Es vakar ļoti aizdomājos, ka vieslielākais ļaunums, ko NL izplatītājas rada ir sačakarētas attiecības ar ēdienu un uztvere par ēdiena sastāvu, it sevišķi, jaunām meitenēm.
Šobrīd jau vispār daudz runā par veselīgu uzturu, utt. Ļoti daudz produkti ar zemāku tauku saturu, cukuru, bet tomēr kā sabiedrība kļūstam tikai resnāki un resnāki.
Es iedomājos sevi 13/14 gados, kad, pubertātei sākoties, sāka augt krūtis, pieņemos svarā un ļoti pārdzīvoju, protams, izaugot viss normalizējās..BET..un liekie kilogrami bez piepūles nogāja nost, jo hormoni nostabilizējās.
Tad es iedomājos sevi tajā vecumā un tādā situācijā ar instagram, skatoties NL reklāmas, kur stāsta par ēdiena aizvietošanu, svara zaudēšanu, draineffect, "auzu pārslu putru ar visādām minerālvielām", kuras tur ir pieliktas atpakaļ vienkārši. (Amerikā arī līdzīgi dara, nodestilē ūdeni, savāc palikušās minerālvielas, pievieno atpakaļ un reklamē, kā elektrolītu ūdeni), tas ļoti var sakropļot ideju, kas ir veselīgs.
Tā izaugs sievietes, kurām bail no normāla ēdiena, kuras domā, ka vitamīnus un minerālvielas var uzņemt tikai no mākslīgiem avotiem, uzskata, ka ja mēnesreižu dēl rodas ūdens aizture, kas ir pilnīgi normāla pārādība, uzreiz jādzer ūdensdzenošas vielas utt
Tas laikam, manās acīs, ir tas lielākais posts.
Tas, ka kropļo uztveri par ēdienu un veselīgu dzīvesveidu jaunām meitenēm.
Katrīne un Marija var attaisnoties, ka viņas jau tur stāsta, ka tas ir steigā un utt, bet viņas nekontrolē, ko dara visas 1500 izplatītājas savos instagram, kuras grib kaut ko tik pārdot, lai sasniegtu tos PV.
Nekas nav veselīgāks par tā sauktajiem whole foods un kustību, tas arī ir tas, ko teica Paula, par ko viņai uzbruka.