Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Butterfly (Elīnas) tiesas prāva

 
Reģ. 15.06.2013
Sveikas meitenes!
Vai šeit ir kāda juriste. Rodas jautājums, vai šāda absurda (smieklīga) sūdzība tiešām spētu kvalificēties nopietni apsveramai procesuālajai darbībai?
Ja ir izteikti minējumi, ka pasūta no AliExpress vai Polijas tirgus, vai šādi minējumi tiešām ir apmelojums, ja cilvēks atrod tādas pašas drēbes kā Butterfly veikalā šajos portālos? Vai tiešām nav atļauta vārda brīvība un pieņēmumu izteikšana, ja tie ir balstīti uz loģiskām kopsakarībām? Protams, informācija nav pamatota ar pavadzīmēm vai pasūtījuma dokumentiem no Elīnas veikala dokumentācijas, kas būtu publicētas. Tomēr tāpat taču skaidrs, ka drēbes tiek pasūtītas, kāda nozīme Elīnai pierādīt, ka Polijas vairumtirdzniecības bāzē par nelielu summu, nevis AliExpress par tikpat nelielu summu. Ne jau klientes (mazās meitenes lielākoties) tagad domās labāk, ka Elīna šo pašu preci pērk par dažiem Eiro citur, nevis tieši AliExpress.
Galvenais mērķis taču visiem šiem paziņojumiem sociālos tīklos ir vērst uzmanību, ka to pašu apģērbu jebkurš no mums var iegādāties par ļoti nelielu summu. Kā arī citi apgalvojumi par slikto klientu apkalpošanu ir balstīti uz citu cilvēku atsauksmēm.
Vai tiešām ar tik nelielu pamatojumu tiesā šādu prasību par "neslavas celšanu" varētu uztvert nopietni? Ceru uz kāda profesionāļa viedokli, kas darbojas juridiskajā sfērā.
05.07.2020 00:31 | Saite
 
Reģ. 22.01.2020
Sāksim ar to: kurš ir atbildētājs? Neidentificējams cilvēku pūlis?
Reāli - nav arī pamata.
05.07.2020 00:43 | Saite
 
Reģ. 15.06.2013
Pieņemu, ka vēlas sūdzēt tiesā AmunaDavis vai Kristīni Million :), kas izveidoja facebook ierakstu.
05.07.2020 00:45 | Saite
 
Reģ. 30.09.2019
Man šķiet, ka Kristīne arī varētu tagad rakstit šeit, gan jau satraukusies. 😀
05.07.2020 01:16 | Saite
 
 
Reģ. 18.05.2017
Idejiski jau neviens neko aizvainojošu nepateica - manuprāt,tas, ka ir pretstatīts skrīnšots ar viņas butterfly apģērba bildi un identisks / ļoti līdzīgs apģērbs no Ali uzreiz nenozīmē,ka tas ir aizvainojums vai neslavas celšana, tā ir tikai fakta konstatācija. Tad jau arī citi varētu sūdzēties,ka viņa apzināti maldina pircējus (ja nemaldos,PTAC ir kādi sodi par apzinātu patērētāja maldināšanu,labojiet,ja kļūdos) - bildēs, kuras ir filtros,drēbes ir vienā krāsā, video atkal pavisam cita krāsa,bet tā jau ir cita opera. Protams, ir viņai savi mīnusi, sākot ar to attieksmi un bloķēšanu, beidzot ar kvalitāti, bet man kaut kā sāk jau mazliet viņas žēl palikt tīri cilvēciski. Viņai tomēr ir tikai 22 un tagad visi viņai brūk virsū. Es gan neaizstāvu ne viņas rīcību,ne veikala preci, bet man gan liekas, ka pareizāk būtu viņai mazliet piebremzēt ar visu šo un pārdomāt,varbūt ir vērts ko pamainīt un kāpēc viss pašlaik ir tā,kā ir,nevis ar sadegušu dibenu skriet apkārt,ka viss ir slikti un viņu nomelno. Pagale jau nekad nedeg viena,kā saka
05.07.2020 01:26 | Saite
 
Reģ. 17.04.2020
Domaju, ka izteikties var, neka tur ari nebus, parsvara visi parmetumi tika versti uz attieksmi.
Tikko noskatijos Elinas storijus un tur vina nevienu reizi neteica, es nepasuta preci no AliExpress. Tapec domaju, ka vina pasuta, pie tam procentuali liela sakritiba vinas piedavatajai precei ar piedavato AliExpress. Es nezinu vai tirgus prece, kas nak no Polijas un Turcijas reali sakrit ar Aļiku, man liekas, ka ne. Ka ari storija piemineja, ka prece razota ES. Vairs nepiemin, ka konkreti Latvija.
Ja negribi melot, vai saproti, ka esi piekerts, tad turies sakamaja tai mazai kripatinai, kas ir patiesiba.
Par to, ka bilde, video neatbilst realam preces izskatam, domaju, ka to varetu kvalificet ka negodpratiga komercprakse, jo nekur nebija atsauce, ka precei ir informativa, ilustrativa nozime, vai kaut kada cita atsauce, kas varetu laut izlavieret no sis situacijas ar juridiskiem instrumentiem. Jo, piemeram, lielu uznemumu akciju bukletos biezi atradisim * kamer prece veikala * veikala cena var atskirties no esosas veikala * utt., utt. Neba siem uznemumiem ir vienkarsi juristi, kas sakusi student vai juristi, kas strada pa visam nozarem, bet gan profesionali, kam ir loti liela pieredze konkreti saja nozare un vini nav leti juristi.
Domaju, ka neslavas celsanai ir jabut apzinatai maldigas informacijas izplatisanaiun ar nodomu tiesi kaitet kadai personai vai uznemumam. Bet tad sudzibas.lv un antireklama.lv ari butu liela kaitnieciba. Domaju, ka tur par Rimi, Maximu varetu atrast loti daudz sudzibu.
05.07.2020 06:26 | Saite
 
