Butterfly clothing

 
Reitings 302
Reģ: 07.11.2013
Sveikas! Vai kāda iepērkas pie Elīnas Didrihsones? Kāda kvalitāte drēbēm un esmu dzirdējusi, ka ļoti liels uzcenojums.
19.12.2018 11:13 |
 
Reitings 115
Reģ: 23.03.2020
https://failiem.lv/u/jqdcfsk7
Forša Naura attieksme pret klientiem. Ņirgājas
06.07.2020 13:44 |
 
Reitings 420
Reģ: 04.06.2020
Naura aļa Elīnas atbilde uz jautājumu "kāpēc tiek izmantoti filtri drēbēm"?
Diemžēl reizēm ir ļoti grūti parādīt īsto Krāsiņu jo fotokamera nekādīgi Negrib Ņemt!!!!
Es smejos skaļi pilnā rīklē!!! WTF!!! Fotokamera negrib ņemt ko? Elīnu? ??????
Ej tu ******!!! Pirmās klases līmenis.
06.07.2020 13:47 |
 
Reitings 420
Reģ: 04.06.2020
Laila99 @ 06.07.2020 13:44
https://failiem.lv/u/jqdcfsk7
Forša Naura attieksme pret klientiem. Ņirgājas

?????????
06.07.2020 13:51 |
 
Reitings 17
Reģ: 05.07.2020
Pareiza attieksme,prer tādām ku*em
06.07.2020 13:54 |
 
Reitings 28143
Reģ: 11.02.2015
Iemetīšu savas 5 kapeikas par visu šo šūmu.
It kā pat sākotnēji neiespringu par to, ka mēdz nedot čekus, slikta kvalitāte utt. Pat šeit komentēju ar sākotnēji nedaudz aizstāvošu pozīciju Tauriņam.
Bet. Ko man, kā lasītājai no malas, parāda šā brīža haips.
Tauriņš tikai tagad beidzot uzrakstīja kaut kādu versiju sava viedokļa pusei a ļa Naura koments feisbukā, tā sacīt, atspēkojot viedokļus.
Nevajag d**, ka viņi ir tik pašpietiekami un tādā 7.debess lidojumā, ka neņem galvā sliktos viedokļus un ko tik nē. Tā nav. Tad nebūtu sākuši ar draudēšanu ar juristiem, un TIKAI PĒC TĀ vēl nesekotu "pretenziju atspēkošana".
Vispār jau normāls uzņēmums, ņemot vērā to, ka ir plaša sekotājpublika, uzreiz sāktu ar tolerantu atbildi izskanējušiem pārmetumiem. Tas ir 101 priekš PR. Zem šī paša paiet apakšā arī visas bloķēšanas. Jo nu loģiski domājot, normālam uzņēmumam nav, ko slēpt. Bet nē. Labāk draudēt ar smieklīgu, nereāli paceļamu procesu par goda aizskārumu (jo neslavas celšanai tur vispār nav sastāva) Un, kad saprot, ka šūms tāpat turpinās un vēl uzņem apgriezienus, tomēr kaut ko publiski nokomentēt 2.klases līmenī.
06.07.2020 14:14 |
 
Reitings 231
Reģ: 16.10.2019
Laila99 @ 06.07.2020 13:44
https://failiem.lv/u/jqdcfsk7
Forša Naura attieksme pret klientiem. Ņirgājas

WTF? Cilvēks tak grib kaut nedaudz rēķināties ar preci, ko ir pasūtījis. Nu tiešām slims cilvēks.
06.07.2020 14:17 |
 
Reitings 603
Reģ: 24.10.2013
Mani samulsināja 4taa atbilde par to, ka sākumā nav maksājuši nodokļus. Man tā atbilde likās pārāk nekaunīga - negribējām dalīties ar naudu. Bljin cik cilvēku un uzņēmumu Latvijā raujas tieši tāpat ar melnu muti, bet godīgi nomaksa nodokļus. A te redz negribēja dalīties. Un vēl iekavās ielikt, ka noteikti ar to saskāries jebkurš uzņēmums. Tas jau sanāk kaa uzbrauciens.
06.07.2020 15:07 |
 
10 gadiPatīk
Reitings 4965
Reģ: 03.11.2012
Maxxxiii @ 06.07.2020 15:07
Mani samulsināja 4taa atbilde par to, ka sākumā nav maksājuši nodokļus. Man tā atbilde likās pārāk nekaunīga - negribējām dalīties ar naudu. Bljin cik cilvēku un uzņēmumu Latvijā raujas tieši tāpat ar melnu muti, bet godīgi nomaksa nodokļus. A te redz negribēja dalīties. Un vēl iekavās ielikt, ka noteikti ar to saskāries jebkurš uzņēmums. Tas jau sanāk kaa uzbrauciens.

