Pardodu “Makonoga” planotaju

 
Reitings 2
Reģ: 29.12.2017
Sveiki!
Pardodu Makonoga planotaju 2018.gadam. Gaishi roza mikstajos maksligas adas vakos. Izmers 18x23cm. Limited edition variants, vairs nekur nav noperkams
Cena 35 EUR
30.12.2017 12:33 |
 
Reitings 5
Reģ: 20.04.2009
Lūdzu, ielieciet saraksti, kur Jums mani palīgi izlasa ziņu un neko neatbild. Paldies Jums!
30.12.2017 17:42 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
Klau bezkauna fb tam domats tur ludz saraksti un skaties...un tur atver muti PUBLISKI , jeb bota miiiz?
30.12.2017 17:46 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
Bet, kur vakar pazuda atsauksmes? Vakar vakarā nebija. Un ne es viena to redzēju. Nu viņas ir atgriezušās.
Tad man likt jeb neko vairs nelikt?
:-D:-D:-D:-D:-D siti fb iemet.... ne nu ir tacu daza divaina... dze tacu simtiem slikats atsauksmes...
30.12.2017 17:48 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
tas, ka Linda ne pārāk labi kārto lietas šad tad..tā tas diemžēl bija.
Man bija nepatīkams starpgadījums ar to, ka jautāju Lindai veikala darba laiku, viņa teica, ka līdz 21:00. OK. Aizeju pa dienu uz veikalu (ieskrienu uz 10 minūtēm, jo maz laika) - veikalam pārtraukums, nevaru gaidīt pusstundu, OK, dodos prom, atnākšu vakarā.
Atnāku vakarā (ap 20:30) - veikals ciet!!! jo galerijā Rīga svētdienās tik līdz 20:00 visi pārējie veikali, neskaitot Rimi un tāda tipa. DIVAS REIZES braucu pakaļ - un NEKĀ! Par šo uzrakstīju Lindai, viņa tāda, ka apmēram jā, pofig. darba laiks tāds. Kad teicu,ka viņa citādāk bija teikusi - viņa neko, darba laiks līdz 20:00. Normāla attieksme, Chiquita?
TE PALIGU NEVAR VAINOT..... sevi par savu biznesu javaino ne citi...un nav jamelo
30.12.2017 17:49 |
 
Reitings 1180
Reģ: 03.06.2017
Es tās Mākoņogas vietā jau sen būtu atvainojusies publiski FB visām meitenēm,kuras nav apmierinātas un apsolītu visu izlabot.Bet tagad tas vairāk izskatās pēc tā,ka klients pats ir vainīgs,ka nav saņēmis aprakstīto preci pilnajā komplektācijā,par kuru tika samaksāts (!)(t)
30.12.2017 17:50 |
 
Patīk
Reitings 2986
Reģ: 09.08.2016
Rīdziniece, nu beidz te jaukties. Ne Tev tas plānotājs, ne Tu esi pirkusi, bet musini te visas uz skandāliem.
30.12.2017 17:53 |
 
Reitings 1494
Reģ: 21.03.2009
Mākoņoga, neesmu Jūsu kliente un netaisos tāda būt (man patīk cita stila plānotāji), bet no malas ne īpaši glīti izskatās mēģinājums pierādīt, ka kliente ir mele, turklāt, vēl likt vēl iesniegt pierādījumus. Tas ir neprofesionāli un neatbilst labai biznesa praksei. Iesaku izveidot sūdzību iesniegšanas un izskatīšanas kārtību, to publicēt, un pie tās pieturēties, tad meitenēm nebūs iemesla izlikt sāpi internetā.
30.12.2017 17:53 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
Un kaut ko PIEPRASIT no klienta anonima foruma nevis pa tieso komunicet fb ir pilnigs biznesa nonsenss un stulbums.
30.12.2017 17:57 |
 
Reitings 4339
Reģ: 01.06.2014
Mākoņoga! Jūs laikam nelasat! Es teicu, ka par uzlīmēm neatbildēja vakar, nevis vispār neatbild! Ielikšu tūlīt, kur redzams, "paldies", ka nosūtīju paku ,bet neviens vārds par uzlīmēm!! Sanāk, ka tagad esmu mele bez maz!
30.12.2017 17:57 |
 
Reitings 704
Reģ: 29.01.2009
Pievienojos meitenēm pēdejos komentāros. Ja pa dienu šo diskusiju lasīju, neko diži nenodomājot, vienīgi tiešām fb atsauksmes lapā nebija redzamas, tad tagadējā komunikācija šķiet neforša. Saprotu, klienti ir dažādi, reizēm iespējams “cepas” par neko, tad šoreiz kristīna bija savu situāciju izklāstījusi normāi un bez liekas neslavas celšanas vai drāmas. Taču, uzņēmuma komunikācija pasīvi agresīvā tonī- “ja nu tā bija; pierādiet; izteikumi par “satraukuma” mazināšanu”, nu nezinu. Var jau visu atrisināt privātā sarakstē.. un neuzbrūkoši. Ja cilvēks ir gatavs maksāt pietiekami lielu summu par plānotāju, tad šķiet, ka no uzņēmuma puses būtu nepieciešams nākt pretī, ja nespēj izpildīt pasūtījumu kā nākas, un savu problēmu izlabot, atvainoties, un būtu visi laimīgi.
30.12.2017 18:06 |
 
Reitings 4339
Reģ: 01.06.2014
https://failiem.lv/u/2nz5zt2q#/
Lūdzu! Kur vakar man teica, ka sūtīs uzlīmes pa pastu? Nav tāds teksts! Un atvinoties arī neviens vakar neatvianojās, ka 2x nav uzlīmes un kaste.
30.12.2017 18:07 |
 
10 gadi
Reitings 2653
Reģ: 29.01.2009
Mākoņoga, neesmu Jūsu kliente un netaisos tāda būt (man patīk cita stila plānotāji), bet no malas ne īpaši glīti izskatās mēģinājums pierādīt, ka kliente ir mele, turklāt, vēl likt vēl iesniegt pierādījumus.

