacis samazinaaties.. nav vairs taa eestgribas, ir labs gariigais, prieks, ka atguustu formu un viss rullee :-) veiksmi :)
11.01.2011 22:55 | Saite
 
Reģ. 01.09.2010
aa, un manas mr no shiim tableteem ir palikushas ljoti minimaalas... un pumpas ar nemetas, kopsh lietoju ok vispaar.. tagad varbuut kada uzmetas, jo vaajaakas par citaam..
11.01.2011 22:56 | Saite
 
Reģ. 04.05.2009
Kissija, ja nav noslēpums, kādas tabletes lieto (nosaukums)?
11.01.2011 22:58 | Saite
 
Reģ. 09.12.2010
Kādu laiciņu atpakaļ dzēru Yasminelle. Mainījās tas, ka nepaliku resna, bet mazliet apaļākā, lielāka ēstgriba.
Ir doma atkal sākt dzert, bet nu tas kaitīgums un nav jau lētākais prieks. :-/
11.01.2011 23:05 | Saite
 
Reģ. 01.09.2010
protams, ka nav - Gesytil :)
11.01.2011 23:08 | Saite
 
Reģ. 04.05.2009
Paldies par atbildi! Pati jau pāris mēnešus lietoju Lindynette 20 - esmu ievērojami pieņēmusies svarā, lai gan ēšanas paradumi nav mainījušies, turklāt pumpu, šķiet, ir vēl vairāk nekā iepriekš..
11.01.2011 23:13 | Saite
 
Reģ. 03.09.2009
Es arī lietoju Yasminelle, bet pagaidām nejūtu pilnīgi nekādas izmaiņas. Jā, prieks nav no lētākajiem, tas gan :)
11.01.2011 23:14 | Saite
 
Reģ. 29.01.2009
Lietoju tikai otro mēnesi, bet ir palielinājusies apetīte (kaut gan tā vienmēr bijusi laba) un retāk/vieglāk sāp galva.
11.01.2011 23:15 | Saite
 
Reģ. 01.08.2010
Pupi lielāki tas točna, īsākas mēnešreizies, kuras turklāt nāk kā pēc pulksteņa, nesāp, nemetas pumpas uz dibena! Kādus gauds 5 lietoju Femoden, tagad Yarina
11.01.2011 23:15 | Saite
 
Reģ. 01.09.2010
nu kaa man staastiija ta gesytilam ir mazaak to hormonu, vaajaakas... varbuut taapeec mana organismas patiik un beidzot saak atguuties.. a taa jau man reaala depresija no taa, ka biju gara slaida un tad paarveertos pa garu bumbuliiti... visu garderobi naacaas mainiit.. no 36/38 un 40 un pat jau 41 vilka... iepirkshanaas vnk beidzaas ar to, ka es gaaju sagruzijusies un spoguljos nespeeju skatiities.. briesmiigi...
11.01.2011 23:16 | Saite
 
Reģ. 04.05.2009
Kissinja, Tu lieto Gesityl 75/20? Ja tā, tad manās tabletēs tā hormonu deva tāda pati, bet re, ka blakusparādības atšķiras. Un, protams, kas vienam der, citam neder :)
11.01.2011 23:20 | Saite
 
Reģ. 29.01.2009
ā, un pumpas tagad baigi daudz metas, pirms tam - ļoti reti.
11.01.2011 23:20 | Saite
 
Reģ. 28.07.2010
es lietoju Lindynette 20, visu laiku prātā kaut kādas stulbas domas, ka esmu kļuvusi neglītāka, resnāka utt. (t) priekš mums ar draugu šī ir labākā kontracepcijas metode. prezervatīvus ciest nevaram un pārtrauktais rada lieku stresu!
11.01.2011 23:23 | Saite
 
Reģ. 28.07.2010
es lietoju Lindynette 20, visu laiku prātā kaut kādas stulbas domas, ka esmu kļuvusi neglītāka, resnāka utt. (t) priekš mums ar draugu šī ir labākā kontracepcijas metode. prezervatīvus ciest nevaram un pārtrauktais rada lieku stresu!
11.01.2011 23:23 | Saite
 
Reģ. 01.09.2010
jaa, jaa to pashu :) mhm, taa ir, kas vienam der, otram neder... man vajadzeeja 2 izmeeginaat, lai atrastu iistaas... bet nu yarina man bija vnk katastrofa... galvenais, ka pie taam man arii mr vnk kaa pluudi, ja veel sarkanviinu iedzeera, ta vispaar " cau" :D bet shitaas normaalas.. svars kriit, cerams, ka pupi nepazudiis, palieku tievaaka un laimiigaaka (l) cerams, ka atradiisi arii sev iistaas ripinjas :)
11.01.2011 23:24 | Saite
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Emojis are from "Twemoji" by Twitter - Graphics are licensed under CC-BY 4.0 Open Source.
vairāk

Aptauja

 
Vai forumā vajag ieviest iespēju labot savu ierakstu pēc tā publicēšanas?
  • Jā, 5 minūšu laikā
  • Jā, 10 minūšu laikā
  • Nē, nevajag
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits
vairāk

Lietotāji online (2)