tikai bļauj un citus sauc par idiotiemRedJasper, par idiotu Tevi še nodēvēju divreiz, turklāt pirmoreiz par cietsirdīgu, a otrajā reizē ņēmu vērā Tavus iebildumus, ka Tu neesot cietsirdīgs, bet empātisks. Tādus kārtīgus iebildumus un alternatīvu 'idiotam' no Tevis še vēl neesmu sagaidījusi, tāpat no Tevis nav īsti nekāda atspēkojuma maniem paskaidrojumiem, kāpēc manā ieskatā Tu esi idiots. Varbūt tomēr pacentīsies šai ziņā, jo 'cietsirdīgs' vietā pilnīgi noteikti esmu ar mieru likt 'empātisks'.
Bez attiecīgās personas piekrišanas no brīva prāta un bez spaidiem konfidenciālu un personisku informāciju nav ļauts izpaust - tas nav ētiski.
spriežot pēc Tava komentāra par konkrēto AP raidījumu, Tu nezini, par ko Tu runā. Steidzies izglītoties, RedJasper.
lieliski, RedJasper, nogrūžam problēmas dziļi pažobelē, nerunājam,
Jāizglīto sabiedrība, ka nedrīkst morāli degradēt bērnu.^ tas der pietiekami saprātīgai sabiedrības daļai, tai, kas ir spējīgi uztvert informāciju, to apstrādāt, iesaistīties dialogā. Tiem, kuri konkrēti 'morāli degradē bērnu' un līdz ar to it kā ir tiešā izglītošanas mērķauditorija, tie arī var pamanīties izglītības materiālus izmantot vēl trakākai bērnu morālajai degradācijai.
nosauc piemēru, kuru Tu no pieredzes zini, ka kaimiņu tantei aizrādot puisim par meitenīgām spēlēm, puisītis ieguva traumu, nevis pasūtīja tanti 3 mājas tālāk?^ tāds lauvas uzrūciens 'problēmas nav'.
Bet ja Tu piekrīti valsts politikai, ko redzēji AP,spriežot pēc Tava komentāra par konkrēto AP raidījumu, Tu nezini, par ko Tu runā. Steidzies izglītoties, RedJasper.
tad mums nav ko runāt.(..), tad mums nav ko runāt. (..)tad mums nav par ko runāt. (..)tad mums nav par ko runāt. (..)tad mums nav par ko runāt.^ lieliski, RedJasper, nogrūžam problēmas dziļi pažobelē, nerunājam, neredzam un nedzirdam tās, lai vienradžu pasakzemē 'problēmu nav', ko, m?
Tikai maita visvarenais spēks kaut kā pasauli savādāk bija uztvēris, to lipinot (neesmu dievbijīgs), un iedalīja visu dzimtēs. Un neredzu iemeslu to ignorēt.^ tā mistiskā dabas noteiktā kārtība, uz kuru, eh, ir tik ērti atsaukties, kad meklējam attaisnojumus savai pretīgi nicīgajai attieksmei pret citādo un tadejādi dabūtu visžēlīgu atļauju diskriminācijai.
neredzu neko sliktu, ka vīrieti ir jāsauc par vīrieti, jo viņš tāds ir, un sievieti par sievieti.^ es arī nē, ar norunu, ka dalījums dzimumos tiek uztverts neitrāli, ne lai kādu celtu vai peltu.
Piedod, bet nav iespējams nepamanīt kā tu nepārtraukti, katrā tēmā sauc mājsaimnieces par degradētām un nicīgi izsakies par karjeristēm ar ''ekskluzīvi ambiciozajām būtībām.'' Ja tu vienu un to pašu mēnešiem atkārto katrā tematiskā komentārā, to nav iespējams uzskatīt par nebūtisku. Acīmredzot tev sabiedrības viedoklis ir būtisks, ja regulāri raksti šādus emocionāli pielādētus komentārus.
Iepriekšējos komentāros par absurdu tu sauci dzimumu vienlīdzību un rakstā minēto bērnudārzu.
Kur tieši tā sāpe? Bet, lūdzu, bez abstraktiem saukļiem. Ar konkrētiem piemēriem.so.so, 'Aizliegtajā paņēmienā' bija daži konkrēti piemēri. Šajā tēmā arī.
Te visi apgalvo, ka pat ja kādreiz no kādas omītes ko norādošu ir dzirdējuši, tad viņi to ir laiduši gar ausīm un wtf būtu no tā sataisīt tādu problēmu.Apsveicu, jēga, Tu tikko skaidri norādīji, ka esi to cilvēku vidū, kas brutāli aizbāž muti tiem, kas bērnībā saskārušies ar verbālu aizskaršanu. Un ar tādu pietiekami lielas sabiedrības daļas attieksmi ļaudis ar bērnībā piedzīvotām emocionālajām sāpēm publiski runāt par bērnu dienu asarām un sāpēm uzdrošināsies retāk, labi, ja uzdrošināsies apmeklēt piemērotu terapeitu vai meklēt citu palīdzību, ja zinās, kur un kas var palīdzēt, bet varbūt arī to nevajag meklēt, jo tas tak, redz, nekas neesot, ko te taisot problēmu un tas esot jālaiž gar ausīm, vai ne tā, ko, m?
Bērnam ļaujot izpausties, neļauj izpausties. Bērns nosauc kaut kādu veidojumu par vīrieti, bet audzinātāja steidz labot un mācīt, ka bērns nepareizi saka, jo tas ir cilvēks.
Meitene regulāri grib spēlēties ar lellēm, bet audzinātāja mēģina noskaidrot, kāpēc, jo tas tak nav normāli, aizdomīgi. Sanāk, ka audzinātājs meklē ceļu, kā meitenei iestāstīt, ka tās mantas, kas ir puišiem, būs tai meitenei atbilstošākas nekā lelles.
Tas ir totāls marasms. Savas idejas vārdā viņi gatavi traumēt bērnu, uzspiežot domāt savādāk, nekā tas 2+gadnieks domā.
Jēziņ.....Un tas viss ir ar valsts atbalstu.
bērns var izvēlēties, vai viņš grib būt cilvēks, suns, kaķis vai papagailis.
Probability, Tu, līdzīgi kā Nerātnā, nespēj saskatīt kopainu un tendenciozi izcel kādas nebūtiskas detaļas.
Un tas, ko es saucu par absurdu, ir tas, ka kāda no pusēm jūtas traumēta tikai tāpēc, ka citai tas nav pieņemamākais dzīves modelis un viņa dzīvo citādāk.
Ar "dabā" es nebiju domājusi stepi, bet gan tieši šo cilvēku sabiedrības realitāti attīstītajā pasaules daļā.
Ar kādām tiesībām, kāds var man norādīt, kā man audzināt manus bērnus? Ne nerātnā, ne probability, ne valdība man nedrīkst to norādīt.