meksikanka, nu tev izklausās vēl trakāk kā man.
Es sākumā aizgāju uz viņu lapā norādīto servisu, un tie man saka, ka nelabos, jo labo tikai pirmā gada garantijas laikā (man iphone). Izbesijos, ka lapā nekas tāds nav norādīts par šo servisu, jo par otru servisu tāda info bija. Tad aiznesos uz pašu 220 garantijas centru, tur man kaut ko sāk čīkstēt, ka ir skrāpējumi karkasā ( no shit, kuram tādu nav?) un, ka noteikti ir slīcis. Es saku, ka nav ne slīcis ne kritis! Kunkstēdama paņēma, jāgaida līdz mēnesim. Ok. Pagāja mēnesis, ziņas nekādas, rakstu viņiem. Šie atbild, ka serviss vēl gaida detaļas un būšos pēc nedēļas. Paiet nedēļa, es atkal rakstu, kur ir, atkal vēl labo. Pēc 2 dienām pienāk sms "telefons gatavs". Aizbraucu pakaļ un šie saka, ka nepareizi sms atsūtīja un mans telefons vēl remontā, bet atsūtīšot ar kurjeru. Kad bija gatavs es rakstu, ka solīja kurjeru, atkal kaut ko ņaud, ka tas tak būs veselas 3 darba dienas un "ātrāk" atbraukt pašai. Es, protams, uzstāju uz piegādi mājās. :-D
Murgs tas bija!