Jāizglīto sabiedrība, ka nedrīkst morāli degradēt bērnu.^ tas der pietiekami saprātīgai sabiedrības daļai, tai, kas ir spējīgi uztvert informāciju, to apstrādāt, iesaistīties dialogā. Tiem, kuri konkrēti 'morāli degradē bērnu' un līdz ar to it kā ir tiešā izglītošanas mērķauditorija, tie arī var pamanīties izglītības materiālus izmantot vēl trakākai bērnu morālajai degradācijai.
nosauc piemēru, kuru Tu no pieredzes zini, ka kaimiņu tantei aizrādot puisim par meitenīgām spēlēm, puisītis ieguva traumu, nevis pasūtīja tanti 3 mājas tālāk?^ tāds lauvas uzrūciens 'problēmas nav'.
Bet ja Tu piekrīti valsts politikai, ko redzēji AP,spriežot pēc Tava komentāra par konkrēto AP raidījumu, Tu nezini, par ko Tu runā. Steidzies izglītoties, RedJasper.
tad mums nav ko runāt.(..), tad mums nav ko runāt. (..)tad mums nav par ko runāt. (..)tad mums nav par ko runāt. (..)tad mums nav par ko runāt.^ lieliski, RedJasper, nogrūžam problēmas dziļi pažobelē, nerunājam, neredzam un nedzirdam tās, lai vienradžu pasakzemē 'problēmu nav', ko, m?
Tikai maita visvarenais spēks kaut kā pasauli savādāk bija uztvēris, to lipinot (neesmu dievbijīgs), un iedalīja visu dzimtēs. Un neredzu iemeslu to ignorēt.^ tā mistiskā dabas noteiktā kārtība, uz kuru, eh, ir tik ērti atsaukties, kad meklējam attaisnojumus savai pretīgi nicīgajai attieksmei pret citādo un tadejādi dabūtu visžēlīgu atļauju diskriminācijai.
neredzu neko sliktu, ka vīrieti ir jāsauc par vīrieti, jo viņš tāds ir, un sievieti par sievieti.^ es arī nē, ar norunu, ka dalījums dzimumos tiek uztverts neitrāli, ne lai kādu celtu vai peltu.
Bez attiecīgās personas piekrišanas no brīva prāta un bez spaidiem konfidenciālu un personisku informāciju nav ļauts izpaust - tas nav ētiski.
spriežot pēc Tava komentāra par konkrēto AP raidījumu, Tu nezini, par ko Tu runā. Steidzies izglītoties, RedJasper.
lieliski, RedJasper, nogrūžam problēmas dziļi pažobelē, nerunājam,
tikai bļauj un citus sauc par idiotiemRedJasper, par idiotu Tevi še nodēvēju divreiz, turklāt pirmoreiz par cietsirdīgu, a otrajā reizē ņēmu vērā Tavus iebildumus, ka Tu neesot cietsirdīgs, bet empātisks. Tādus kārtīgus iebildumus un alternatīvu 'idiotam' no Tevis še vēl neesmu sagaidījusi, tāpat no Tevis nav īsti nekāda atspēkojuma maniem paskaidrojumiem, kāpēc manā ieskatā Tu esi idiots. Varbūt tomēr pacentīsies šai ziņā, jo 'cietsirdīgs' vietā pilnīgi noteikti esmu ar mieru likt 'empātisks'.
Ne Marss, ne Venēra
Vai tad nav dabas dots, ka vīrietis ir citāds, nekā sieviete, un otrādi? Vai tad nav vīrieši no Marsa, bet sievietes no Venēras? Ansis Jurģis Stabingis gluži vai nopūšas: «Nevis no dabas, bet no sabiedrības. � īs atšķirības starp vīrieti un sievieti ir tikai ieaudzinātas, nodotas no paaudzes paaudzē. Džons Grejs, kurš sludina šo teoriju, ka vīrietis ir no Marsa, bet sieviete no Venēras, mēģina izskaidrot to, ko redz sabiedrībā, pamatojot ar atšķirīgu izcelšanos. Manuprāt, tas ir muļķīgi un nepareizi. Lai arī cik šī teorija būtu tēlaina, tā neļauj neko mainīt, jo dod attaisnojumu – esam tādi, kā esam, neko darīt… Tā nokauj iespēju labot situāciju. Nu nav šo atšķirību, izņemot fiziskās. Domāšanā, smadzenēs nav.»
