Tievēšanas atslēga

 
Man jautājums tām meitenēm, kas tievē vai ir tievējušas - Kas bija tas ko Jūs varētu nosaukt par savu tievēšanas panākumu atslēgu? Ja arī ir dāmas, kurām tas neizdevās, tad arī kādi Jūsuprāt tam bija iemesli? Iztiksim šeit bez - mīlēsim sevi tādas kādas esam utt. Šeit jautājums tieši tām dāmām, kas to ir darījušas vai dara un arī mīl sevi :-) Varam pieminēt arī iemeslus kādēļ vēlējāties notievēt.
08.01.2019 09:34 | Saite
 
Tieši pirms jaunā gada es sasniedzu savu ideālo svaru, vēl šajā vasarā, ēdu visu, pēc dzemdībām vispār bij' vilka apetīte, un uz pavasari attapos ar +4kg no grūtniecības sākuma svara, kad stājos uzskaitē, bet nu nekādi nevarēju atrast iespēju, saņemties un tad vienā jaukā vasaras dienā, augustā vidū, nolēmu, nē viss pietiek! Un izslēdzu visu kas ir kaitīgs, cukuru pārbazts, pusfabrikātus , maizi, jogurts, kartupeļus, desas , nu daudz ko! Saldumus pilnīgi nekādus izņemot augļus ko ēdu 1-3gb dienā, sulas, limonādes tējas, neko no tā vairāk nedzeru, sāli minimāli lietoju. Pārsvarā ēdu tīru pārtiku, svaigus augļus dārzeņus, sieru, biezpienu, tunci, lasi, gaļu ( bet 1-2x mēn) vairāk neprasas. Neko ceptu,ne uz pannas ne krāsnī ! Gaļu sautēju ūdenī. Un no vasaras vidus var teikt esmu nometusi 15kg, kopumā 22kg!:-D, šobrīd ir mērķis sasniegts, bet vēl gribu augumu stingru dabūt,+ pēcdzemdību sekas jaizarstē,kas mazliet ierobežo fiziskās aktivitātes, bet tas ar laiku, viss lielākais prieks bija ielīst atkal 34/36 izmēra drēbēs un redzēt atšķirības ka mainās augums,jo katru mēnesi veicu mērījumus un bildes kuras saliku kolāžā:-D
08.01.2019 13:00 | Saite
 
Pavisam vienkarsi.. kaloriju deficits.. jeb sakartotsuzturs+ kardio slodze .. cilvekiem kuriem ikdiena kustibaa vislaik var iztikt pat bez kardio tikai ar sakartotu uzturu...
08.01.2019 12:31 | Saite
 
Es arī pusaudžu gados izmēģinaju visas iespējmās diētas, izpratne un informācija par pareizu uzturu bija ļoti maz. Sekoja gan fiziskas, gan psiholoģiskas sekas. Lia gan tagad atskatoties atpkaļ- redzu pilnība normālu meiteni, lai tā kompleksotu. Laikam ejot protams vielmaiņa ir palikusi lēnaka, un var teikt ir mūžīga cīņa ar kg, bet vairak sevi iemācos pieņemt un mīlēt, vais tik ļoti neuztrauc tie pāris liekie kg. Agrāk vareēu badoties, tad atkal norauties un apēst visu pēc kartas, kauns un vaina sajūtas. Man liekas tas viss sākas ar sevis mīlēšanu un sakārtotam attiecībam ar ēdienu, daudz jau ir progresets, bet joprojam macos. Un ptotams izglītot sevi par to kas ir pareizs ēdiens- pietiakms daudzums olbaltumvielu, labie tauki, ūdens, saliktie ogļhidrāti., vairak kustību.Un j akaut ko gribas neialiedzu sev un palutinu sevi bez vainas sajūtas.
08.01.2019 10:42 | Saite
 
 
Varbut pat ne prata, bet sajutu atslegsana. Mans kermenis vienmer gribes kadu oglhidratu bumbu :-D
08.01.2019 10:21 | Saite
 
Visus pusaudzu gadus biju ar lieko svaru, regulari meginaju visadas dietas, mekleju veidus, ka vieglak notievet, tacu vienmer izdomaju sev attaisnojumus. Tacu vienu dienu bija kaut kads klikskis un saku tiesi taja bridi (nevis rit, parit, pirmdien), es apsolijos nedomat par to, ko velos un darit to, ko liek mana intuicija. Edu to, ko vajadzeja, nevis to, ko gribejas un sportoju noteikta laika, un nemaz nelavu sev izdomat attaisnojumus, kapec es to varetu nedarit.
Tatad, mana panakumu atslega bija prata atslegsana! Es skaitiju kalorijas, bet nebiju sikumaina. Svarigi ir saprast, kuras ir tuksas kalorijas (dzerieni, merces, saldumi) un sakt ar tam.
08.01.2019 10:16 | Saite
 
Maija, cukurs rada atkarību, tāpēc no vienas puses ir vieglāk to izslēgt pavisam. Cilvēkam, kurš katru dienu ēd saldumus, labāk ir neēst cukuru vispār, vai arī stingri dozēti. Jo citādi - "ai, šodien neko daudz neēdu, apēdīšu vakarā 300g konču..."
08.01.2019 10:15 | Saite
 
Man palīdz stress un saspringti periodi darbā. Tad neko nevaru ieēst. Pēc tam atpakaļ arī nekas nenāk, jo nokavēto necenšos apēst dubultā.
08.01.2019 10:04 | Saite
 
Esmu savu laiku nometusi 7kg, lai sasniegtu savu lielisko formu.
1.Attieksme - raksturs, gribasspēks bez tā nekādi, jo pārējās ir tikai runas - gribu nomest tik un tik, nevaru saņemties utt.... tukšas runas. Jādara!
2. Sports, vienmēr ir bijis un būs, tādēļ neesmu bijusi nekad resna, 7kg bija tam lai tiešām izskatītos labi, sportiski.
3. Uzturs, izpratne par daudzumu cik apēd, izpratne par to cik daudz tu patiesībā apēd, izpratne par to ka nav aizliegtu produktu. Cukurs viens pats neuzresnina, tur ir ēšanas vaina ilgstoša, porciju lielums, kalorisku ēdienu izvēle - visbiežāk našķi.
4. Ēst maksimāli vienkāršāk, un samazināt ēšanu ārpus mājas, bieži vien kafejnīcās ēdiena sastāvā ir daudz lieku taukvielu, gaļa un mērces tiek ceptas taukos, porcijas ir lielas, vai kompelkti ir par daudz tam cik daudz patērē...
08.01.2019 09:57 | Saite
 
Esmu skaitījusi kalorijas, aptuveni 4 mēnešu laikā bija -5kg, man svars nost nāk ļoti lēni vai kko nepareizi daru. Jaunajā gadā atsāku kaloriju skaitīšanu, dienas norma 1200 kcal.
08.01.2019 09:57 | Saite
 
Esmu vadījusies pēc šiem punktiem:
1. Sports
2. Max 3 ēdienreizes dienā
3. Nekādi soft drinki. Daudz ūdens, tēja, melna kafija.
08.01.2019 09:48 | Saite
 
Atslēga ir regulāras, pārdomātas, "izskaitļotas" maltītes, disciplīna, kā arī cukura, našķu izslēgšana (vai ļoti reta atļaušanās). Tas ir tad, ja grib zaudēt vismaz 0,5kg nedēļā, nevis mēnesī.
08.01.2019 09:44 | Saite
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Emojis are from "Twemoji" by Twitter - Graphics are licensed under CC-BY 4.0 Open Source.
vairāk

Aptauja

 
Vai forumā vajag ieviest iespēju labot savu ierakstu pēc tā publicēšanas?
  • Jā, 5 minūšu laikā
  • Jā, 10 minūšu laikā
  • Nē, nevajag
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits