Atkal @ 03.03.2024 18:22Godīgi sakot, ja būtu Latvijā, aizietu uz Didras pasākumu. Esmu bijusi visādos lielos pasākumos, arī vip ložās, bet pa tādu ieejas maksu tāds galds nekur nav bijis, animatori, auklītes. Esmu patīkami pārsteigta. Gan jau arī tie, kam viņa besī, pēc vēl 5 gadiem, kad jau būs vēl vecāka un vairāk sasniegusi, metīs kažoku uz otru pusi. Meitenei tik jauniņa… Malacis!
viņa pa 7 gadiem neko vērīgu nav sasniegusi, un elementāras lietas uzdod par kaut kādu mega atklājumu. Diez vai pēc 5 gadiem tur kas mainīsies. 😀Atkal @ 03.03.2024 18:22Godīgi sakot, ja būtu Latvijā, aizietu uz Didras pasākumu. Esmu bijusi visādos lielos pasākumos, arī vip ložās, bet pa tādu ieejas maksu tāds galds nekur nav bijis, animatori, auklītes. Esmu patīkami pārsteigta. Gan jau arī tie, kam viņa besī, pēc vēl 5 gadiem, kad jau būs vēl vecāka un vairāk sasniegusi, metīs kažoku uz otru pusi. Meitenei tik jauniņa… Malacis!
Erota vibes dodPupuķis @ 03.03.2024 18:52Kā tieši ķēdes ir saistītas ar bombisko pasākuma devīzi "lauz prātu"? Vairāk saistās ar Elīnai tik mīļo kāju paplešanu un Didrihsonu rezidencēm sadomazo noskaņās. Varbūt to pendeli ar ķēdi šaus "laimīgajam" rata griezējam?
ko ta neieradies uz šo pasākumu? :DAtkal @ 03.03.2024 18:22Godīgi sakot, ja būtu Latvijā, aizietu uz Didras pasākumu. Esmu bijusi visādos lielos pasākumos, arī vip ložās, bet pa tādu ieejas maksu tāds galds nekur nav bijis, animatori, auklītes. Esmu patīkami pārsteigta. Gan jau arī tie, kam viņa besī, pēc vēl 5 gadiem, kad jau būs vēl vecāka un vairāk sasniegusi, metīs kažoku uz otru pusi. Meitenei tik jauniņa… Malacis!
MartaElza @ 03.03.2024 17:37
Leišu kantoris 220.lv dara tieši to pašu. Šodien prece maksā tik, pēc dienas tik, pēc nedēļas atkal vecā cena, tad vēl kāda cita cena. Sevišķi to var ievērot, kad esi nobriedusi kādam lielākam pirkumam, bet pēti cenas dažādos internetveikalos. Un tad nu mēģini paredzēt, kuru dienu būs lētāk.
P.s. Aliexpress un līdzīgajos arī ir tāds princips novērojams.
chihiro @ 03.03.2024 16:57
Iespraukšos ar piebildi, kā dara about you visu laiku, ka tās cenas nenormāli lēkā vienai un tai pašai precei, te 60 eur, te 15 eur, tad 30 eur, tad 60, tad 14.. un tas viss var būt 1 mēneša ietvaros. Nekur citur neesmu ievērojusi tādu mārketinga stratēģiju.
CallMeAnnika @ 29.02.2024 22:42Tikko noskatījos Elīnas video par vecāku māju Telegram. Elīna piemirsa to, ka iepriekš ir stāstījusi, ka bērnībā dzīvoja nabadzībā, bet tomēr vecāki varēja atļauties nopirkt māju. Kā tad tur īsti ir?
CallMeAnnika @ 01.03.2024 21:5926.februārī visam bija -20% atlaide. Šodien 1 precei - 10%, 2 precēm - 20%, 3 precēm - 25% atlaide. Būtībā tas, kurš nopirka vienu preci dažas dienas atpakaļ, ir ieguvējs, nekā tas, kurš nopirka šodien.
Cilvēku čakarēšana. Šādi nerīkojas neviens uzņēmums, kurš ir atbildīgs pret klientu, un kuriem ir pieprasījums no klientiem.
Domājot racionāli, ja ir pieprasījums uz lupatām, var nelikt atlaides, nopirks tāpat, ietaupītu naudu un laiku uz bombīgi neizdevušajām fotosesijām un mājaslapas pārveidi, un lupatas nopirktu par pilno cenu ar 300% uzcenojumu.
Atlaides ir izmisums, lai ar haipu noturētu publiku un klientus, jo kāds kurš neseko ikdienā, patiešām arī nodomās, ka jāķer ciet, jo nebijušas atlaides taču.
Jā, bet tomēr dīvaini, ka uz iepriekšējo pasākumu bija tik liela gatavošanās, bet tagad tik redzējām reklāmu + sēdēšanu ar lapiņāmKenty @ 03.03.2024 13:36telegrammā gatavojas.Kristīne matus taisa, Aleksa make up,taisīja laikam.Nauris tehniskos darbus dara savā profilā
telegrammā gatavojas.Kristīne matus taisa, Aleksa make up,taisīja laikam.Nauris tehniskos darbus dara savā profilāBrīvības iela @ 03.03.2024 12:38Man kka gruti noticēt ka būs pasākums, vrb atcels? Jo uz pirmo pasākumu izīrēja kleitu un bij lielas haips nekā uz so. ?