Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Vai lietojat vitamīnus ikdienā?

 
Reģ. 07.03.2011
Klausos apkārt visi dzer visādus vitamīnus,uztura bagātinātājus.Visi tā dara? Es lietoju ikdienā tikai D vitamīnu,ļooti reti vēl kaut ko,bet tā man liekas,ka tas ir lieki.Kā jums liekas? Lietojat ikdienā?
19.02.2020 17:25 | Saite
 
Reģ. 24.07.2012
D vitamīns un tagad paņēmu imunitātei,jo bieži slimoju.Domāju,ka varbūt derētu arī kāda krila vai lašu eļļa,jo nelietoju daudz zivis.Arī uzskatu,ka bez iemesla nav vajadzības dzert visu pēc kārtas.Siltajā sezonā neko nelietoju.
19.02.2020 17:35 | Saite
 
Reģ. 23.10.2019
Cilvēka smadzenes par 70% sastāv no taukiem un jo īpaši omega3, līdz ar to optimālai smadzeņu darbībai ir jālieto omega3 saturoši produkti vai kapsulas. Omega3 palīdz uzņemt D3 vitamīnu. Arī K2 vitamīns, kas ir skābētos kāpostos (arī tabletēs) ļauj uzņemt lielākas D vitamīna devas un palīdz ar kalcija piegādi kauliem.
Tālāk ir sāls, magnijs, kālijs, jods, cinks. Ja uzturā nelietojam tik daudz šo vielu saturošu produktu, tad varētu būt, ka vajadzētu arī šos.
Es mēdzu lietot arī MCT oil un sviestu kopā ar rīta kafiju(ik pārdienas). Tas krietni uzlabo smadzeņu kognitīvās funkcijas.
Bet graudaugi varētu būt tā lieta, kas tieši traucē smadzeņu darbībai un arī D3 vitamīna uzsūkšanos.
19.02.2020 17:40 | Saite
 
Reģ. 23.10.2019
lavender @ 19.02.2020 17:35
D vitamīns un tagad paņēmu imunitātei,jo bieži slimoju.Domāju,ka varbūt derētu arī kāda krila vai lašu eļļa,jo nelietoju daudz zivis.Arī uzskatu,ka bez iemesla nav vajadzības dzert visu pēc kārtas.Siltajā sezonā neko nelietoju.
Ja ir vīruss, tad vajag ļoti augstas D vitamīna dozas, jo vīrusa baktērijas traucē vitamīna absorbcijai. Un lielas dozas var palīdzēt pieveikt vīrusu 3-5dienās. Ar lielu es domāju 10000-20000ui/dienā uz katriem 10000ui vajag 100mikrogrammus K2
19.02.2020 17:43 | Saite
 
 
Reģ. 17.02.2020
.Putns. @ 19.02.2020 17:43
Ja ir vīruss, tad vajag ļoti augstas D vitamīna dozas, jo vīrusa baktērijas traucē vitamīna absorbcijai. Un lielas dozas var palīdzēt pieveikt vīrusu 3-5dienās. Ar lielu es domāju 10000-20000ui/dienā uz katriem 10000ui vajag 100mikrogrammus K2

Vīrusa baktērijas ? Kas tas par jaunumu ? Ir vai nu vīrusi vai baktērijas 😂
Pati ziemā lietoju D vitamīna pilienus un vitamīnu C + cinku
19.02.2020 17:52 | Saite
 
Reģ. 17.09.2019
D vitamīns ir taukos šķīstošais tāpēc tas var uzkrāties un var pardozēt. uz savu galvu bez asins analīzēm neieteiktu lietot lielas devas.
Lietoju D vit un magnēziju, jo tas atvieglo migrēnas un to skaitu.
Ja ēd sabalansētu diētu ar augļiem, dārzeņiem tad problēmām ar vitamīniem nevajadzētu būt. Protams viss atkarīgs no organisma utt, bet vienkārši tā pat dzert vitamīnus jo citi dzer nevajadzētu. No sākumu analīzes un tad tikai kaut ko lietot.
19.02.2020 17:56 | Saite
 
Reģ. 17.09.2019
omāju,ka varbūt derētu arī kāda krila vai lašu eļļa,jo nelietoju daudz zivis.

Omegas nav tikai zivīs. Vēl tas ir valriekstos, linsēklās, sojas pumpiņās. Arī olas ir omegas.
19.02.2020 18:02 | Saite
 
Reģ. 17.09.2019
. Ar lielu es domāju 10000-20000ui/dienā

Nu kurienes šādi cipari ar ieteikumiem ir ņemti?
Un ir IU nevis ui. Vai arī starptautiskās vienības latviski- SV
Normāli diena ir jāuzņem 200-400iu vai arī citos pētījumos it teikts ka no 1000-4000iu.
Tatad šis ieteikums uzņemt 10 reizes lielāku devu ir... Khem. Arī slimības laikā šāda deva var būt bīstama.
19.02.2020 18:09 | Saite
 
Reģ. 07.03.2011
Omega3 kapsulās ir tas,ko reizēm paņemu klāt.Bet tā ikdienā lietoju linsēklu eļļu,gan pie salātiem,gan tāpat pa kādai karotei,jo liekas garšīga.
Ko dod cinks un kālijs? Magnijs ir dzerts grūtniecības laikā.
19.02.2020 18:17 | Saite
 
Reģ. 04.11.2017
Tikai C vitamīnu.
Par pārējiem nezinu ir vai nav deficīts, būtu bail lietot 🤣
19.02.2020 19:36 | Saite
 
Reģ. 17.09.2019
Kālijs palīdz sirds un asinsvadu darbībai. Šo vitamīnu var atrast ļoti daudz kur un papildus tas ir jāuzņem ļoti retos gadījumos. Kālijs arī izvada sāli, tāpēc nesaprotu kāpēc Putns liek sāli un kāliju vienā teikumā.😂 Parasti preparātus ar kāliju sastāvā lieto lai kontrolētu asinsspiedienu.
Protams, iespējams Putnam būs savi izskaidrojumu.
Kā ari jā vitamīnu daudzums organismā ir pietiekams tad tos papildus nevajag lietot. Organisms paņem tik cik vajag vitamīnu un pārējie tiek izvadīt. Papildus daudzums neko nedod.
19.02.2020 19:38 | Saite
 
Reģ. 23.10.2019
Kiskismau @ 19.02.2020 18:02

Omegas nav tikai zivīs. Vēl tas ir valriekstos, linsēklās, sojas pumpiņās. Arī olas ir omegas.
Ir, bet tie daudzumi ir stipri zemāki kā jūras izcelsmes produktos. Soja un linsēklas ir stipri estrogēni. Arī Chia ir labs omega avots, taču omega3 ir arī dažādi veidi un ne visus organisms izmantos tādā veidā kā gribētos...Olās ir stipri niecīgs omega daudzums. Fermu olās tas var arī tipat kā nebūt. Viss atkarīgs ar ko baro. Dažreiz baro ar jūras veltēm un dažādām granulām.
19.02.2020 19:44 | Saite
 
Reģ. 17.09.2019
Soja un linsēklas ir stipri estrogēni

pameklē kāda atšķirība ir satrp fito-estrogēniem un estrogēniem kā hormonu cilvēka ķermenī. Fito-estrogēni nepaaugstina estrogēnu līmeni cilvēka ķermenī. Tas ir ļoti liels mīts.
Kā arī mūsdienās omagas iegūst no jūraszālēm, kas ir alternatīva zivīm.
19.02.2020 19:54 | Saite
 
Reģ. 24.07.2012
Omegas nav tikai zivīs. Vēl tas ir valriekstos, linsēklās, sojas pumpiņās. Arī olas ir omegas.

Man šos produktus arī nesanāk īpaši bieži uzņemt.
Ja ir vīruss, tad vajag ļoti augstas D vitamīna dozas, jo vīrusa baktērijas traucē vitamīna absorbcijai.

Man D vitamīns ir pietiekošā līmenī,bet ārsts iesaka ziemas,rudens periodā uzņemt papildus.Bet par tām ļoti augstajām devām gan nezinu,man kaut ārsts nekad šādu metodi nav ieteicis un uz savu galvu laikam nedarīšu.
Ko dod cinks un kālijs?

Cinks veicina normālu imūnsistēmas darbību,kā arī labs ādas,matu un kaulu veselībai.Maniem vitamīniem ir C vitamīns un cinks sastāvā.
19.02.2020 20:15 | Saite
 
Reģ. 28.05.2010
Es arī tikai D vitamīnu,reizi pusgadā taisu analīzes,lai kontrolētu.Lietoju 4000sv dienā,pērku Nateo Pro,tur vienā pilienā tieši deva.Kad bija deficīts vai redzu,ka limenis nokrities dzeru vairāk. 4000sv ir pieaugušā dienas deva,pie normāla līmeņa.
Reizēm izdzeru kādu zivju vai krila eļlu,ja uznāk sanīkums,tad B grupas vitamīnus nopērku.Bet tā,es ar nesaprotu,ko var pačkāt iekša visu pēc kārtas.Vegāniem vēl jāskatāa,bet cilvēkam,kas nornāli ēd domāju,ka nevajag.
19.02.2020 20:16 | Saite
 
Reģ. 28.12.2018
Es lietoju Biotin, B12 un iron supplement.
19.02.2020 20:37 | Saite
 
Reģ. 19.10.2010
Principā arī tikai D vit ( to pašu Nateo). Kad visapkārt visi slimo, tad papildus C vit. Nesen atsāku sportot. Tagad lietoju vēl magni b6.
19.02.2020 22:26 | Saite
 
Reģ. 24.11.2019
Vitamax Q10, D vitamīns (D3 forte, ja nemaldos saucās) un C šad tad imunitātei.
19.02.2020 23:45 | Saite
 
Reģ. 29.01.2009
Ikdienaa lietoju matu vitamiinus un multivitamiinus.
20.02.2020 07:52 | Saite
 
Reģ. 25.09.2017
Folijskābi un dzelzi, bet arī - tikai pēc analīzēm un ārsta norādījumiem. Pati uz savu galvu lietotu varbūt tikai C vitamīnu😀
20.02.2020 08:44 | Saite
 
Reģ. 23.10.2019
Mežone @ 20.02.2020 08:44
Folijskābi un dzelzi, bet arī - tikai pēc analīzēm un ārsta norādījumiem. Pati uz savu galvu lietotu varbūt tikai C vitamīnu?
C vitamīns ir feik preperāts. Askorbīnskābei nav nekāda ietekme uz C vitamīna līmeni. Vienīgā tā ietekme ir skābe, kas var veicināt gremošanu, bet tādu pašu effektu var panākt arī ar ābola sidra etiķi vai citronu.
21.02.2020 11:13 | Saite
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Emojis are from "Twemoji" by Twitter - Graphics are licensed under CC-BY 4.0 Open Source.
vairāk

Aptauja

 
Vai forumā vajag ieviest iespēju labot savu ierakstu pēc tā publicēšanas?
  • Jā, 5 minūšu laikā
  • Jā, 10 minūšu laikā
  • Nē, nevajag
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits