Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

pienākumi un robežas

 
10 gadi
Reitings 2235
Reģ: 27.02.2011
Vai lietveži/biroja vadītāji/biroja asistenti dara visu ko viņiem liek? Ilgus gadus esmu strādājusi dažādus biroja darbus, jautājumi nebija, noteikti pienākumi, bet šobrīd veicot biroja lietvedības sekretāra darbu es daru visdažādākos darbus, lielākā problēma ka man ir jāiedziļinās darba specifikā kaut kādu uzdevumu veikšanā, es nevaru akli izpildīt uzdevumu ja nezinu padziļināti darba specifiku, līdz ar to tas man prasa daudz laika, piemēram saziņa ar klientu, piedāvājumu sūtīšana, problēmu risināšana kas ir gandrīz vienmēr darbā ar klientu, lietvedības darba organizēšana, personāla lietvedības dokumenti, līgumu sagatavošana, grāmatvediski pienākumi, statistika, diagrammas, prezentācijas no uzmetuma līdz skaistam vizualizētam materiālim. Nav tā ka būtu nenormāli noslogota, parasti viss ir viļņveidīgi, ir baigi daudz un liekas ne gala ne malas un visiem vajag uzreiz, ātri...problēmas ar uzdevumiem nav, bet jautājums par robežām.
Kad strādāju par personāla speciālistu, izņemot atlases konkursu rīkošanu, tur viss bija ļoti skaidri, pienākumi skaidri, darīju savu darbu un viss, man patika, tagad aina tāda haotiska.
09.10.2019 09:22 |
 
Reitings 108
Reģ: 26.09.2019
Esmu strādājusi pārsvarā tikai tādos amatos. Un ir bijušas vietas, kur ir jā, jāiedziļinās, bet man tas šķita normāli. Vismaz pašai interesnati, nav monotomi jādara lietas. Pie tam, viss ar laiku paliek vispusīgs, kad tajā specifikā esi tik dziļi, kad tā jau ir ikdiena.
09.10.2019 09:33 |
 
Reitings 108
Reģ: 26.09.2019
Viss protams atkarīgs cik Tev maksā un kāda ir attieksme. Ir bijis arī tā, ka random cilvēki vienkārši nomet man lietas, kas būtu tā kā vairāk personīga asistēšana, ne administratora vai lietvedības pienākumos, tad esmu pateikusi, yo čali, tiec pats galā. Ir bijušas reizes, kad man atnes šampi un kočas un es priecājos palīdzēt :D
09.10.2019 09:35 |
 
Reitings 951
Reģ: 16.12.2014
Es teiktu, ka viss atkarīgs no tā, kāds ir uzņēmums, jo ir uznēmumi (pārsvarā dažādi salīdzinoši nelieli, specifiskus pakalpojumus sniedzoši vai specifiskā jomā strādajoši uznēmumi), kuri ar biroja administratoru aizstāj visu iespējamo - sekretāri+lietvedi+biroja administratori+juristu+personāla speciālistu+kurjeru u.t.t. var turpināt un turpināt. Vidējos vai lielos uzņēmumos, kur ir salīdzinoši liels darbinieku skaits un šīm jomām jau ir savs speciālists, kuram par to maksā algu, sekretārei būs daudz šaurāks un konkrētāks pienākumu un atbildību loks.
09.10.2019 10:04 |
 
Patīk
Reitings 1744
Reģ: 24.05.2019
Saziņa ar klientu un piedāvājumu sūtīšana un klientu problēmu risināšana parasti neietilpst biroja vadītāja pienākumos, tāpat kā daudz kas cits tevis pieminētais. Atkarīgs, cik ļoti mazs ir tavs uzņēmums, bet izklausās, ka jums vajag par pāris amatiem paplašināties.
09.10.2019 10:25 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!