Kā ir jums - tomēr izvēlaties dārgākas smaržas? Skataties lai ir tāds populārāks smaržu brends?
Tās par kurām te ir runa kā par dārgajām, smaržu pasaulē neskaitās kā dārgās ne izejmateriālu kvalitātes ziņā, ne arī aromātu unikalitātes ziņā.
Smaržas tā rupji iedala galīgi lētajās - tās, kuras tirgo Drogās, utt, kā zīmolu pakaļdarinājumus vai arī higiēnas līdzekļu paplašinājumus.
Tad ir dārgāks
mainstream - ejošās populāro zīmolu smaržas (Versace, D&G, Chanel, Dior, Gucci, Armani, Burberry,utt). Tās maksā dārgāk, bet izejmateriālu kvalitāte ne vienmēr ir labāka. Mainstream tāpēc, ka tās ir uztaisītas tā, lai patīk vairumam cilvēku. Lielākoties sastāv no tām pašām sintētikām. Tie nav smaržu brendi, tie ir dārgo apģērbu zīmolu lētākā prece, ko lielie modes nami padara par cenu ziņā katram pieejamo zīmola produktu un kas iznes zīmola vārdu arī līdz tā pircēja apziņai, kurš varbūt Chanel kleitas nevar atļauties.
Īpašākas par šīm ir šo pašu apģērbu zīmolu limitētās kolekcijas aromāti, kuri jau ir no labākas kvalitātes sastāvdaļām. Pie šiem laikam var pieskaitīt arī Tom Ford, kuri atļaujas vairāk eksperimentēt.
Manā izpratnē interesantākā smaržu pasaule sākas pie nišu smaržām.
Nišu smaržas nāk no namiem un uzņēmumiem, kuri specializējas tikai uz smaržām. Un nišu smaržas izgriež pogas citām sastāvdaļu kvalitātes un aromātu unikalitātes ziņā. Ražotāji ir radošāki aromātu kombinācijās, jo netēmē uz masu produkcijas radīšanu, bet uz individualitāti. Tāds utopisks sauklis varētu būt - katrs cilvēks ir individualitāte un katram vajag savu vienu ideālo aromātu.
Cenai nav obligāti jābūt kosmosam. Ir aromāti, kuri maksā tikpat, cik mainstream zīmolu smaržas un ir tādi, kuri maksā vairāk vai ievērojami vairāk.
Kopš esmu ievilkusi nāsīs nišu smaržu pasaules aromus, Douglasiem eju ar līkumu. Lai gan tur ir arī daži populārākie nišu smaržu ražotāji (mans mīļais Serge Lutens, piemēram :-D) un pēdējā laikā parādās arvien vairāk.
Atbilde tieši uz jautājumu - neskatos uz brendu un neskatos uz cenu. Meklēju to, kas sajūtās papildina manu sajūtu pašai par sevi. Bet Drogās vai populārajos zīmolos savu ideālo smaržu nemeklētu, tas gan. Un lielākoties man iepatīkas smaržas, kuras maksā 100+.
Tam, kādas smaržas lieto un izvēlas citi, uzmanību nepievēršu.