Mani arī tas punkts samūlsināja!
Pati esmu bijusi gan pašnodarbinātā, gan ir piederējis SIA un nebija, nu nebija nekad tāda doma kaut ko nemaksāt, jo vienmēr ir bijusi atbildības sajūta. Un man tajā laikā arī bija no 20-23 gadiem (viņas vecums), bet kaut kā nebija tāda doma prātā.
Nopelnīt varēja pietiekami, protams, ēstgriba rodas ēdot, bet ir jāsaprot, ka visu pasaules naudu nesarausīsi un prieku tev tas nedos. Nodokļi nomaksāti un sirdsapziņa tīra :)
06.07.2020 15:19 |
 
Patīk
Reitings 5042
Reģ: 17.04.2020
vivii @ 06.07.2020 15:19

Mani arī tas punkts samūlsināja!
Pati esmu bijusi gan pašnodarbinātā, gan ir piederējis SIA un nebija, nu nebija nekad tāda doma kaut ko nemaksāt, jo vienmēr ir bijusi atbildības sajūta. Un man tajā laikā arī bija no 20-23 gadiem (viņas vecums), bet kaut kā nebija tāda doma prātā.
Nopelnīt varēja pietiekami, protams, ēstgriba rodas ēdot, bet ir jāsaprot, ka visu pasaules naudu nesarausīsi un prieku tev tas nedos. Nodokļi nomaksāti un sirdsapziņa tīra :)
ja nav sirdsapzinas?
Butterfly sekotaji kritas, kaut kas jasak darit. Nu nemaz tisa un apzinata kaitnieciba ta nav. Butterfly bija uzcelis sevi augstu, haips normals, must have, burbuli uzputa normalu. Kads kaut ko pasudzejas kaut kur, bet viens otru nesadzirdeja, ilgak un nopietnak bija seit, bet ari nebija neka talak. Tas lava turpinat sava ierastaja ritma un tradicijas un tad Miljone ar Davi, tas bija vienkarsi spradziena efekts. Gluzi ka #metoo, pa sturiem macas, prasija konkreta veida "pakalpojumus", lidz viena bridi sanaca tada apstaklu sakritiba, ka bija pateikts tik skali, ka sadzirdeja citas cietusas un saprata, ka nav vienas cietus.
A, tam aizstavem ? domaju, ka vinam pasam gruti pienemt, ka fanojusas par Aliku ? m
06.07.2020 15:31 |
 
Reitings 411
Reģ: 14.11.2018
Kapēc Nauris raksta kā pokemons? Viņiem tak abiem nav pilns rublis
06.07.2020 15:39 |
 
10 gadiPatīk
Reitings 4965
Reģ: 03.11.2012
Bjork @ 06.07.2020 15:31
ja nav sirdsapzinas?
Butterfly sekotaji kritas, kaut kas jasak darit. Nu nemaz tisa un apzinata kaitnieciba ta nav. Butterfly bija uzcelis sevi augstu, haips normals, must have, burbuli uzputa normalu. Kads kaut ko pasudzejas kaut kur, bet viens otru nesadzirdeja, ilgak un nopietnak bija seit, bet ari nebija neka talak. Tas lava turpinat sava ierastaja ritma un tradicijas un tad Miljone ar Davi, tas bija vienkarsi spradziena efekts. Gluzi ka #metoo, pa sturiem macas, prasija konkreta veida "pakalpojumus", lidz viena bridi sanaca tada apstaklu sakritiba, ka bija pateikts tik skali, ka sadzirdeja citas cietusas un saprata, ka nav vienas cietus.
A, tam aizstavem ? domaju, ka vinam pasam gruti pienemt, ka fanojusas par Aliku ? m

