Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Liela svara nomešana.

 
Reģ. 09.06.2019
Sveikas,
interesē vai te apgrozās meitenes, kas nometušas lielu lieko svaru - sākot no 30kg vai varbūt vēlas nomest?
Tīri vēlos zināt kādus padomus vai lietas, ar ko esat saskārušās/saskaraties, iespējams, varam dalīties pieredzē.
Ja nevēlās rakstīt šeit publiski - labprāt gribētos parunāties caur pm. :)))
09.06.2019 16:40 | Saite
 
Reģ. 30.09.2013
Esmu palīdzējis nomest +- tādu svaru desmitiem cilvēku. Strādāju par privāto fitnesa treneri
Pavisam īsi sakot
Pareizs uzturs+kardio slodze....
10.06.2019 09:03 | Saite
 
Reģ. 28.10.2017
Nometu 35kg, vel 10kg butu perfekti.. vai vismaz vel 5kg.
Turu svaru jau 2 gadus..
10.06.2019 17:18 | Saite
 
Reģ. 09.06.2019
Kādas metodes? Cik ilgā laikā to izdarīji? Kā jūties?
11.06.2019 12:50 | Saite
 
 
Reģ. 06.10.2014
Ja ir daudz liekā svara, tad nomest no sākuma ir viegli līdz tam, kad esi 10kg virs veselīgas normas. Savu ieteicamo svaru vajag aprēķināt internetā - meklē BMI calculator.
Tālāk jau atliek diēta, jeb labāk, ja tiek ēsts gana labi un nenotiek badošanās. Šobrīd ļoti populāra ir KETO diēta:
https://www.youtube.com/watch?v=TUZZ-IxT1_I
Tālāk jau otra lieta, kas ir populāra un kombinējama ar keto ir Intermitent Fasting. Vai vēl ekstrēmāk ir Water fasting. Būtībā ir tā, ka ēst retāk un sātīgāk ir veselīgāk un ļauj zaudēt vairāk svara kā ēdot biežāk. Keto diēta labi palīdz.
https://www.youtube.com/watch?v=GHTfjukhMGo&t=24s
Pēc keto diētas (līdz 2mēn.) vajag pieturēties pie Paleo uztura plāna, jo keto ir terapētiska diēta un arī atgriezties vecajās sliedēs ir muļķīgi. Vajadzētu sev iegalvot, ka maini dzīvesveidu, nevis moci sevi ar diētām. Tad tas viss ir vienkāršāk un nav jāatgriežās iepriekšējā svarā.
11.06.2019 21:49 | Saite
 
Reģ. 06.10.2014
Ēdot keto stilā ir viegli atteikties no saldumiem, jo tā sāta sajūta ir pavisam savādāka kā ēdot ogļhidrātus.
Keto receptes bieži vien ir tādas pašas kā tradicionālās maltītes, piemēram, Rīsi ar dārzeņiem un maltās gaļas mērce. Izņema, vienkārši tos rīsus, griķus, kartupeļus ārā - pievienojam treknāku krējumu un 1 paciņu "pavasara dārzeņu" un maltīte gatava. Ļoti vienkārši un sātīgi.
11.06.2019 21:58 | Saite
 
Reģ. 06.10.2014
K.28 varu ieteikt izmantot ūdens fastingu. Tik vajag ūdenī iebērt karoti sāls, ikdienas.
Var arī ēst 1 lielāku maltīti dienā un uz tā rēķina zaudēt kg. Bet tad ir jāskaita kalorijas.
Var arī dot triecienu vielmaiņai ar 5 day Egg fast un var pat sakombinēt to ar water fast.
11.06.2019 22:05 | Saite
 
Reģ. 22.05.2015
Nav nemaz tik vienkārši sekot keto diētai, vismaz ne to iesākot - izmēģināju pati. Keto NAV tas pats, kas diēta ar zemiem ogļhidrātiem. Lai noturētos ketozē, ogļhidrātiem parasti ir jābūt starp 20 un 30 gramiem (neskaitot fiber). Tas nozīmē, ka visu laiku ir jāseko līdzi katram produktam, ko lieto uzturā. Apēd par daudz konkrētus dārzeņus un jau būsi pāri 20 gramiem. Un tad vēl visi tie "slēptie" ogļhidrāti produktos, kuros domāji, ka tādu vispār nav. Grūti ēst ārpus mājas. Nedrīkst būt neviena cheat meal, kur apēd picu vai rīsus - tad būs jāsāk no 0 atkal.
Un maltās gaļas mērce ? - ar saldo krējumu jā, bet ja ēd ārpus mājas, tad tur būs klāt piens un milti, ko nedrīkst.
11.06.2019 22:13 | Saite
 
Reģ. 06.10.2014
Nav vienkārši, ja limits ir 20g ogļhidrātu un tiek pastāvīgi sekots vai ir ketoze vai nav. Bet es vairāk uz to skatos limitā līdz 50g OH/d un cilvēkiem ar lielu lieko svaru nav nekas slikts, ja viņi sāk to padarīšanu ar limitu līdz 100g OH/d.
Var arī iesākt ar to pašu Paleo, bet līdz Keto tad būs ilgs ceļš ejams, tad varbūt tiešām labāk sākt ar ūdens fastingu katru mēnesi pa 14d un kamēr sasniedz vajadzīgo svaru, bet ēšanu tad atsāk ar kādu diētu, nevis iepriekšējo uzturu.
11.06.2019 22:19 | Saite
 
Reģ. 06.10.2014
Maltās gaļas mērce ar saldo krējumu var taisīt, bet ne visi panes saldo krējumu(man metas pumpas). Labāk skābo, tas ir ar probiotikām un neveicina iekaisumus.
11.06.2019 22:20 | Saite
 
Reģ. 06.10.2014
Attiecībā uz ēšanu ārpus mājas. Var ēst sieru, labu desu, gaļu, riekstus vai pat šokolādi Pobeda 72% bez cukura(bet 22g OH), ir arī cūkādiņas čipsu vietā.
Pa lielam, Keto ir vairāk domāta ēst 1-2x dienā un tad visu normu un pēc tam jau negribas.
Cheat day var taisīt, bet atgriezšanās ketozē aizņems 2-3dienas un tā jau nav sakšana no 0, bet gan vienkārši ēšanas režīma ievērošana, kas ir veselīgs. Ir veslīgi ēst maz OH.
Es pagājušo gadu praktizēju tā - ēdu visu ko gribu, bet pārsvarā 1x dienā un tad ja ir cheat day vai pāršauju pār strīpu, tad ievēroju 32h fastingu, lai neteŗētu laiku, kas pavadīts diētā ar sliktajām dienām. Un tas strādāja.
11.06.2019 22:31 | Saite
 
Reģ. 22.05.2015
Atgriešanās ketozē ne visiem aizņem tikai 2-3 dienas, tas pilnīgi noteikti var būt vairāk.
Īsāk sakot - vieglāk pieturēties pie low carb diētas nekā keto. Bet katram savs ☺
11.06.2019 22:53 | Saite
 
Reģ. 06.10.2014
Protams, ka vieglāk ir iet low carb, bet trāpīt low carb kategorijā ir viegli, ja mērķē augstāk. Nekā ja sākotnējais mērķis ir low carb un tad vienmēr sanāk 150g OH :D
11.06.2019 23:02 | Saite
 
Reģ. 06.10.2014
Starpcitu, atgriezties ketozē ātri var tieši ievērojot 48h ūdens fastingu. Tas ir visai droši. Ēdot keto stilā tas tiešām var būt lēnāk.
Arī uzsākt keto diētu var sākt ar 48h-72h ūdens fastingu nemaz nesākot neko ēst no ēdienkartes, lai ieetu ketozē.
11.06.2019 23:11 | Saite
 
Reģ. 22.05.2015
Tas jau atkarīgs no tā, vai vienkārši ēdīs uz dullo vai piedomās līdzi, vai vēl labāk - ievadīs apēsto kādā aplikācijā un rēķinās līdzi. 😀
Es gan neesmu pret Keto, man arī patika tas, ka nemaz negribējās saldumus un nekad nebija bada sajūtas.
11.06.2019 23:12 | Saite
 
Reģ. 22.05.2015
48 stundu ūdens fastings priekš manis izklausās brutāli, es nevarētu. Un tāds vairāku dienu fastings daudziem būs pārāk lielas mocības un rūcošs vēders.
Labi, pietiek piespamot diskusiju :)
11.06.2019 23:14 | Saite
 
Reģ. 06.10.2014
Ar fāstingu ir tā, pirmais grūtākais tajā ir bailes, bet īstenībā tas ir viegli un pēc 1 dienas paliek vēl vieglāk. Tālāk jau vienīgā prolēma ir tas, ka liekas, ka vajag ēst jo ir garlaicīgi, bet tad var ņemt palīgā youtube un iedvesmoties no citu pārdzīvojumiem :)
11.06.2019 23:24 | Saite
 
Reģ. 24.03.2019
Fastings nemaz visiem cilvēkiem neder. Kuņģa slimības, cukura diabēts utt. Elle te visiem reklāma savus keto un fastingus, kas īslaicīgi ir labi bet ne uz ilgu laiku. Pati ar intermittent fasting dabūju atviļņa slimības paasinājumu. Vajag paskatīties video par un pret šīm diētām un tad kritiski padomāt vai tas ir tevi. Manuprāt ja grib tiešām noturēt svaru un sevi nemocīt tad labāk ir ievērot Vidusjūras diētu vai izslēgt balto maizi un pienu. Nav ko mocīt savu organismu. Var jau spriest, ka cilvēkam tā jāēd, jo tā darīja senie cilvēki. Bet mēs vairs neesam alu cilvēki un cilvēka ķermenis ir pielāgojies dzīvei, kad ēd 3-5 maltītes dienā. Tā kā beidzam reklamēt absurdas brīnumdiētas
12.06.2019 07:48 | Saite
 
Reģ. 06.10.2014
Man ar ir bijis atvilnis, bet ar fastingu tam ir maz sakara. Drīzāk ar lieko svaru un produktiem ko lieto. Jo īpaši ogļhidrātiem.
Keto ir laba lieta, lai beigtu ēst saldumus un iemācītos dzīvot ar mazāk ogļhidrātiem, kas "atviļņiem" nav tas sliktākais variants 😉
Vajag tik sagaidīt, kad lēkme beidzas.
Diabētiķiem tieši arī keto ir ieteicams, bet fastings būtu pārāk liels trieciens cukura līmenim. Keto pazeminās cukura līmeni pakāpeniski, tādejādi radot iespēju atteikties no daļas insulīna.
Vidusjūras diēta ietver graudaugus un miltu produktus. Rupja vai balta, pinlgraudu vai smalkie milti visi tie pārvēršas glikozē. Rupjākie tik 15min vēlāk 😄
Tādēļ man šķiet Paleo (ar cheat day) vispiemērotākais. Var ēst vidusjūras stilā, bet makaronu vietā sarīvēt cukinī vai puķkāpostu - problēma atrisināta. 😉
12.06.2019 08:17 | Saite
 
Reģ. 06.10.2014
Organisms nav pielāgojies ēst 5x dienā, jo mums ir augošs skaits diabētiķu, atvilņa slimnieku un cilvēki ar lielu lieko svaru. Ēšanas pārtraukšana jeb fastings ir optimāls veids, lai apēstu mazāk kalorijas, turklāt tas nav tik neciešami kā samazināt kalorijas un tam nav arī tik izteikts vielmaiņas palēnināšanās effekts. Nav visiem jāēd 5x un jāsporto tikai tapēc, ka visu laiku ēd. Ēšanai jābūt tādai, lai nez sportošanas varētu saglabāt figūru, normas robežās
Ogļhidrāti ir tā lieta, kas ļauj apēst, kopumā, daudz par daudz pārtikas.
12.06.2019 08:31 | Saite
 
Reģ. 24.03.2019
Ar fastingu tam ir liels sakars, jo kuņgis vismaz 12 stundas ir tukšs, kas liek sarasties kuņģa sulai un tā nāk uz augšu, jo gribas ēst. Kā tev liekas kāpēc cilvēkiem kuriem ir atvilnis vai kuriem ir citas problēmas ar kuņģi iesaka ēst daudz mazas porcijas? Kā arī vai zini kā izpaužas atviļņa paasinājums? Tas nav tā ka pagaidi 20 min un pāriet? Lai samazinātu atvilni ir vai nu jāatsāk ēst daudz mazas porcijas vai arī jādzer zāles kā piemēram Omperazol, Escadra utt, kas samazina kuņga sulas daudzumu. Tā kuņģa sula nekur pati nepazūd ja pagaida..
Jautājums vai tev elle ir dietaloga vai ārstniecibas perosnas izglītība, vai paļaujies uz interneta zināšanām?
12.06.2019 08:32 | Saite
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Emojis are from "Twemoji" by Twitter - Graphics are licensed under CC-BY 4.0 Open Source.
vairāk

Aptauja

 
Vai forumā vajag ieviest iespēju labot savu ierakstu pēc tā publicēšanas?
  • Jā, 5 minūšu laikā
  • Jā, 10 minūšu laikā
  • Nē, nevajag
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits
vairāk

Lietotāji online (1)