Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

baidos no svara pieauguma

 
Reģ. 10.01.2010

vai tā ir taisnība, ka lielojot antidepresantus strauji pieaug svars, pat 20 kg pusgada laikā. man viņus vajag, bet bail lietot.

07.01.2011 04:05 | Saite
 
Reģ. 10.01.2010
(s) (s) (s)
07.01.2011 04:05 | Saite
 
Reģ. 29.01.2009
kas tev svariigaaks savest kaartiibaa smadzeni vai svars? (e)
07.01.2011 04:10 | Saite
 
Reģ. 06.03.2009
Neko tādu nezinu.
Esmu lietojusi agrāk un lietoju tagad-svars no tā nav mainījies.
07.01.2011 04:11 | Saite
 
 
Reģ. 10.01.2010
bet es tādus briesmu stāstus esmu salasījusies, ka tās zāles maina vielmaiņas ātrumu, un to iegūto svaru gandrīz nevar dabūt nost. Vai tā tiešām ir taisnība?
07.01.2011 04:15 | Saite
 
Reģ. 26.09.2010
Kad gaju pie psihoterapeita, tad lietoju, bet nekas nepienaca klat. Tev vajadzetu konsulteties ar arstu vai farmaceitu par radusos situaciju, lai izraksta Tev atbilstosus medikamentus, kas neizraisitu tadas blakusparadibas ka liekie kg.
07.01.2011 04:22 | Saite
 
Reģ. 29.01.2009
Man šķiet kā kuram, citiem pazūd apetīte.
07.01.2011 05:48 | Saite
 
Reģ. 10.01.2010
bet kā tās zāles var ietekmēt vielmaiņu?
07.01.2011 12:59 | Saite
 
Reģ. 29.01.2009
Man viena draudzene diezgan ilgstoši leitoja antidepresantus. Nezinu vai no to lietošanas, bet vienu gadu viņa pēkšņi strauji pieauga svarā, kuru šobrīd nu jau kādus 4 gadus pūlas nomest, bet bez rezultātiem! :-/
07.01.2011 13:03 | Saite
 
Reģ. 12.08.2010
Manam vīrietim bija ievērojams svara pieaugums no antidepresantiem, bet tas esot atkarīgs no tā kādus tieši lieto, jo ir arī tādi antidepresanti, kuriem nav šādu blakusparādību. Konsultējies ar ārstu.
Bet tev es varu pateikt to pašu, ko teicu savam vīrietim - labāk būt apaļākam un laimīgam (vai vismaz justies normāli), nevis slaidam un ārkārtīgi nelaimīgam (vai pat mēģināt izdarīt pašnāvību). Padomā - kas ir svarīgāk.
07.01.2011 13:12 | Saite
 
Reģ. 10.01.2010
sunce, par cik kg viņa pieņēmās? un tiešām tik traki, ka 4 gadu laikā nenak nost?
07.01.2011 16:38 | Saite
 
Reģ. 12.07.2010
Tieši tā/ Antidepresanti uzbaro tāpat kā kontracepcijas tabletes.
Un nezinu vai resns cilvēks būtu aliīgs. Kad biju resna, biju nelaimīga un mani apsaukāja par 3durvju skapi , kad notievēju , atkal nebiju laimīga
07.01.2011 16:42 | Saite
 
Reģ. 29.01.2009
Saulīte - par kg es precīzi nepateikšu, bet nu tas bija ļoti redzams, jo resnums bija ne tikai uz vēdera vai sēžamvietas, bet visur - rokas, kājas, kakls, seja... Pat balss tembrs bija mainījies! Un tas notika strauji - kāda gada laikā...
šobrīd viņa ir pāris kg nometusi un izskatās nedaudz labāk, bet jebkurā gadījumā liekie kg viņai ir krietni vairāk, nekā bija pirms tam...
Bet nu viņa bez antidepresantiem nevar! Kā sākas melnie, tā viņa tos turpina lietot! Diemžēl, tur neko nevar izmainīt! Un brīnīsieties vai nē, viņa ar liekajiem kg un lietojot zāles jūtas labāk, nekā ar liekajiem kg un nelietojot zāles! :)
07.01.2011 16:48 | Saite
 
Reģ. 29.01.2009
Bet vai nav tā, ka no antidepresantiem cilvēks vienkārši kļūst mierīgs un mazkustīgs??
07.01.2011 16:50 | Saite
 
Reģ. 12.08.2010
Ne vienmēr, bet var gadīties arī tā.
07.01.2011 16:51 | Saite
 
Reģ. 06.03.2009
Reāli,iesaku tev pieteikties pie ārsta un pajautāt to visu.Es ārstam šādās lietās uzticētos vairāk,nekā kkur salasītai info un anonīmām foruma meičām.
Un mani zāles padarīja mierīgāku,bet ne mazkustīgu.Neko nezinu.Svarā nepieņēmos,bet jutos daudz,daudz labāk nekā,kad nelietoju zāles.Un vispār-ne jau for fun tās zāles lieto,bet tāpēc,ka vajag lietot.
07.01.2011 16:53 | Saite
 
Reģ. 29.01.2009
Esmu kkur dzirdējusi, ka lietojot antidepresantus, cilvēks paliek tāds vienaldzīgāks. Viņam mazāk rūp, kā viņš izskatās, ko ēd, ko dara, bet viņš jūtas labāk.
07.01.2011 16:53 | Saite
 
Reģ. 29.01.2009
Hearkiller - par to 100 % piekrītu, ka antidepresantus nelieto "for fun", bet tāpēc, ka ārsts to ir atzinis par vienīgo iespējamo risinājumu... Es esmu saskatījusies savas draudzenes problēmas ar depresiju... Svars patiesībā ir mazsvarīga lieta tajā visā melnajā virpulī, kurā tiek ierauts cilvēks ar šādu slimību... :(
07.01.2011 16:56 | Saite
 
Reģ. 12.08.2010
sunce, pilnīgi tev piekrītu.
Patiesībā jau tiem, kuri ir ap depresijas slimnieku, ārsta konsultācijas ir nepieciešamas tik pat ļoti, cik tam, kurš slimo.
07.01.2011 16:58 | Saite
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Emojis are from "Twemoji" by Twitter - Graphics are licensed under CC-BY 4.0 Open Source.
vairāk

Aptauja

 
Vai forumā vajag ieviest iespēju labot savu ierakstu pēc tā publicēšanas?
  • Jā, 5 minūšu laikā
  • Jā, 10 minūšu laikā
  • Nē, nevajag
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits
vairāk

Lietotāji online

 
Šobrīd nav neviens reģistrēts profils portālā!