Psihologs skaidro, ka šie stereotipi it kā pasaka vīrietim – «tikai tāpēc, ka tev ir krāniņš, tev nav jābūt tādam, kāds esi patiesībā, bet jābūt īstam vīrietim. Nu nav tāda īstā vīrieša, kuram vajadzētu līdzināties! Katrs mēs esam personība.» Taču ar šo sabiedrības spiedienu viss individuālais, kas ielikts personībā, tiek noniecināts, spiežot pielīdzināties vispārējiem etaloniem.
es tieši otrādi, vēršu uzmanību uz to, ka karjeristes/feministes cīnās pret PAŠU kultivētiem stereotipiem
reālajā praksē šī problēma sen nepastāv tādā problēmlīmenī, ka pret to būtu jācīnās.
Un spurojas pret to, ka kāds no viņas taisni šo degradējošo dzīves modeli it kā pieprasa.
Sievietes to izdomā pašas, nejau viņai šūpulī jau čukst, ka Tu nebūsi NEKAS VAIRĀK par mājsaimnieci
(tas, ka esi piedzimis par puiku vai meiteni, nedrīkst automātiski nozīmēt, ka esi puika vai meitene)
Viens bērnudārzs Zviedrijā arī nav ne revolūcija, ne cīņa.
Bērnam ļaujot izpausties, neļauj izpausties. Bērns nosauc kaut kādu veidojumu par vīrieti, bet audzinātāja steidz labot un mācīt, ka bērns nepareizi saka, jo tas ir cilvēks.
Meitene regulāri grib spēlēties ar lellēm, bet audzinātāja mēģina noskaidrot, kāpēc, jo tas tak nav normāli, aizdomīgi. Sanāk, ka audzinātājs meklē ceļu, kā meitenei iestāstīt, ka tās mantas, kas ir puišiem, būs tai meitenei atbilstošākas nekā lelles.
Tas ir totāls marasms. Savas idejas vārdā viņi gatavi traumēt bērnu, uzspiežot domāt savādāk, nekā tas 2+gadnieks domā.
Nav jau brīnums, ka Zviedrijā sievietes ģērbjās tik nesievišķīgi, šķiet, ka galvenais, lai tik kāds nepadomā, ka viņa gribējusi izskatīties skaisti, sievišķīgi, jo tas taču būtu apkaunojoši.
nu, ko tik pieticīgi un kautrīgi apmierināties tikai ar komentu drukāšanu - takš ņemat tās augspapēdenes un dodaties pāri jūrai izcelties uz sievišķības pelēkā fona Zviedrijā . Ā, biezpiena krājumus arī - nevar zināt, vai jums piemērota zorte atrodama skandināvu pārtikas veikalos.
Sanāk kaut kā divkosīgi - ja puika grib spēlēties ar lellēm, tad, jā, lūdzu, ņem, spēlējies, bet, ja to grib meitene, tad jāņem viņai nost tās lelles, jo tas taču nav normāli. Viņi grib aizliegt sievietei/meitenei justies sievišķīgi, jo, redz, tas taču neesot pareizi.
Es vel esmu dzirdejusi par teoriju, ka cilvekiem speciali tiek sugestets un tiek degradeti del pasaules parapdzivotibas. Kultive seksu, izvirtibas, lai cilvekiem nav velmes pec gimenes, viendzimuma attiecibas, to, ka berni nav svarigi, nu visu to, lai cilveki nevairotos. Un jo vairak bazis galvas pornografiju un vardarbibu, jo vieglak tadus bus kontrolet