Tievētājas 2019

 

Sveiki!
Gads vēl nav pavisam beidzies, bet izdomāju iesākt jaunu, nākamā gada tievētāju diskusiju :-)
Tātad aicinu Jūs šeit piedalīties, dot un ņemt motivāciju tievēšanai šajā diskusijā.
Priecāties par sasniegumiem un tikt pāri kritumiem.
Lai uzsāktu šo diskusiju, ierakstam, cik kg vēlamies zaudēt un kādēļ?
*zaudējam svaru prātīgi, nebadojoties un neejot nekādās ekstremitātēs;
*neatbalstām rīcības, kas nelabvēlīgi ietekmē veselību:
*esam iecietīgas un pacietīgas;
*lai nebūtu nekādu nosodījumu vai pārmetumu, varam neinformēt pārējos par savu tagadējo svaru vai garumu, rakstām tikai to, cik vēlamies zaudēt un cik jau sanācis.
Veiksmīgu mums visām liesēšanu! (l)
17.12.2018 01:08 | Saite
 
Svara/veselīga uztura/fizisko aktivitāšu jautājumā uz mani perfekti attiecināms tas facebook klejojošais joks- mērķis 2019.gadam ir sasniegt 2018.gada izvirzītos mērķus, kurus vajadzēja pieveikt 2017.gadā, jo biju apsolījis tos izdarīt 2016.gadā, jo plānoju tos 2015.gadā. (t)
Ar kāpumiem un kritumiem esmu šos pēdējos gadus cīnījusies ar liekajiem kg un atmetusi vēlmi cīnīties, cīnījusies un atkal atmetusi. Pagājušā gada veiksmīgi uzsākto veselīgo uzturu, vingrošanu mājās, Sporto Rīga treniņus pārtraucu pēc ceļojuma laikā izlaistajiem treniņiem, jo iestājās dullais vasaras karstums. Un tad nu forma pazaudēta un kilogrami nākuši atpakaļ ar uzviju.
Pirms otrā bērna man bija 66-68 kg un tad mans sapnis bija par 63 kg. Tagad esmu nokļuvusi līdz 72 kg :-O Nu neko- jāatloka rokas un jāmetas iekšā izaicinājumā. Sākumam pietiks ar mērķi 67 kg, tātad -5kg. Jūnija beigās plānojam nelielas kāzas un kāzu ceļojumu, tā kā motivācijai arī vajadzētu būt pietiekošai.
Man atlikusi vēl viena ļoti saspringta nedēļa, kad vispār labi, ja paspēju kaut ko pagatavot ēst, pie kārtīga uztura plāna ievērošanas ķeršos aiznākamnedēļ.
06.01.2019 09:27 | Saite
 
Mans mērķis līdz maija beigām ir atbrīvoties no 8 kilogramiem.
Atceros, cik labi jutos, kad nebija šo lieko kilogramu un drēbes bija par 2 izmēriem mazākas ;-)
Mans klupšanas akmens - ogļhidrātiem bagāta ēdienkarte.
Apņēmība ir, zemais starts uz mērķi arī jau ieņemts :-D;-)
06.01.2019 09:35 | Saite
 
RainyDay - kas tā pa aplikaciju?
06.01.2019 09:37 | Saite
 
 
Pievienojos! Pavasarī būs dzemdības, pēc kurām vēlētos atgūt iepriekšējo svaru 60kg, bet papildus kļūt tvirtāka un spēcīgāka. Man ļoti patīk sportot, tāpēc tā nav problēma, bet uzturs gan nav tas labākais. Šī gada galvenā apņemšanās ir kļūt veselīgākai, esmu jau sākusi ēst vairāk dārzeņus, brokastīs dzert svaigi spiestas sulas :-) jāatradinās tik no šokolādēm, kuras pēc svētkiem ir pilna māja...
06.01.2019 10:24 | Saite
 
Es arī pievienojos. Mans mērķis ir (bija) zaudēt 6 kg, nu jau 2 kg esmu zaudējusi kāda mēneša laikā. Lielāko labumu esmu guvusi no bezmaksas aplikācijas Myfitnesspal, pirmo reizi mūžā esmu sākusi skaitīt kalorijas. Agrāk likās, ka kalorijas skaita trakās, kuras baidās no pāris liekām kalorijām salātlapā :-D Bet tagad sapratu, cik svarīgi ir kontrolēt, lai iekļaujies normā - es pati katru dienu reāli ēdu kādas 1000 kcal (!!!) par daudz, lai gan likās - tie jau tikai našķi vakarā. Vispār man ir diezgan izteikta ēdiena atkarība, emocionālā ēšana. Papildus, protams, daudz sportoju, nedēļā maksimums 2 dienas atpūšos. Cenšos nebadoties un sevi sportā neizdzīt līdz spēku izsīkumam, tomēr skatos arī, lai ēdienam visu laiku būtu neliels kaloriju deficīts. Negribu jojo efekta diētu, bet rezultātu, kas saglabāsies, tāpēc zinu, ka man tie pēdējie 4 kg prasīs kādu laiciņu.
Kā jums, meitenes, ar progresu? :-)
06.01.2019 11:31 | Saite
 
2018. gadā sportojot nometu 5 kg (neplānojot, jo biju slaida tāpat, velejos tikai tvirtāku augumu). Tagad visu laiku salstu, bet nezinu vai tas, ka esmu zaudējusi tauciņus varētu būt iemesls? Pagājušajā gadā šādas problēmas man nebija.
06.01.2019 11:44 | Saite
 
es nevarētu svērties vienreiz mēnesī, es nobeigtos aiz ziņkāres.
praktizēju ik rīta svēršanos uzreiz pēc pamošanās un tualetes. man tā vieglāk uzķert brīdi, kad viss sāk iet šķērsām.
06.01.2019 12:42 | Saite
 
Es no ritdienas saksu,bet man bail,ka atkal manaa organizma truks k-kadu vitaminu.es pirms 3 gadiem notieveju(davolna aatri)un manaa organizma ruuka dzelzs.iesakiet ko est tievejot.
06.01.2019 13:26 | Saite
 
es ar prieku var tievēt tikai tad, ja varu ēst daudz maz visu un just no tā sātu. nevis ar mokām skaitīt stundas līdz nākamajai ēdienreizei. obligāti arī taisu 2 uzkodas dienas gaitā.
pussycat, galvenais, lai uzturs būtu sabalansēts, lai nav vienveidīgs.
dzelzi labi līmenī tur liesa gaļa, olas, pākšaugi, rieksti, žāvēti augļi. man grūtniecības laikā labi dzelzi pacēla dateles. tās tievējot gan daudz nevar, bet labāk nekā šokolāde ir.
06.01.2019 17:45 | Saite
 
Lai gan vasarā gāju skriet un nodabūju nost 2-3 kg, tāpat tie bija virs vēlamā. Tagad pa rudeni un sēdēšanu pie maģistra darba esmu dabūjusi atpakaļ ar uzviju. Mērķis - nomest 7 - 8 kg. Pieteicos izaicinājumā, kas sākas 14.01., ilgst 5 ned un maksā 35 eur. Atrast var sfitness.lv vai FB. Gribas sakārtot uzturu un izkustināt slinko pakaļu.
06.01.2019 17:59 | Saite
 
es ar pavasara/vasaras sezonā skrienu, gribētos arī kādreiz saņemties un turpināt arī ziemā.
vai te ir kāda, kas arī ziemā skrien?
06.01.2019 19:27 | Saite
 
Pirms diviem gadiem skrēju ziemā katur otro dienu. Tajos laikos piedalījos visos tajos maratonos un skrējienos kuri bija pavasarī un vasarā, arī stipro skrejienā un laikus sāku gatavoties. Biju skrējusi pat pie -18 grādiem. Ļoti grūti elpot un sala ciskas.Vienmēr jāskrien lēnāk un uzmanīgāk , jo ceļš slidens. Tā parasti jāģerbjas, lai mazliet auksti būtu,jo skrienot paliks silti. Labāk ir vairākas kārtas nekā viena bieza jaka. Tās apaļās šalles ko parasti izmanto kalnos kāpeji ļoti labas. Gribētos atkal tā skriet, jo nesen pirms sniega biju izgajusi paskriet un knapi 3 km noskrēju, agrāk varēju 10-15. Palēnām jāatgūst forma, jo sēdēšana darba ir darījusi savu.
06.01.2019 20:16 | Saite
 
Gribētos arī ziemā skriet, bet žēl apavus - viss ar sāli :-/ tāpēc izlīdzos ar distanču slēpošanu, kamēr ir iespēja
06.01.2019 20:52 | Saite
 
vai te ir kāda, kas arī ziemā skrien?

Notievēt gan man nevajag, tik intereses pēc palasīju diskusiju :-P Jā, es skrienu ziemā, līdz -15 var skriet, aukstākā laikā gan neiesaka. Kad vien iespējams, skriešanu kombinēju ar distanču slēpošanu, jo izskrieties var paspēt gadalaikos, kad sniega nav. Kā jau meitenes minēja, jāģērbjas kārtu kārtās, cimdi obligāti, cepure, atstarotājus neaizmirstiet! :-) Pēdējo nedēļu tik ļoti gribas iet skriet, bet manā pilsētā vispār ietves nav tīrītas, tik cik pašu cilvēku nostaigātas, sniegs un ledus, citus gadus neatceros, nekad skrienot neesmu slīdējusi, nezinu, kas par vainu šogad :D Tad nu ciešos un gaidu, kad ietves būs kaut cik tīras
06.01.2019 21:08 | Saite
 
Čau.
Esmu 178cm un 66kg, mērķtiecīgi iešu uz 60-58 un tad strādāšu pie muskulīšiem :)
Par skriešanu - skriet es varu tikai riktīgi labos laikapstākļos, vasarā, kad ir silts un bezvējš. citādi mani vienmēr sapūš, es saelpojos aukstu gaisu, saslimstu utt. :D
Man ir darbs+studijas, uz sporta zāli pagaidām nepaspēju, tad nu sev uz ziemassvētkiem uzdāvināju eliptisko trenažieri un esmu ļoti laimīga - uzslēdzu seriālu un stunda kardio paiet nemanot :)
Un par ēšanu: nu jau saņemšos, jo pagājušā nedēļā taisītās kobras pārbaudes parādīja, ka būs jāizslēdz gan trekns, gan cepts -tīri veselības dēļ.
Tad nu uz izdošanos :)
06.01.2019 22:15 | Saite
 
cowboy girl aplikācija saucās 8fit. Tur ir uztura plāns, receptes, treniņi. Pirmo reizi pat samaksāju par aplikāciju :-D
Ar progresu man, diemžēl, nav, ar ko palielīties. Jaunā gada svinībās kārtīgi pieēdos visādus gardumus (e) un pēc tam vēl vakaros, kad sevi žēloju, atkal ēdu s*dus :'-(
06.01.2019 22:59 | Saite
 
Man šodien -1 kilograms 3 dienu laikā. Pirmajā reizē ar Stokholmas diētu zaudēju 7 kilogramus, tad nu tagad mēģināšu dabūt nost vēl.
No rīta brokastīs ir smūtiji. Krūze spinātu + melone vai cits auglis + grieķu jogurts.
Pusdienās brūnā pasta ar apceptu sīpolu, tomātu un bazilika mērci
Vakariņās: tomāts, gurķis, vārīta tītara fileja ar grieķu jogurtu.
Šodien nogāju 12 km un 1 km skrēju, tāpēc vakarā palutināju sevi ar Nesquik dzērienu.
Tūlīt es noņemšu apkārtmērus un salīdzināšu arī ar vecajiem mēriem.
Es vienlaicīgi gribu atmest smēķēšanu vai samazināt līdz 1 cigaretei dienā
06.01.2019 23:03 | Saite
 
Oi, Rencho, man vīrietis tiklīdz kā atmet smēķēšanu, pieņemas svarā par vairākiem kilogramiem. Un kad atsāk- atkal nomet!
Tad nu vēlu tev lielu gribasspēku abus šos divus kopā veiksmīgi savienot!
06.01.2019 23:09 | Saite
 
skarlet_ šādi gadījumi ir dzirdēti daudzreiz. Vakar es vienu uzpīpēju, šodien nevienu. Es atmest jau gribu sen. Faktiski neesmu bijusi kaislīga smēķētāja līdz ex darba vietā ar kolēģiem gājām bija paradums bariņā iet ārā pīpēt. Pirms tam biju atmetusi uz pusgadu un svars arī bija nokritis. Tā, kā es ticu sev.
06.01.2019 23:17 | Saite
 
Sveikas!
Par ēšanu svētkos, man pēdējos 3 gadus noteikti ir izdevies nepàrēsties, apēdu tā, lai pietiek vietas vēl kaut kam, lai arī vairs neēdīšu. Tas man sanāk dabiski, bez piedomāšanas.
Es maija beigās dzemdēju. Ir kādi kg par daudz. Jau 5.dienu ievēroju diētu. Saldumi - 0! Tas bija mans klupšanas akmens, visu laiku šķita, kāpēc nē, ja var drusku ieēst saldumus, dzīvo tak vienu reizi. Bet gribās skaistas formas. Saldumus paēst var kādā cheat day, ne jau katru dienu, too much. Un man tagad saldumus nemaz neprasās. Man gribētos -12kg, tad būtu jaunības dienu svarā. Bet tas nav obligāts. Pietiktu ar -8kg. Uz doto brīdi ir -3. Ievēroju Stokholmas diētu.
*
Ja man ir jāpàrdomā sava iepriekšējā ēdienkarte, tad neēdu jau slikti. Ar draugu dirzgan veselīgi èdam. Garšo gaļa+graudaugi+zaļie salāti. Vai vnk salāti+gaļa. Saldumi iegriež lieko kg ballīti. Lai arī tagad saldumi ir pilna māja, jo draugs slopē iekšā, es neēdu. |-):-)
06.01.2019 23:47 | Saite
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Emojis are from "Twemoji" by Twitter - Graphics are licensed under CC-BY 4.0 Open Source.
vairāk

Aptauja

 
Vai forumā vajag ieviest iespēju labot savu ierakstu pēc tā publicēšanas?
  • Jā, 5 minūšu laikā
  • Jā, 10 minūšu laikā
  • Nē, nevajag
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits