Pardodu “Makonoga” planotaju

 
Reitings 2
Reģ: 29.12.2017
Sveiki!
Pardodu Makonoga planotaju 2018.gadam. Gaishi roza mikstajos maksligas adas vakos. Izmers 18x23cm. Limited edition variants, vairs nekur nav noperkams
Cena 35 EUR
30.12.2017 12:33 |
 
Reitings 4339
Reģ: 01.06.2014
Chikitita, Paldies!(l) Būšu bāba! (l)
30.12.2017 18:22 |
 
Reitings 2031
Reģ: 21.02.2015
Ļoti neglīti no Lindas puses. Riebjas tādi cilvēki, kas māk tikai naudu plēst, bet nepūlas neko sniegt pretī. 35€ par saspeķotām lapām un šādu attieksmi? Esmu šokā.
Vajadzētu vēl pierādījumus, ka dzēš FB atsauksmes.
30.12.2017 18:23 |
 
Reitings 619
Reģ: 09.10.2012
esmu soka par dazam meitenem.. :-O dzive gadas visadi un jamak lietas risinat, nevis brekt un sist kaju pie zemes..,
30.12.2017 18:25 |
 
10 gadi
Reitings 2607
Reģ: 29.01.2009
Nu tur ir gan vēl viena negatīva atsauksme, tā ka diez vai kaut kāda atriebība.
30.12.2017 18:27 |
 
Reitings 4339
Reģ: 01.06.2014
Lapa viena ir iecūkota, to piedāvāja samainīt, bet es atteicos, jo neiešu vēlreiz uz omnivu! Piedāvāja pastu, bet atbildēju, ka vnm informēju par šo misēkli un būtu skaidrs, kāpēc ielieku 2. Lai nav tā, ka atsauksmē ieliku, bet pašai nenosūtīju pirms tam. Un šeit nebūtu nemaz kopējusi, bet man bija jāparāda "pāreja", ka man neviens, neko vakar par uzlīmēm neteica! Tas arī viss!
Lai paliek kā ir
30.12.2017 18:27 |
 
Reitings 1153
Reģ: 16.08.2012
:-O izlasot šo visu pat vairs nenožēloju, ka nenopirku mākoņogu. Lieliska attieksme vispār. Ļoti labi saprotu KristīnA!. Plānotājs maksā 35 (!) eur. Ko nozīmē - viss nesatilpst, jo biezs plānotājs, tāpēc varat izņemt pusi ārā...? Tika teikts, ka IR iespēja to darīt, nevis dariet to, citādāk visas lapas neietilpst vākos... ne visi plāno tikai mēnesi uz priekšu... un pataisīt vēl klientu bez maz par meli.... Sviests. (t)
30.12.2017 18:28 |
 
Reitings 4339
Reģ: 01.06.2014
Bordo, to jau es vairs nevaru pierādīt. Jo vakar vakarā nebija. Un, ja šodien kada meitene skatījās atsauksmes, tad redzēja, ka viņu nav, bet tagad, protams, ka atkal ir :)
30.12.2017 18:29 |
 
10 gadi
Reitings 3281
Reģ: 18.01.2011
Ļoti nesmuki, tirgojot tik dārgus plānotājus jāmāk arī sniegt attiecīgu servisu.
Un kā var pārdot plānotāju, kas vispār vākos nesalien?(t)Viņa vispār saktās, ko tirgo?
30.12.2017 18:29 |
 
Reitings 3647
Reģ: 26.12.2009
Chikitita, ja tava izveele ir paciest sliktu kvalitaati un par to kluseet, taa ir tava dariishana. Tapeec Latvija ir taadaa bedree, ka visi ciesh un klusee. Pateetiski. Patiesi pateetiski.
30.12.2017 18:30 |
 
Reitings 4628
Reģ: 06.07.2013
Jēziņ, man dažreiz mati ceļas stāvus no dažu vietējo uzņēmumu komunikācijas ar klientiem.
30.12.2017 18:38 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
https://www.youtube.com/watch?v=1-Cvq-c5F7k Bez tabu gana ANTI balva...ar vsiam skropstam un interesanti attieksmiti pret klienti... sis ar tur deretu
30.12.2017 18:40 |
 
Reitings 2062
Reģ: 31.10.2015
Spriežot pēc visa , man arī neliekas , ka serviss būtu tajā augstākajā līmenī par tādu cenu . It kā jau var teikt , ka , "ak dievs , tāds šums par to , ka nav atsūtītas štrunta uzlīmes un kaste " , bet te jāņem vērā , ka meitene , kura pērk plānotāju par tiem 35 eur , sagaida , ka tur būs visi tie nieciņi . (t)
Pats fakts !
Un man arī neliekas normāli aizbildināties ar citu darbinieku neizdarību un aizmāršību . Kāpēc nevar uzraksīt " ĻotI atvainojos , ka tā neveiksmīgi iznāca , visu izlabosim" bez jebkādām papildreplikām "neticiet visam , ko raksta , ielieciet screenshoot"utt .Un tā ir veiksme , ka KristīnA uztaisīja ts screenshotus bet , ja nē ?
Sanāk , ka klients bez screnshota uzreiz tiek pataisīts par meli . (t)
ĻOTI nesmuki .
30.12.2017 18:43 |
 
Reitings 6299
Reģ: 15.11.2012
Mākoņoga tikko uzskatāmi parādīja savu klientu apkalpošanas kvalitāti. Katra pati var izdarīt secinājumus.
Pilns serviss - cilvēks atkārtoti saņem preci ar nepilnībām un defektiem, bet bonusā publiski tiek pazemots. Bravo, Mākoņoga!
30.12.2017 18:48 |
 
Reitings 3665
Reģ: 23.06.2016
Es esmu bijusi lieciniece neadekvātām pircēju prasībām, bet Kristīnas gadījums noteikti nav viens no tiem. Viņa atklāti uzrakstīja savas domas par produktu, nelamājoties un neko tādu ko varētu apzīmēt par “brēkšanu” arī nemanīju. Pati prasība, ka vēlas saņemt to, par ko ir maksājusi, nav nekas, lai viņu tagad apsaukātu par kašķīgu bābieti. Protams, ja cilvēkam sāk piedēvēt melus, tad nav jābrīnās, ka viņš sevi mēģinās aizstāvēt. Principā tagad ne īpaši liela kļūme, kas reāli var gadīties ikvienam, kurš kaut ko rada, dara, pārdod, vismaz šajā forumā, samilza pilnīgi nevajadzīgi. Principā piekrītu Schoco.
30.12.2017 18:51 |
 
Reitings 408
Reģ: 21.12.2017
Pilnīgi piekrītu elzaelza komentaram.
30.12.2017 18:51 |
 
Reitings 2829
Reģ: 06.07.2010
Esmu superlaimīga ar savu "parasto" plānotāju.Kā jau pirms diskusijām "kādu plānotāju plānojat 2018. iegādāties" teicu, ka parastu, bez tekstiem utt., neredzu nepieciešamību pāri 10 eur tērēt plānotājam. ;) Domas neesmu mainījusi un nemainīšu. :-D Piekrītu, ka tā ir masu psihoze bikiņ,:-P
30.12.2017 18:52 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
https://www.sudzibas.lv/ gan so sarunu lai tauta lasa, gan faktus...
30.12.2017 18:56 |
 
Reitings 8187
Reģ: 27.12.2009
Stulbi uzvelt vainu uz saviem darbiniekiem. Neviens nezina ne Anniņu,kas lapas drukā, ne Pēterīti, kurš uzlīmes liek klāt plānotājam, bet plānotāja autore ir mākoņogas ''seja'' un tomēr atbildību ir jāņem uz sevi. Ieskaitot gan plānotāja kvalitāti, gan transportēšanu un visu pārējo.
30.12.2017 18:58 |
 
Reitings 772
Reģ: 23.08.2016
Redz kā pārdevējs var sīku kļūmīti pataisīt par lielu brēku! Ļoti nesmuka, amatieriska attieksme. Skaidrs, ka uzsvars ir uz kvantitāti, ne kvalitāti, bet cena gan pieklājīga. Kā var tirgot plānotāju, kas neiet vākos? :-O Lai labotu pārdevēja kļūdas, pircējam 3x jāskrien uz pakomātu? Stubums. Un muļķīgi vainot darbiniekus, par to atbildība jāuzņemas uzņēmumam.
KristinA, es tiešām šodien skatījos, ka fb nebija atsauksmes, bet tagad ir.
30.12.2017 19:11 |
 
Reitings 4218
Reģ: 29.01.2009
IceCream
Un savus neizdarīgos darbiniekus uzņēmējs pieņem darbā un algo pats. ;)
.
KristīnA
Nebēdā, jo arī esmu bāba. ;) Un vēl riebīgāka par Tevi. :-P
.
Mākoņoga
Šitāda sīkumainība un kašķēšanās ir lieks un bezjēdzīgs laika patēriņš - tas attiecas gan uz vairāk par nedēļu ieilgušo saraksti ar KristīnA, gan publisko taisnošanos. Ja ir noticis misēklis ar kastītēm, 'iekšiņu' lielumu, saspeķotām lapām, uzlīmēm - dajebko - ticiet man, vieglāk ir uzņemties atbildību par savām kļūdām un operatīvi jeb ļoti ātri bez liekiem palagiem fb lapā un privātajās sarakstēs tās labot, ne likt tās risināt klientam, prasīt pēc ekrānuzņēmumiem un citiem, ahem, pierādījumiem. schoco ieteikumi ir ļoti labi - piemērojiet savai uzņēmuma situācijai, uzlabojiet klientu servisu un beidziet lieki tērēt laiku attaisnojošu palagu rakstīšanai - būs mazāk galvassāpju un negatīvu emociju. 8)
30.12.2017 19:12 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits