Tievētājas 2019

 

Sveiki!
Gads vēl nav pavisam beidzies, bet izdomāju iesākt jaunu, nākamā gada tievētāju diskusiju :-)
Tātad aicinu Jūs šeit piedalīties, dot un ņemt motivāciju tievēšanai šajā diskusijā.
Priecāties par sasniegumiem un tikt pāri kritumiem.
Lai uzsāktu šo diskusiju, ierakstam, cik kg vēlamies zaudēt un kādēļ?
*zaudējam svaru prātīgi, nebadojoties un neejot nekādās ekstremitātēs;
*neatbalstām rīcības, kas nelabvēlīgi ietekmē veselību:
*esam iecietīgas un pacietīgas;
*lai nebūtu nekādu nosodījumu vai pārmetumu, varam neinformēt pārējos par savu tagadējo svaru vai garumu, rakstām tikai to, cik vēlamies zaudēt un cik jau sanācis.
Veiksmīgu mums visām liesēšanu! (l)
17.12.2018 01:08 | Saite
 
Visi svētki beigušies, esmu pateikusi ardievas gardumiem un gan grādīgiem, gan negrādīgiem, bet saldiem dzērieniem, un jāķeras pie lietas, jo pēc diviem mēnešiem ceļojums uz siltajām zemēm, līdz ar to prasās nomest kādu tauciņu. Mērķis ir +/- 10 kg. Desmit pa 2 mēnešiem diez vai nometīšu, jo tik strauja tievēšana man uzreiz atstāj iespaidu uz ādu, bet kādus 5-6 kg varētu mēģināt nomest. Nu, vismaz kājas dabūt smukākas. :D Nosvēros 1.01., un esmu apņēmusies svērties tikai 1.02., jo citādi tie svaru rādītāji tikai bojā garīgo, jo mēdz lēkāt šurpu turpu arī dzīvojot slaidi.
07.01.2019 00:48 | Saite
 
Arī savulaik lietoju to 8fit, tikai bez maksas, attiecīgi bez uztura plāna - it kā ēdu ikdienā normāli, bet man pat grams nenokrita, kaut taisīju vingrinājumus 5x ned.. :D
07.01.2019 04:20 | Saite
 
Nu man arī ne grama nekrīt, bet tur aplikācija nav vainīga. Tur mans vājais raksturs. (s)
Pirms bērna piedzimšanas bija vieglāk mest nost svaru. Tagad pa dienu bērns tā nomoka, ka vakarā gribas sevi kaut kā iepriecināt un visvieglākais veids, kā to darīt, ir ēst kaut ko garšīgu.
Labā ziņa, ka arī klāt svars ne grama nenāk.
07.01.2019 16:01 | Saite
 
 
Jūs te runājat par visādām tievēšanas programmām un mani arī ieinteresējāt uz Takless. (t)
Nu tad arī pieteicos un cerams iesākumam un pirmajām pāris nedēļām būs lielāka motivācija...
07.01.2019 19:42 | Saite
 
mana māsa pagājušogad izgāja Taukless, viņai ļoti patika.
07.01.2019 22:16 | Saite
 
svars beidzot ir sācis izkustēties, kopš 1. janvāra - 700 g.
šodien sapirku jaunus smkus trauks, skaistu šķīvi pavasara krāsā, superīgu krūzīti ar vāciņu overnight oats gatavošanai. tad nu katrā ēdienreizē cenšos celt sev galdā maltīti pēc principa 1/2 šķīvja svaigi dārzeņu salāti, 1/4 gaļa, zivs, ola u.tml., 1/4 graudaugi, kartupeļi, pilngraudu makaroni u.t.t. pagaidām sanāk šito praktizēt 2 no trim lielajām ēdienreizēm un super jūtos pēc tādas formulas ēdot. laikam tie svaigie dārzeņi lielajās čupās man jau sen bija vajadzīgi.
sagrēkot ar bišķi paspēju, kafijpauzē pēc pusdienām apēdu 1 zefīru un 1 Gotiņu. to 1 vai 2 saldumiņus dienā tomēr vēl baigi, baigi gribas.
kā jums pirmdiena un kādi ir jūsu paņēmieni lai aizdzītu kāri pēc našķiem?
07.01.2019 22:28 | Saite
 
Man ASAP vajag to formulu kā aizdzīt kāri pēc salduma. Saldētavā stāv Lion saldējums, tik ļoti gribās:'-(
Iedzeršu ūdeni un iešu gulēt :-D
07.01.2019 22:42 | Saite
 
Padalīšos ar saviem ieteikumiem, kurus ievērojot, zaudēju pēdējos 8 kg. 3 maltītes+2 uzkodas. Reizi dienā gaļa/zivs/jūras veltes/tofu. Pusdienās dārzeņi + graudaugi. Man garšo tvaicēti dārzeņi labāk par ceptiem. Tvaicēju caurdurī uz katliņa - ķirbis, biete, kabacis, burkāns, zirnīši, selerijas sakne utt. Ja zinu, ka nākamā ēdienreize būs vēlāk kā ierasts, tad vēl klāt kāda ola, turku zirņi, konservētas pupiņas u.tml. Uzkodās - auglis, grieķu jogurts ar ogām/kakao/drusku mušļa bez cukura, biezpiens ar karoti grieķu jogurta un ogām/kanēli utt, proteīna batoniņš, proteīna kokteilis, olas. Tievēšanas laikā lietoju tikai stēviju, cukuram strikts nē.
07.01.2019 23:43 | Saite
 
kafijpauzē pēc pusdienām apēdu 1 zefīru un 1 Gotiņu.

Zefīrs un Gotiņa neko ļaunu figūrai nenodarīs ;-) ja ļoti kārojas, sev jāļauj, tikai jāievēro mērenība. Es katru dienu nobaudu mazliet šokolādes (2-3 gabaliņus), svars tāpat ir nācis tikai nost.
08.01.2019 00:40 | Saite
 
Nu, meitenes, jau mēneša beigas. Kā jums iet? :)
19.01.2019 21:26 | Saite
 
Sākumā bija ļoti grūti bez saldumiem. Pirms pāris dienām sapratu, ka galīgi nemaz negribas un pareizi, tādi saldumi arī eksistē. :-D
20.01.2019 13:39 | Saite
 
ja godīgi, tad iet kā pa kalniem un lejām. regulāri uznāk saldumu lēkmes. labprāt ietu ātrāk gulēt, lai neesošo enerģiju nevajadzētu kompensēt ar visādiem draņķiem, bet meita pieteikusi vakaros bezmiega streiku.
bet vispār ir daži forši ieradumi jau radušies pa jaunvāri. piemēram, darba dienās taisu rīta pastaigu 3 km garumā pirms darba. esmu izmēģinājusi atslodzes pēc mēness kalandāra un sapratusi, ka tas strādā un nemaz nav tik grūti. esmu pēc vairāku gadu pātraukuma atsākusi ēst lēcas. esmu pārgājusi uz melnu kafiju bez piena. (cukuru nelieku jau stipri sen).
22.01.2019 23:42 | Saite
 
Man janvārī - 5 kilogrami. Jūtu, ka drēbes par lielu palikušas. Nu tas ir drēbes izmēru nav mainījušas, bet es esmu sarāvusies. Tas priecē (l) Cenšos vairāk šķidrumu dzert, bet neko citu bez kafijas neprasās
04.02.2019 00:06 | Saite
 
Rencho Malacis (l)
21.03.2019 14:36 | Saite
 
Es pašlaik cītīgi skaitu kalorijas un aktīvi vingroju.
Nomērījos sākumā un šodien salīdzināju rezultātus. Iepriecinoši. :-)
Kopā: - 3.5 kg
Krūtīm (diemžēl): - 4 cm
Viduklim: - 3 cm
Kājas resnākā vieta, ciska: - 1 cm
Ēdu visu, ko vēlos, taču ieskaitu uzturvērtību. Nesen iegādājos riteņbraukšanas trenažieri, tādēļ varu mājās mīties, kamēr meitai diendusa.
Sestdien došos lielajā treniņpārgānienā no Jelgavas līdz Rīgai. Varbūt kāda no jums arī dosies? (l)
21.03.2019 14:42 | Saite
 
Es diemžēl neizlasīju visas lapas, bet es ar aktīvi tieveju ar pātraukumiem (Ziemassvētki un februāra beigs finansiāli bija trakas, ka nu cepti kartupeļi bija lētāki diemžēl) ēdu garšīgi, skaitu kalorijas. Kopš decembra sākuma esmu nometusi 14kg. "Sobrīd, kad nav jāsteidzas eju uz mājām no darba ar kājām, bet tā kā sāku manīt ka svars sāk stāvēt uz vietas, skriet man riebjas un treniņi nav pa kabatai. apsveru domu iet vakros staigāt vairāk, sākies siltie vakari (l)
Ideālajā varinatā gribu 64kg, tātad vēl mīnus 6kg.
21.03.2019 14:47 | Saite
 
Es arī kādu brīdi esmu tievētāju pulciņā.
Man neder tāda "nomešana pamazām" - nelieto maizi, tad noņem cukuru, tad kartupeļus utt. Man vajag uzreiz. Tā nu... Jau otro nedēļu neēdu maizi, kartupeļus, saldumus, cukuru, kafiju ar nedzeru... Nu, jā, daudz visu ko nelietoju:-D
Un uzreiz jūtams, ka peld riņķis samazinās.
21.03.2019 15:22 | Saite
 
Pielietoju Stokholmas diētu. Dzeru dienā 2.5 litrus ūdeni. Un litru zaļo tēju.
Esmu emocionālais ēdājs. Ja ir kreņķi tā rokā stiepjas pēc kaut kā. Vakar atnācu no darba un bija sajūta - tūlīt atraušu ledusskapī un to pus litru saldējuma noēdīšu. Braucu mājās no darba un visu ceļu par to domāju. Atbraucu. Padzēru zaļo tēju. Un neko neēdu.
Ikdienā man tgd ir 3 ēdienreizes un 1 vai 2 uzkodas. Kā sanāk. Pēdējo reizi ēdu apmēram 3 h pirms miega.
21.03.2019 15:27 | Saite
 
un bija sajūta - tūlīt atraušu ledusskapī un to pus litru saldējuma noēdīšu. Braucu mājās no darba un visu ceļu par to domāju.

Katru dienu to vien daru kā šitās domas. Labi, ka dzīvoju viena un neturu saldējumu :-D bet nu varbūt pietiekami drastiski, bet es sveros katru rītu un katru reizi, kad gribas sākt rīt kaut ko. Man ir mērķi un ja redzu, ka ir pienācis klāt kaut kas nedaudz, kaut pāris grami, tas liek saņemties. Es negribu atgriesties pie vecā svara, izskata un pretīgās pašsajūtas.
21.03.2019 16:07 | Saite
 
Undersun, es arī katru rītu sveros. Un, kad sagribu kaut ko gardu. Tad nosvēros. Motivācijai. Palīdz.
21.03.2019 16:13 | Saite
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Emojis are from "Twemoji" by Twitter - Graphics are licensed under CC-BY 4.0 Open Source.
vairāk

Aptauja

 
Vai forumā vajag ieviest iespēju labot savu ierakstu pēc tā publicēšanas?
  • Jā, 5 minūšu laikā
  • Jā, 10 minūšu laikā
  • Nē, nevajag
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits