Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Omniva

 
Reģ. 14.08.2020
Hey!
Varbūt kāda zinās(jo pati parasti nekādu preci neatgriežu un tajā vienā reizē, kad to darīju, man bija sūtījumā ielikta atgriežšanas uzlīmē un neko nebija jādomā...)
Mamma pasūtīja vienā intermetveikala sev kleitu, bet nederēja, teica, ka sms ir atgriežšanas durvju kods un ies sūtīt atpakaļ caur omnivu. Teicu, ka aizbrauksim kopāc bet aizgāja viena. Teica, ka ievadīja to atgriežšanas kodu, kas sms, vet uzlīmi viņai neiedeva pakomāts, atvērās durvis un ielika “pliku” sūtījumu pakomātā. Tagad streso, ka tomēr vajadzeja uzlīmi izdot un sūtījums neaizies, prasa man ko var darīt lietas labā.
Varbūt kādai ir pieredze ar preču atgriežšnanu, jo es netieku gudra, ko viņa sastrādāja un vai kaut kas aizgāja.
21.07.2021 00:08 | Saite
 
Reģ. 05.07.2020
Kurjers uzlīmēs uzlīmi, ja nebūs uz paciņas nekas. Galvenais, ka zem pareizā koda, paciņa ir ielikta.
21.07.2021 00:11 | Saite
 
Reģ. 14.08.2020
Respektīvi, vai man jāzvana uz omnivu(nezinu gan uz kāda pamata ticēs, ka viņa to nosūtīja, ne kāds cits, ja kvīti, uzlīmi un neko citu nesaņēma)un japrasa, lai kurjers atdot bezadrešu kartes sūtījumu vai arī viss ok un aizies?
Šķiet, ka visus nervus noēdīs ar savu atgriezto kleitu 😄. Maksāja 60 euro, tāpēc smadzenes skalo
21.07.2021 00:11 | Saite
 
Reģ. 14.08.2020
jingishan @ 21.07.2021 00:11
Kurjers uzlīmēs uzlīmi, ja nebūs uz paciņas nekas. Galvenais, ka zem pareizā koda, paciņa ir ielikta.

Paldies! Cerēšu, ka viss aizgāja, jo nesaprotu kā vispār var ielikt bez adrešu kartītes pakomātā.
21.07.2021 00:12 | Saite
 
 
Reģ. 05.07.2020
https://www.google.com/amp/s/omniva.info/lv/2019/04/25/cetras-lietas-ko-tu-iespejams-nezinaji-par-omniva-pakomatiem/amp/
Trešais punkts
21.07.2021 00:12 | Saite
 
Reģ. 13.05.2021
Es domāju, ka aizgāja.
Man reiz arī neizdrukāja to adrešu kartīti. Pazvanīju uz omnivu, teica, ka iespējams beidzās papīrs un ja dati savadīti, tad kurjers pats izdrukās.
21.07.2021 00:16 | Saite
 
Reģ. 26.04.2021
Ja kaut kas ievadīts sistēmā, tad visām jābūt okay! Man te rotu veikals, teica ka atsūtīs citu rotu, un ka man esot tikai jāatver durtiņas, jāsamaina kastītes, jāuzlīmē uzlīme un jāieliek atpakaļ kur izņēmu. Tā arī ir darīju,un pēc tam man pārmeta ka paka nav atnākusi. Kad jautāju vai kaut ko vajag vadīt sistēmā viņu atbilde bija nē, bet kā es cilvēks varēju to zināt ja nekad nebiju atgriezusi preci?!! Protams viņi atvainojās, tikai tas tonis kādā tā meitene runāja ar mani, pirms sazinājās ar omnivu bija zem katras kritikas.
22.07.2021 16:06 | Saite
 
Reģ. 11.04.2019
Es reiz caur Omnivu sūtot paciņu uzlīmēju svešu uzlīmi, pēctam, ņemot čeku, ieraudzīju, ka īstā uzlīme ir izdrukājusies vēlāk. Labi, ka pirms sūtīšanas paciņu biju nofotografējusi un virsū bija skaidri salasāms kods. Sazinājos ar Omniva, galvenais noraksturot paciņu, tās saturu un tad jau viss kārtībā. Domāju, ka šajā gadījumā arī problēmu nebūs nekādu.
22.07.2021 16:22 | Saite
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Emojis are from "Twemoji" by Twitter - Graphics are licensed under CC-BY 4.0 Open Source.