Reģ. 03.02.2019
Domāju, ka To Dāvi noteikti vajadzētu iesūdzēt. Tādu ņirgāšanos instagram noteikti nevajag atstāt.
Itkā Kristīnes teksts nav ļoti aizvainojošs, bet ceļ neslavu veikalam, jo, pieņemsim, viņi iepērk no bāzēm, arī ir Itālijas drēbes kas ir taisnība, bet pasakot ka aliexpress ir liela iespēja, ka daži klienti vairs nebūs klienti un tādā veidā radot zaudējumus biznesam.
Cerams redzēsim un dzirdēsim kā šos abus paņem pie dziesmas.
Nu jau visa bija par daudz.
05.07.2020 07:58 | Saite
 
Reģ. 30.04.2020
Process ir diezgan reāls,jo posts ir vērsts tieši uz Butterfly, nevis visiem Latvijas showroomiem kopumā 🤔 Zem posta ir arī komemtāri, kur tiek apspriesta āriene un vispār pretīgi sarakstīts-par to arī var saukt pie atbildības, jo varēja tak atslēgt komentārus, bet pati posta licēja tik rēc līdzi.
Un Amuna-tur vispār nav pilns rublis 😁 Ka tik haipu, ka tik piesaistīt jaunus sekotājus un kaut kur ielīst ar savām 2 kapeikām 😁
Būsim reālas-nauda, lai uzsāktu procesu viņiem ir 😁 Un domāju, ka arī rīkosies 😁
05.07.2020 08:27 | Saite
 
Reģ. 21.05.2012
vienkaarssaa @ 05.07.2020 07:58
Domāju, ka To Dāvi noteikti vajadzētu iesūdzēt. Tādu ņirgāšanos instagram noteikti nevajag atstāt.
Itkā Kristīnes teksts nav ļoti aizvainojošs, bet ceļ neslavu veikalam, jo, pieņemsim, viņi iepērk no bāzēm, arī ir Itālijas drēbes kas ir taisnība, bet pasakot ka aliexpress ir liela iespēja, ka daži klienti vairs nebūs klienti un tādā veidā radot zaudējumus biznesam.
Cerams redzēsim un dzirdēsim kā šos abus paņem pie dziesmas.
Nu jau visa bija par daudz.

Bet vai Elīna pati neņirgājas par saviem klientiem? Un tik smieklīgi kā viņa story saka - es vienmēr visu atrisinu ar saviem klientiem, ja kaut kas nav tā bijis no mūsu puses, nez kā tad viņa atrisina - ķipa bloķē? Smiekli nāk! Meli melu galā! Super, ka kāds par to runā! Varbūt beidzot arī mazajām meičām acis atvērs vaļā, jo viņai tak seko jaunatne un visas grib tās pārcenotās šmotkas un būt kā Elīna.
05.07.2020 08:34 | Saite
 
Reģ. 04.06.2020
Kopš kura laika faktu publicēšana tiek traktēta kā apmeklošana vai neslavas celšana?
Zem Facebook posta ir ļoti daudz pircēju komentāri par slikto pieredzi, bildes ar nekvalitatīvo apgērbu. Sūdzības par to, ka apmaksa jāveic uz Naura LV un LT privātajiem bankas kontiem.
Elīna dzīvo kaut kādā savā iedomu pasaulītē un neatšķir patiesības teikšanu no iedomām.
05.07.2020 10:55 | Saite
 
Reģ. 04.03.2020
Izle Zizle @ 05.07.2020 10:55
Kopš kura laika faktu publicēšana tiek traktēta kā apmeklošana vai neslavas celšana?
Zem Facebook posta ir ļoti daudz pircēju komentāri par slikto pieredzi, bildes ar nekvalitatīvo apgērbu. Sūdzības par to, ka apmaksa jāveic uz Naura LV un LT privātajiem bankas kontiem.
Elīna dzīvo kaut kādā savā iedomu pasaulītē un neatšķir patiesības teikšanu no iedomām.

Man bija uz Elīnas privāto kontu jāskaita.
Pēc tam sapratu, ka vajadzēja prasīt firmas kontu.
05.07.2020 11:07 | Saite
 
Reģ. 04.06.2020
Ļaunums @ 05.07.2020 11:07

Man bija uz Elīnas privāto kontu jāskaita.
Pēc tam sapratu, ka vajadzēja prasīt firmas kontu.

Facebook meitenes lika Print Screen no sarakstēm, kur Butterfly liek maksāt uz Naura Swedbank kontu LV un uz Naura Paysera kontu LT.
05.07.2020 11:22 | Saite
 
Reģ. 09.05.2020
Nekas nopietns..
Manuprāt, Elīna tikai sabiedēja.
Un ja arī, kad tāds būtu?- pff cietumā jau neliks
05.07.2020 13:22 | Saite
 
Reģ. 16.10.2019
Kā tādi mazi bērni 🤣 Domāju, ka, savācot kopā visas klientu sūdzības, pašiem didriķiem sanāktu 200 reizes lielāki sūdi, pieskaitot vēl visādus payseras kontus utt. Nav izdevīgi viņiem tas.
05.07.2020 14:05 | Saite
 
Reģ. 11.02.2015
Nu protams, ka nē
.
.
Neslavas celšana likumā ir definēta kā APZINĀTA NEPATIESAS informācijas paušana...
.
Maksimāli, ko var, ir draudēt. Celt kaut kādu civilprasību. Parasts mirstīgais cilvēka, visticamāk, no kā tāda noraustītos, jo lai jau tiesas priekšā pierādītos šis pats iepriekš paustais, ka ne pie kā jau īsti nav vainīgs, tāpat jau kāds jurists jāalgo vai pašam likums jāizpēta, lai savu pozīciju aizstāvētu. Čakars.
Tādēl, ja arī līdz kaut kam tādam nonāks, visticamāk, tādi pousti tiks dzēsti, Elīnas (un viņas juristu, ja tādi tiešām ir) izrādītās "intereses" rezultātā.
Bet kaut ko reāli tiesā panākt no E. puses par šādiem sīkumiem? Nē. Neticu.
05.07.2020 14:40 | Saite
 
Reģ. 11.02.2015
05.07.2020 14:45 | Saite
 
Reģ. 11.02.2015
Jo arī, par jebkuru komentāru var atrast "atpakaļceļu".
" Jā, viņa man arī neizsniedza čeku, tās drēbes ir šausmīgas un pati izskatās pēc cūkas"
Tomēr nav gluži tas pats, kas
"Anna Avotiņa veikalā "Iepērcies Dārgi Pie Mums" neizsniedza čeku, veikala "Iepērcies Dārgi Pie Mums" drēbes ir šausmīgas, un pati Anna Avotiņa izskatās pēc cūkas".
Šis ir rakstīts tikai kā piemērs.
Bet nu doma saprotama. Lai tiešām par "goda aizskaršanu" kaut ko juridiski varētu piešūt, tur jau ir jābūt arī konkrēti minētiem faktiem/personāžiem.
A tā citādi cilvēks komentārā "viņa" vispār kaut kādu citu personu bija domājis. Pierādiet, ka nē 😜
05.07.2020 14:50 | Saite
 
Reģ. 04.11.2017
Bet tā ir atļauts darīt. Un protams ka viņa sūta no aļika. Katru lupatu tur var atrast, ja cītīgāk pameklē. Cilvēki jau ir paši (nezin), ka kreklu no buttera pa 19€ no aļika var nopirkt pa 2.80$
Neko tu tur nepierādīsi. 😜 uzcenojums jau nu ir kapitāls, bet kā redz meičai izdodas. man arī patīk dažas lupatas, piem tie zilie svārki ar crop top, zinu ka tādus aļika var nopirkt pa 5$
05.07.2020 17:02 | Saite
 
Reģ. 02.05.2011
vienkaarssaa @ 05.07.2020 07:58
Domāju, ka To Dāvi noteikti vajadzētu iesūdzēt. Tādu ņirgāšanos instagram noteikti nevajag atstāt.
Itkā Kristīnes teksts nav ļoti aizvainojošs, bet ceļ neslavu veikalam, jo, pieņemsim, viņi iepērk no bāzēm, arī ir Itālijas drēbes kas ir taisnība, bet pasakot ka aliexpress ir liela iespēja, ka daži klienti vairs nebūs klienti un tādā veidā radot zaudējumus biznesam.
Cerams redzēsim un dzirdēsim kā šos abus paņem pie dziesmas.
Nu jau visa bija par daudz.

Dāvis pats sūdzējās šova Slavenības bez filtra, kad skolas laika ir tikta izsmiets. Laikam rīkojas tā, lai vairāk sekotājus dabūtu. Līdz vakardienas story man likas, kad Dāvis ir OK. Šis cilvēks nonāk pats pretrunā ar sevi.
05.07.2020 20:44 | Saite
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Emojis are from "Twemoji" by Twitter - Graphics are licensed under CC-BY 4.0 Open Source.
vairāk

Aptauja

 
Vai forumā vajag ieviest iespēju labot savu ierakstu pēc tā publicēšanas?
  • Jā, 5 minūšu laikā
  • Jā, 10 minūšu laikā
  • Nē, nevajag
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits
vairāk

Lietotāji online

 
Šobrīd nav neviens reģistrēts profils portālā!