Man tas vairāk izskatās pēc palīgu pieļauto kļūdu pierādījumu meklēšanas. Godīgi sakot, to gan saprotu, jo reāli dzīvē ir nācies sastapt tik daudz pofigistisku un neizdarīgu darbinieku, ka nesaskaitīt. Bet vaino jau tikai uzņēmuma seju un vadību.
Offtopic - Rīdziniece reāli neadekvātāka paliek ar katru diskusiju. Bet citus pamācīt gan zin vienmēr :-D
30.12.2017 18:08 |
 
Reitings 4339
Reģ: 01.06.2014
Paldies par uzmanību! Paldies, ka vairs neesmu anonīma! Paldies, ka man bija jātaisnojās!
Paldies!(l)
30.12.2017 18:09 |
 
Reitings 5
Reģ: 20.04.2009
Dāmas, es tiešām nevēlos strīdēties, vēlējos visu atrisināt, man ir ļoti žēl, ka publiski šeit tiek teikti vārdi, kas neatbilst patiesībai, jo esam piedāvājušas atsūtīt pa pastu iztrūkstošās lietas un šobrīd es piedāvāju aizsūtīt ar kurjeru līdz pat namdurvīm. Es no sirds atvainojos, ja kaut kas ir pārprasts! Lai Jums gaišs svētku laiks!
30.12.2017 18:10 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
tas, ka Linda ne pārāk labi kārto lietas šad tad..tā tas diemžēl bija.
Man bija nepatīkams starpgadījums ar to, ka jautāju Lindai veikala darba laiku, viņa teica, ka līdz 21:00. OK. Aizeju pa dienu uz veikalu (ieskrienu uz 10 minūtēm, jo maz laika) - veikalam pārtraukums, nevaru gaidīt pusstundu, OK, dodos prom, atnākšu vakarā.
Atnāku vakarā (ap 20:30) - veikals ciet!!! jo galerijā Rīga svētdienās tik līdz 20:00 visi pārējie veikali, neskaitot Rimi un tāda tipa. DIVAS REIZES braucu pakaļ - un NEKĀ! Par šo uzrakstīju Lindai, viņa tāda, ka apmēram jā, pofig. darba laiks tāds. Kad teicu,ka viņa citādāk bija teikusi - viņa neko, darba laiks līdz 20:00. Normāla attieksme, Chiquita? T
uz so pati neatbild, jo nevar citus vainot ? Loti nesmuki....
Paldies par uzmanību! Paldies, ka vairs neesmu anonīma! Paldies, ka man bija jātaisnojās!
Paldies!
Neker krenki....citu gadu zinasi KADU PLANOTAJU NENEMT...un pazinam un visie savejiem pastasti;-)
30.12.2017 18:11 |
 
Reitings 1494
Reģ: 21.03.2009
Man tas vairāk izskatās pēc palīgu pieļauto kļūdu pierādījumu meklēšanas. Godīgi sakot, to gan saprotu, jo reāli dzīvē ir nācies sastapt tik daudz pofigistisku un neizdarīgu darbinieku, ka nesaskaitīt. Bet vaino jau tikai uzņēmuma seju un vadību.

Tam ir paredzēta sūdzību iesniegšanas un izskatīšanas kārtība, šāds variants ir pazemojošs klientam.
30.12.2017 18:12 |
 
Reitings 4339
Reģ: 01.06.2014
Mākoņoga, tā arī neatbildējāt, kur vakar man atvainojās? Kur? Varbūt pārlasiet vēlreiz saraksti. Un iebakstitet man ar pirkstu! Kur ir tas teksts?! Tur ir "paldies!" (par to, ka tiešam aizsūtīju ieksiņu, nevis paturēju un viss).
Nu jau pavisam nejauki!
Jā, kad sacēlās šeit šums, tad uzrakstījāt, ka ar kurjeru atsūtīsiet utt. (pirms neilga brīža tas viss!)
Es publiski varu pateikt - paldies, bet ir par vēlu! To vajadzēja teikt vakar, ne šodien, kad viss jau izķidāts, kad es esmu pataisīta par meli. Man vairs neko no Jums nevajag! Un skaidrs, ka melot ir neglīti, bet turpiniet. Es ieliku visu, ko rakstījāt Jūs un es!
30.12.2017 18:15 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
Paldies, ka vairs neesmu anonīma!
ja nu simtiem negativo dzes tikai tavu ievieto atpakal...ka atriebibu....Pretiga riciba
30.12.2017 18:18 |
 
Reitings 1180
Reģ: 03.06.2017
Es gan Kristīnas vietā būtu pieprasījusi naudu atpakaļ+pasta izmaksas+morālā kompensācija,jo tik tiešām no Lindas(vai kā sauc to meiteni)ir ļoti cūciska rīcība (t)
30.12.2017 18:19 |
 
10 gadi
Reitings 2235
Reģ: 27.02.2011
Rīdzinieci nav vērts vispār lasīt, sieviete absolūti neadekvāta jebkurā diskusijā un nu arī par KristinA viedoklis mainījies, kašķīgs bābietis. ko lai jums saka, Laimīgu jauno gadu.
30.12.2017 18:20 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits