kā instruktors var būt vainīgs pie eksāmena nenokārtošanas.
Lūdzu, iespēja mani oponēt. Varbūt man tiešām bija baigi laba instruktore, jo es nesaprotu, kā instruktors var būt vainīgs pie eksāmena nenokārtošanas. Pirms CSDD taču tiek likts skolas eksāmens, kur tiek vērtēts pēc tieši tādiem pašiem principiem.Izmantošu šo iespēju oponēt. Nezinu, vai mana autoskola bija jocīga vai kā, bet man nebija jākārto skolas eksāmens. Kad instruktoram pajautāju "ja visās skolās ir, vai mūsu autoskolā arī nebija jābūt skolas eksāmenam?" uz ko viņš man atbildēja: "nē, es tādu netaisu, vnk uz papīra atzīmēju jūsu pēdējo obligāto 20.braukšanas stundu kā skolas eksāmenu, bet reāli praksē jums tas nav jādara". Un uz pirmo eksāmenu tiku fīrēta uzreiz pēc obligāto stundu izbraukšanas... protams, ka es iekšēji jutu ka neesmu gatava, bet instruktors jau bija pieteicis mani eksāmenam.
Srumun @ 17.10.2019 17:45
Sankcijas var veicināt to, ka rīdzinieki pastiprināti sāks kārtot eksāmenus laukos, jo vieglāk.
Par šo tēmu runājot - varbūt vispār visiem braukšanas eksāmenu vajadzētu kārtot Rīgā? Man ir daži labi pazīstami, kas Rīgā nekad nav braukuši, ka pat baidās tur rādīties (nav pieraduši pie attiecīgas slodzes satiksmes).
Vēl par skādi nenāktu re-eksaminācija ik pēc pieciem gadiem. Uzskatu, ka tas būtu lietderīgāk par jebkādām sankcijām.
Izlasi vēlreiz. Es runāju par PRINCIPU. Par sankcijām, kas notiek, ja eksāmenus nenokārto ar pirmo reizi. Tas tomēr mazliet arī motivē cilvēku pacensties. Par to ir stāsts. Tā vajadzētu būt, ja mēs gribam atbildīgus braucējus.
Ja tiesības liki pirms gada, tad man vispār nav vērts ar Tevi diskutēt.
Es vnk domāju vairs necepties. Lieki šeit diskutēt ar tik pārgudriem cilvēkiem.
Ja tiesības liki pirms gada, tad man vispār nav vērts ar Tevi diskutēt.cupcake2 @ 17.10.2019 13:17Tiesības noliku pirms nepilna gada, un vēl joprojām gadās situācijas, kurās esmu pirmo reizi. Un, ja es tādā situācijā izraisu avāriju, tad kas ir vainīgs - tas instruktors, kurš, riebeklis, man šo konkrēto situāciju speciāli nenoorganizēja dzīvā satiksmes plūsmā, vai tomēr es, jo nezināju kaut ko no teorijas?
Salīdzināji nu ar augstskolu, braukšanas eksāmenu! Tā ir cita sistēma, cita apmācība
Tava loģika nestrādā! Summas ir pietiekoši lielas, ja kārto vairrākas reizes, tad sanāk, ka varēja jau kādu augstskolas kursu pabeigt, ja ne programmu.
Te jau jārunā arī par to, ka ir dažādi autoskolu instruktori ar dažādām mācīšanas prasmēm, diemžēl ne vienmēr tās atbilst, tam, ko prasa CSDD eksāmenā.
augstskolas kursu? Sanāk vidēji 2 tūkstoši? Nopietni? ???Tad tiešām kaut kas nav riktīgi ar pašu cilvēku ?Es noliku pa 700 eur, kopā ar baltajām, visām med.izziņām,obligātajām vēl papildus braukšanām uttRodija @ 16.10.2019 22:24Salīdzināji nu ar augstskolu, braukšanas eksāmenu! Tā ir cita sistēma, cita apmācība :D Te jau jārunā arī par to, ka ir dažādi autoskolu instruktori ar dažādām mācīšanas prasmēm, diemžēl ne vienmēr tās atbilst, tam, ko prasa CSDD eksāmenā. Te būtu, tad jāapmāca visi, pēc vienotām prasībām, domāju, paši instruktori.
Tava loģika nestrādā! Summas ir pietiekoši lielas, ja kārto vairrākas reizes, tad sanāk, ka varēja jau kādu augstskolas kursu pabeigt, ja ne programmu.
Tas, kas ir mīnuss, nav konkurences ir viens CSDD. Es nevaru izvēlēties kārtot citās skolās šo gala eksamenu. Ārzemēs, man teica, ka vispār esot tā, ka eksāmenu kārto pie instruktora vienreiz, tad apliecību saņem. Nav ntie eksāmeni.
Jāsaka, ka cik CSDD eksāmenu pieņēmēji, tik viedokļi. Katram pilnīgi savs domāšanas stils.
Salīdzināji nu ar augstskolu, braukšanas eksāmenu! Tā ir cita sistēma, cita apmācība :D Te jau jārunā arī par to, ka ir dažādi autoskolu instruktori ar dažādām mācīšanas prasmēm, diemžēl ne vienmēr tās atbilst, tam, ko prasa CSDD eksāmenā. Te būtu, tad jāapmāca visi, pēc vienotām prasībām, domāju, paši instruktori.lote_te @ 16.10.2019 16:19
Augstskolā taču pirmais mēģinājums ir bezmaksas, bet tālāk - jāmaksā. Es par principu runāju, ka atkārtojot, ir kaut kāda kā sankcija tam, ka izkriti pirmajās reizēs.
Nē, nu es saprotu, ka tas ir lielisks biznesa veids - kārto cik gribi, galvenais maksā. Bet nu tomēr... Tad lai liek liekākas maksas tiem, kas nevar nokārtot ar piekto reizi, piemēram.
Augstskolā taču pirmais mēģinājums ir bezmaksas, bet tālāk - jāmaksā. Es par principu runāju, ka atkārtojot, ir kaut kāda kā sankcija tam, ka izkriti pirmajās reizēs.
Nē, nu es saprotu, ka tas ir lielisks biznesa veids - kārto cik gribi, galvenais maksā. Bet nu tomēr... Tad lai liek liekākas maksas tiem, kas nevar nokārtot ar piekto reizi, piemēram.
Braukšanas eksāmeni nav par brīvu.
Nezinu, kāds iemels, lai kārtotu 5x.
Bet jūs neesat aizdomājušās, kāpēc visur citur ir kaut kādi noteikumi attiecībā pret tiem, kas nenokārto eksāmenu ar pirmo reizi? Piemēram, augstskolā. Jūs taču nevarat iet katru nedēļu aizstāvēt pārstrādātu, papildinātu bakalaura darbu? Vai to pašu gala eksāmenu kārtot bezgalīgi daudz reizes (var, bet par to ir atsevišķi jāmaksā augstskolā). Būtu tikai normāli, ja uz ceļa, kas tomēr skar apkārtējo drošību, noteikumi būtu līdzīgi.
Nu redz, kā pašai nepatīk, ka pret pašu pavērš!cupcake2 @ 14.10.2019 21:43
Piecas reizes pārlasīju, tāpat neesmu pārliecināta, ka pareizi sapratu. Kā var tik nesakarīgi uzrakstīt?
Bet, ja pareizi sapratu, tad jāsaka - kāda tumsonība. :D Tātad visiem, kas noliek ar pirmo reizi, ir vienalga uz noteikumiem, drošību? Kāds vispār sakars?
Bet, protams, kaut kā taču jāattaisno tas, ka nesanāk. :)