Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Svara nomešana.

 
Reģ. 21.03.2020
Sveikas! Esmu ļoti apņēmusies nomest svaru, jo viena sāpīga piezīme no ģiemenes locekļa ļoti aizskāra, sapratu, ka tiešām nejūtos ērti savā ādā un esmu atstājusi sevi novārtā. Man ir 22 gadi, esmu 176cm gara un sveru 85kg. Izklausās daudz, bet es neteiktu, ka esmu resna. Apaļīga, jā, noteikti, bet pāri nekur nekas nekarājas, nav celulīta, vienkārši esmu liela un formīga, taču jūtu, ka vairs nejūtos labi. Kopš zāles ir ciet, visu sportošanu esmu atstājusi novārtā. Man patīk pastaigāties. Ir ļoti lielas problēmas ar ēšanu, man ir ēšanas traucējumi bijuši iepriekš. Vajag pārēsties tā, ka ir pilns māgs vai arī tad badojos. Svars ļoti mēdz lēkāt. Par cik tagad ir aktuāla NL tēma, gibēju zināt jūsu veiksmes stāstus ar NORMĀLĀM tievēšanas metodēm. Man garšo veselīgs ēdiens, kopumā ēdu vienmēr siltu un veselīgu ēdienu, cenšos izvairīties no junk food, bet saldumi nenormāli garšo un ir grūti atturēties. Ūdeni arī dzeru ļoti daudz. Biju pie dietologa, ieteica mēģināt fastot, bet drausmīgi kritiski ierobežojot sevi. Man ir ļoti saspringta ikdiena, strādāju un mācos no rīta līdz vakaram. Ļoti labprāt uzklausītu, ko kāda cita var ieteikt vai padalīties ar savu pieredzi. Gribu justies labi savā ādā. Paldies!
22.02.2021 12:40 | Saite
 
Reģ. 31.10.2010
Izklausās, ka tā ir gribasspēka trūkuma vaina. Nekādi neierobežojot sevi, tu svaru nekad nezaudēsi. Pievērs uzmanību tam, cik daudz apēd vienā ēdienreizē. Daži cilvēki ēd kā cūkas uz kaušanu, piekraujot šķīvi līdz maksimumam, nesaprotot, ka cilvēkam nevajag tik daudz apēst. Vari pameklēt info par pareiziem porciju izmēriem.
Ir jāradinās ēst mazāk, neēst vēlu vakarā/naktī. Tāpat ir jākustas, kaut vai pastaigājoties. Uzņemtā enerģija jāiztērē, citādi tā pārvēršas taukos. Cukurs un saldumi ir sava veida narkotikas, jo izraisa atkarību un atbrīvoties no tās nav viegli, bet atkal - gribasspēks. Izdomā, kas tev svarīgāk - apēst to šokolādi vai nomest pāris kilo.
22.02.2021 13:24 | Saite
 
Reģ. 15.02.2021
Hey ,tievējam kopā? es esmu 1.65 un svars 72 kg ,sāku jau ar šodienu ,pastaigājoties un tā katru dienu .
Esmu nolēmusi ēst 1x dienā ,puzdienās . Man tauki visi ir uz vēdera ,tad nu ar izskatos pēc grūtnieces. 7 mēnesī 😳
22.02.2021 13:56 | Saite
 
Reģ. 23.10.2019
https://youtu.be/d8V9ZaSq9Oc
22.02.2021 14:37 | Saite
 
 
Reģ. 16.02.2021
Kā viena trenere nesen teica - sportošana nevar būt ar mērķi nomest svaru, mēs trenējamies citu iemeslu dēļ - izturībai, mobilitātei, tonusam, spēkam, utt. Treniņā nodeg aptuveni 300 kcal, augstākas intensitātes treniņā var ap 500 nodedzināt, noskrienot 10km var vairāk. Bet tikai ar sportu diži daudz nomest nevar, ja vien nesporto daudz un intensīvi. Tievēšana notiek virtuvē. Pēc manas pieredzes var dzert daudz tējas, ūdeni, tad ēst gribas mazāk. Protams, sportošana arī var iekustināt vielmaiņu utt. Es pati esmu mēģinājusi Agneses Graudumas veselīga uztura izaicinājumu. Tur ir 6 nedēļas, līdz ar ko gana ilgs laiks, lai redzētu rezultātus. Ja pareizi atceros, tur ēdienkarte ir sastādīta uz 1200kcal un pašam jāpievieno klāt uz ēdienkartē atrodamo produktu bāzes atkarībā no mērķa (piemēram, pusdienās paredzēta vistas fileja un dārzeņi, pievienojam lielāku vistas gabalu un vairāk dārzeņus). viņai bija sadalīts, ka 1400kcal jāapēd, ja vēlas nomest 5 un vairāk kg, 1600kcal, ja vēlas nomest 1-5kg, 1800 kcal, ja vēlas uzturēt tonusu. Kopumā tur ēdieni ir dažādi, visādi rosoļi, krabju salāti, picas, woki, bieži vien veselīgās kūkas brokastīm (brauniji uc). Ja pareizi atceros, tad maksā ap 50eiro tas plāns. Sākums iznāk padārgi, jo jāsamaksā par pašu izaicinājumu, plus es nopirku virtuves svarus, kvalitatīvu pannu, uz kuras vajag maz eļļas liet, divu dažādu veidu netipiskus miltus utt, bet es noteikti tagad atskatoties teiktu, ka ir tā vērts, jo pēc 6 ned tiešām redz rezultātu, visu laiku esi paēdis, noteikumi saprotami, ir atbalsta čats, dienā jāstaigā 10k soļi (aptuveni stundu gara pastaiga ātrā solī), plus iesaka sportot 1h 3x nedēļā pēc paša izvēles. Līdz ar ko, tāds izaicinājums ir ar veselīgu izpratni par ēdienu un kustēšanos, iesaku apskatīt, varbūt tur kas jauns vai cenas mainījušās pa to laiku, jo es piedalījos pirms gada aptuveni. Ja šāds risinājums neder, noteikti labs sākums būtu katru dienu pastaiga 1h raitā solī, uzreiz rezultāts neatnāks, bet līdz vasarai kaut kas varētu mainīties, uzlabosies miegs, vielmaiņa. Vēl var pastiprināti veikt pašmasāžas ar dažādiem rīkiem - asāku frotē dvieli, kādu raupju cimdu vai birsti (esmu dzirdējusi, ka var iekustināt limfu, kas arī varot būt labi svara zaudēšanas procesā, bet viena pati pašmasāža nestrādās noteikti, es neesmu daudz šo pētījusi, bet vari palasīt par šo).
22.02.2021 15:12 | Saite
 
Reģ. 16.02.2021
Vēl var tīri elementāri ēst lēnāk, ar nazīti dakšiņu, kārtīgi, tad nevarēs tik daudz apēst. Ja gribas apēst daudz - pus šķīvi piekrāmēt ar salātiem otru pusi ar kādu siltu, sātīgu, bet liesu ēdienu, piemēram, dārzeņi, turku zirņi vai lēcas. Ja ikdienā lietojat majonēzi un sieru - nopirkt light majonēzi un 10% sieru. Cūkgaļas malto gaļu nomainīt uz vistas malto gaļu. Nu piemēram, ēst to pašu, kas garšo, bet pagatavot liesāku versiju šim ēdienam. Var atrast visādas fit picas, burgerus, tako. Čipsu vietā pagrauzt kaut vai burkānus ar jogurta ķiploku mērci. Jau labāk.
22.02.2021 15:15 | Saite
 
Reģ. 21.07.2009
Ideāls laiks sākt apņemšanos, jo gaisā pavasaris. Nezinu kā citiem, bet mani tas ceļ spārnos un dod kaut kādu neredzamu grūdienu it visā.
Ko varu ieteikt? Nekādā gadījumā nebadoties, bet gan ēst normāli, tās pašas 2-3 ēdienreizes dienā + daudz šķidrumu. Paskaties, ko no standarta produktiem vari aizstāt, vai samazināt to patēriņu. Noteikti sāc iekļaut uzturā vairāk augļus, dārzeņus. Mazāk cep eļļā visu ko, sautē vai tvaicē, vai vāri ūdenī. Kāri pēc našķiem aizstāj ar sauju riekstiem, ābolu, kādu citu augli.
Un visobligātākais priekšnosacījums - kusties, kusties un vēlreiz kusties! Kaut vai 5000k soļus dienā, pakāpeniski palielini to skaitu ik pa nedēļai. Kustība ir visa pamats.
Mana motivācija - instagramā atrodu kādu iedvesmojošu kontu, kam sekoju. Ir daudz un dažādas treneres, uztura speciālistes u.c. instagramā, kas par brīvu dalās ar dažādiem vingrojumiem, receptēm, citiem "life hacks" par un ap veselīgu dzīvesveidu. Varbūt tu atradīsi kādu savu "elku" kam sekot un līdzināties. Veiksmi! 🗝
22.02.2021 15:22 | Saite
 
Reģ. 16.02.2021
Man ļoti garšo karija tipa mērces un sautējumi - uzsautēt dažādus dārzeņus, pievienot turku zirņus, kādu augu pienu, kurkumu, kumīnu un citas tādas austrumu tipa garšvielas, kuras ir sildošas :D - zinu, forši raksturoju. Pasniegt šādu mērci kopā ar rīsiem. Ilgi turas sāta sajūta, ēdiens ir sildošs, var apēst palielu porciju, bet kaloriju tur nav ļoti daudz, kā arī ēdiens ir veselīgs. Man šādas garšvielas (vismaz tā liekas pēc sajūtām) palīdz vielmaiņai.
22.02.2021 15:22 | Saite
 
Reģ. 16.02.2021
Ja gribas našķoties - našķus labāk gatavot pašai. Piemēram, izcept auzu pārslu cepumus, kur būtu auzu pārslas, banāns, tumšā šokolāde, zemesriekstu sviests. Kaloriju bumba gan sanāk, bet nu tad vismaz veselīgāk, kā arī tādus cepumus nevarēs daudz apēst. Vakarā paņemt 2 cepumus un pagatavot tēju. Izdzerot tējas krūzi pie tiem, cepumi vairs tik daudz nelīdīs iekšā. Ja gribas vakarā apēst 5 maizītes, tad var uztaisīt vienu plus tēja, atkal jau, radīsies sāta sajūta. Ar tējas palīdzību mazliet var sevi apmānīt, tiem cilvēkiem, kuriem patīk tā sildošā sajūta no ēdieniem, tēja radīs vairāk sāta sajūtu kā ūdens. Zinu, ka uztura speciālisti par šādu apgalvojumu saķertu galvu, bet man pēc sajūtām tiešām tā ir, ka sevi tā var apmānīt ar siltu šķidrumu, ne jau lai badotos, bet tieši pie našķošanās tā var sevi ātrāk apstādināt.
22.02.2021 15:39 | Saite
 
Reģ. 11.02.2015
Patika n-fit projekts. Saprātīgs ierobežojums, saprātīgi produkti, saprātīgs fastings, saprātīga vingrošana. Svaru svēru mazāk, bet apjomos un apkārtmērā nokritās gana ievērojami jau pirmā mēneša laikā. Maksās tādu pašu simtu kā tas nl žestj murgs vienai nedēļai, bet pie Nikas ar jēgu un normas robežās tā tievēšana notiek.
22.02.2021 15:43 | Saite
 
Reģ. 16.02.2021
Vēl atcerējos, mana radiniece nometa lieko svaru ar food prep metodi. Vakarā sagatavo ēdienu nākamai dienai kārbiņās. Piemēram, sagatavo brokastu ēdienu 2 porcijas, pusdienu ēdienu 2 porcijas, vakariņu ēdienu 2 porcijas, kā arī uzkodas, iesver riekstus, sēklas, augļus, svaigus dārzeņus. Līdz ar ko - pusstundas laikā esi sagatavojis sev ēdienu 2 dienām un ir miers. Paņem kārbiņu līdzi un uzsildi, ja nepieciešams. Viņai nebija mikroviļņu krāsns un mājās esot sildīja ēdienu katliņā, apakšā ielejot mazu kārtu ar ūdeni, ūdens iztvaikos un reizē uzsildīs ēdienu. Līdz ar ko atkrīt argumenti kaut ko pasūtīt vai ātri nopirkt ko neveselīgu un daudz, viss jau ir sagatavots. Bet nu šādai metodei vajag apņemšanos, visiem tāda nederēs, bet arī gana radoša pieeja. :D
22.02.2021 15:57 | Saite
 
Reģ. 03.05.2019
Vislabākais ir vismaz 3 dienas rakstīt dienasgrāmatu. Pieraksti ko apēd, apmēram cik daudz. Un palasīt pēc tam būs skaidrs kas jādara ar ēdienkarti. Vēl ejot uz veikalu sagatavo sarakstu, stingri pie tā pieturoties nenopirksi lieku un neveselīgu pārtiku.ja gribas ļoti kaut ko saldu apēd salātu porciju vai šķēli siera vai jebkādu liesu gaļas šķēli, var arī zivs gabaliņu. Olbaltumvielas nomierina kāri pēc saldumiem.
22.02.2021 16:18 | Saite
 
Reģ. 10.01.2013
dietologs vairs neko nepateica?
es gribètu aiziet arī pie dietologa,uztura specialista, kas kontroletu ko es ēdu, rakstot , sūtot bildi whatapā , ko apēdu. Vai tādi speciālisti ir?
23.02.2021 17:08 | Saite
 
Reģ. 13.08.2019
Es lieko svaru tagad metu nost ar Noom palídzíbu, Reddit ir grupina ar cilvekiem, kuri arí to dara. Bez atlaizu koda gan padargi, bet es izmantoju 90% atlaidi.
Protams, visu vari darit pats, sarakstit, macities, utt, bet man ikdiena aiznemta, ir vieglak aplikacija savadit datus, ierakstit visu, ko edu, saskaitit tas kalorijas tur,cik daudz udeni izdzeru, parunat ar savu goal specialistu 1x nedela un grupinu. Man pagaidam viss pec plana sanak.
23.02.2021 17:26 | Saite
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Emojis are from "Twemoji" by Twitter - Graphics are licensed under CC-BY 4.0 Open Source.
vairāk

Aptauja

 
Cik bieži Tu apmeklē forumu?
  • Brīvajos brīžos vairākas reizes dienā
  • Vienreiz dienā
  • Vienreiz nedēļā
  • Vienreiz mēnesī
  • Retāk kā vienu reizi mēnesī
  • Cits
vairāk

Lietotāji online (1)