Ja nav sirdsapziņa, tad nav ko raudāt spilvenā, ka tas mākslīgais burbulis uzsprāga. Viņi var darīt, ko gribi - sliktāk, labāk, mazāk , vairāk utt., bet kamēr neatzīs savas kļūdas, nemainīs attieksmi, tikmēr viss šis turpināsies. Un diez vai visu izlieto ūdeni izdosies sasmelt, jo “ūdeni viņi lej” katru dienu...
06.07.2020 15:51 |
 
10 gadi
Reitings 1529
Reģ: 27.03.2011
Keana @ 06.07.2020 15:39
Kapēc Nauris raksta kā pokemons? Viņiem tak abiem nav pilns rublis

Jap. Abiem derētu iziet latviešu valodas kursus pareizrakstībā un teikumu veidošanā. Vai vismaz iegoglēt, ja nezina kā pareizi raksta kādu vārdu.
Pirmās klases bērnj raksta labāk kā viņš.
06.07.2020 15:55 |
 
Reitings 3481
Reģ: 28.12.2018
VAJ tad Nauris nepareizi raksta??
06.07.2020 16:50 |
 
Reitings 420
Reģ: 04.06.2020
Blanche @ 06.07.2020 15:55

Jap. Abiem derētu iziet latviešu valodas kursus pareizrakstībā un teikumu veidošanā. Vai vismaz iegoglēt, ja nezina kā pareizi raksta kādu vārdu.
Pirmās klases bērnj raksta labāk kā viņš.

Vaj tad Nauris Nepareisi Raksta? ❤ Man liekas Ka viņš mējģina un viņam Sanāk Labi! ❤ Dzīvojam Savu Dzīvi brīnijšķīgo un Svētīgo! ❤ Mīluļi Mani! ❤
06.07.2020 16:59 |
 
10 gadi
Reitings 904
Reģ: 09.11.2009
Man viņu vietā būtu milzīgs kauns prasīt +/- 50 eur par lupatu gabalu, kam ir nulle kvalitāte. Tikai ar tādu pamatojumu, ka "izskatās kičīgi". Ja gribi pārdot šīs lupatas, uzliec atbilstošu cenu. Ja gribi cienījamu biznesu un foršu veikalu - parūpējies par kvalitāti. Šitie abi grib dabūt maksimumu ar minimumu un tas gan šķiet bezkaunīgi. Ļoti ironiski, ka ik pa laikam uzsver, ka baigais sapņa piepildījums tas veikals, un apmēram dzīves lielais sapnis - kā var sapņot par bodīti, kurā čakarē cilvēkus? Un neticu, ka viņi ir tik stulbi, ka neapjauš absurdo nevienlīdzību ar kvalitāti un cenu.
06.07.2020 16:59 |
 
Reitings 775
Reģ: 30.09.2019
WTF? Cilvēks tak grib kaut nedaudz rēķināties ar preci, ko ir pasūtījis. Nu tiešām slims cilvēks.

Ar ko rēķinājusies, ko pasūtijusi? Viņa taču ir nobildējusies Butterfly veikalā.
06.07.2020 17:50 |
 
Reitings 17
Reģ: 06.07.2020
Jau kādu laiku reizi pa reizei te ienāku tīri garlaicības mākta palasīt. Beidzot izlēmu izteikt arī savu viedokli.
Vairākas reizes esmu pie Elīnas iepirkusies. Gan uz vietas, gan internetveikalā, gan vienu vai divas reizes caur Instagramu. Birkas, godīgi sakot, vismaz biksēm ir. Pārējo neesmu pētījusi, bet biksēm ir 100%. Ir bodijs, kuram virsū rakstīts - made in Poland. Divām biksēm oriģinālā birka no Polijas veikala ar visu uzrakstu vēl virsū, pilnīgi nekas nav nogriezts.
Ko ar šo gribu teikt - nu nenāk viņai drēbes no Aliexpress... Aliexpress var atrast visu. Pat iPhonu, Michael Kors somas utt. Jūs taču nepirksiet tur ar tekstu, kāda jēga nopirkt iPhonu iDeal veikalā, ja var nopirkt lētāk Aliexpress? Loģiski domājošs cilvēks sapratīs, ka Aliexpress varēs atrast replikas VISAM! Tas nenozīmē, ka tagad visi pārdevēji iepērk no turienes. Jūs noteikti ikdienā domājat, ka Gucci ir feiks Aliexpress, bet tikai tāpēc, ka Elīnai apģērbs ir līdzīgs tam Aliexpress, uzreiz ir jāvārās, ka viņa tur iepērk. Neaizstāvu Elīnu, bet nu vienkārši padomājiet nedaudz ar galvu...
Tālāk par bloķēšanu, attieksmi utt. Nekad nerakstu uz Butterfly profilu, bet viņai personīgi. Interesējos par izmēru vai jebko citu, Elīna vienmēr atbild laicīgi un ļoti laipni. Šeit es uzskatu, ka viss atkarīgs no tā, kā arī jūs ar viņu komunicējat. Es tiešām brīnos par visām tām bloķēšanām un nelaipnajām atbildēm utt, jo nekad neko tādu neesmu piedzīvojusi. Arī uz vietas vienmēr sasveicinās utt. Ir gadījies, kā jāsamaina. Uzrakstīju - samainīja. Nebija mans izmērs - piemeklēja ko citu. Vienmēr visu atrisinām mierīgi. Viss ir komunikācijā un kā jūs komunicējat ar viņu. Ja uzreiz klūp virsū un normāli nerunā, tad loģiski, ka no viņas būs tāda attieksme. Arī es strādāju klientu apkalpošanā un ja man nākot iekšā jau brēc virsū, es automātiski būšu nelaipna.
Runājot par kvalitāti - ir vairākas lietas un ieplīsa bodijs tikai, bet tas ir sašujams, nekas traks. Man ir Zaras kleita, kurai man caurums izveidojās, pa vīlēm izira. Nu nekas, sašūs. Guess kreklam arī caurums, somas vispār bez komentāriem. Bet tajā pašā laikā - ir bodijs, kas labi kalpo, ādveidīgās bikses super kalpo. Zaras svārki, jaka - super. Guess citi krekli - arī viss ok. Nu tā ir pieredze, brāķi utt. Tak telefoni arī plīst. Viss var gadīties. Uzskatu, ka katram būs sava pieredze.
Tagad nedaudz par tiem kontiem - diemžēl mums cilvēki ir ļoti stulbi un neko nesaprot, un tad pīkst... Pirmkārt, es, piemēram, lielākoties pērku internetveikalā, jo tad ir pavadzīme. Man uzreiz ir mans drošības spilvens, ka ja kaut kas, man ir pavadzīme. Otrkārt, ja eju uz vietas, tad to drēbi maksimāli pārbaudu. Un tas nav tikai pie Elīnas, bet jebkurā veikalā. Vienreiz mērīju bodiju un pamanīju, ka nav podziņu. Aizgāju un paņēmu citu. Ja jūs pašas nepārbaudat, tad kurš pēc tam ir vainīgs? Ja jums neinteresē uz vietas tā kvalitāte, tad par ko jūs pēc tam sūdzaties? Uz vietas čeku paprasīt - mute ir? Kamēr iedos, nevis aizpļāpāties. Tās, kuras aizpļāpājas - prāta laikam vispār nav.
Runājot par nodokļu nemaksāšanu - to es noteikti neatbalstu.
Un pats pēdējais haips par Amunu - kā vispār to dabas kļūdu var uztvert nopietni? Man vēmiens nāca skatoties. Tik pretīgi, ka es pat nespēju izteikt to. Tādas dusmas, ka pie mums vispār atbalsta šo absurdu...
Savas domas un pieredzi esmu izteikusi. Lai jauks vakars!
06.07.2020 18:00 |
 
10 gadi
Reitings 33
Reģ: 02.05.2011

Kas tad slēpjas zem šī lietotāja?
06.07.2020 18:27 |
 
10 gadi
Reitings 33
Reģ: 02.05.2011
Dana16 @ 06.07.2020 18:27

Kas tad slēpjas zem šī lietotāja?
https://failiem.lv/u/4svcq2g8
06.07.2020 18:29 |
 
Reitings 603
Reģ: 24.10.2013
Dana16 @ 06.07.2020 18:29
https://failiem.lv/u/4svcq2g8

Es arī šodien uz šo paskatījos Facebook..
06.07.2020 18:51 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits