Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Kontracepcijas blakusefekti vai iestājusies grūtniecība?

 
Reģ. 20.10.2015
Sveikas
Pirms divām nedēļām ginekologs izrakstīja man kontracepciju "CLOMERTIN", lai, pirmām kārtām, nostabilizētu ciklu un, otrām kārtām, izsargātos. OK sāku lietot jau pirmajā dienā, kad iegādājos tabletes (mēnešreižu pēdējā diena), jo ārsts deva tādus norādījumus. Ar draugu tajā pašā dienā nodevāmies gultas priekiem, taču neizmantojām nekādus papildus izsargāšanās līdzekļus, jo instrukcijā tika minēts, ka tabletes efektivitāte sākas jau no pirmās lietošanas reizes.
Pēc piecām dienām man krūtis kļuva nedaudz jutīgākas, bet 10.dienā man manāmi krūtis bija palielinājušās par vienu izmēru un kļuva ļoti cietas un sāpīgas. Kā arī, mani piemeklēja visu laiku galvas reiboņi un nedaudz slikta dūša. 10.dienā es atklāju, ka man parādījās nedaudz gaišas, staipīgas asinis, bet kā ieraudzīju viņas, tā vairs nebija. Nākošajā dienā bija tas pats - staipīgas, sārtas asinis un viss, vairāk nekas. Pavisam mazliet notecēja un tā arī beidzās. Vairāk neesmu saskārusies. Pēdējās dienās mani nomoka nelielas krampjainas sāpes vēdera lejas daļā, kad izdaru asas kustības vai kā tmldz. Turklāt, tagad visu laiku esmu miegana un nogurusi, garastāvoklis svārstains.
8.dienā izdomāju uztaisīt grūtniecības testu - negatīvs. Tagad neesmu taisījusi, jo norakstu to visu uz kontracepcijas blakusefektiem.
Nezinu, vai mans ķermenis šādi reaģē uz OK vai arī man vajadzētu aiziet uztaisīt vēl vienu testu? Jo kontracepciju lietoju pirmo reizi un blakusefekti liek par sevi manīt.
Būšu ļoti pateicīga par jūsu padomiem.:-)
01.03.2016 13:34 | Saite
 
Reģ. 29.10.2014
Nu cik atceros manām tabletēm efekts iestājās no pirmās dienas tikai tad, ja lietot sāka ar pirmo MR dienu!!! nevis pēdējo. Ja nesāka ar pirmo MR dienu, tad vajadzēja 7 dienas papildus izsargāties ar prezervatīvu.
01.03.2016 13:37 | Saite
 
Reģ. 29.10.2014
Pat ja esi stāvoklī, tik ātri testi neuzrādīs.
01.03.2016 13:38 | Saite
 
Reģ. 29.01.2009
Ja esi izlasījusi OK instrukciju un blakusefekti sakrīt, tad nu nevajadzētu uztraukties (katrs organisms uz zālēm reaģē savādāk), ja uztraucies, tad sazinies ar savu ginekologu, domāju tas būs labāk nekā šeit.
01.03.2016 13:38 | Saite
 
 
Reģ. 28.11.2014
es lieku 90% , ka tev būs bēbis !
01.03.2016 13:38 | Saite
 
Reģ. 03.03.2015
Uztaisi vēl kādu testu. Vai nodod hcg Gulbī. Tās pazīmes var būt gan zāļu blakusefekts, gan grūtniecība.
01.03.2016 13:45 | Saite
 
Reģ. 28.11.2014
tu tik padalies pēc tam ar mums , savādāk visas vienmēr uzcep tēmas , bet neizstāsta līdz galam ..... 8-)
01.03.2016 13:47 | Saite
 
Reģ. 02.05.2014
Manuprat, divainas tabletes, kas jasak dzert ar pedejo meneshreizhu dienu un veel dod tuuliiteju efektu..
01.03.2016 13:55 | Saite
 
Reģ. 11.10.2013
Manuprat, divainas tabletes, kas jasak dzert ar pedejo meneshreizhu dienu un veel dod tuuliiteju efektu..


++(t)
01.03.2016 13:57 | Saite
 
Reģ. 29.10.2014
Manuprat, divainas tabletes, kas jasak dzert ar pedejo meneshreizhu dienu un veel dod tuuliiteju efektu..

Es domāju, ka meitene ir pārpratusi... Nav tā, jāsāk dzer ar pirmo mēnešreižu dienu un tad ir tūlītējs efekts. Tā, ka visticamāk tiešām ir stāvoklī, jo sākot dzert ar pēdejo MR dienu, efekts nav tūlītējs. Ir jālasa lietošanas instrukcija daudz uzmanīgāk.
01.03.2016 14:00 | Saite
 
Reģ. 08.07.2013
Manuprat, divainas tabletes, kas jasak dzert ar pedejo meneshreizhu dienu un veel dod tuuliiteju efektu..

Piekrītu. Īpaši ņemot vērā, ka dažām sievietēm pēdējā MR dienā var būt arī ovulācija. Tad nekāda tablete nelīdzēs.
01.03.2016 14:01 | Saite
 
Reģ. 29.10.2014
Man arī ir teikts, ka var sākt dzert jebkurā MR dienā, tikai ja nesāk dzert pirmajā, tad efekts nav tūlītējs un ir papildus jāizsargājas.
01.03.2016 14:02 | Saite
 
Reģ. 20.10.2015
Nē, man ārsts deva tādus norādījumus, lai lietoju uzreiz, jo man cikls bija neregulārs. Neskatoties uz to, ka tableti jāsāk dzert ar pirmo mēnešreižu dienu. Vienkārši esmu šobrīd nedaudz neizpratnē par to, ka (ja tie ir) blakusefekti tik ātri parādās no OK...
01.03.2016 14:04 | Saite
 
Reģ. 12.09.2011
Apsveicu, tu esi stāvoklī :D Tu galīgi esi ko sajaukusi. Jā tablešu efekts ir tūlītējs, dzerot 1.MR dienā. Var sākt dzert arī pēdējā, bet kontraceptīvā efekta uzreiz nav. Tā kā tu sāki dzer pēdejā MR dienā, tad uz tevi neattiecas tekstiņš - tūlītējs efekts. Atkal kārtējais bēbis, kur mamma stāstīs, ka tabletes nenostrādāja, lai gan patiesībā nepareizi lietoja..
01.03.2016 14:06 | Saite
 
Reģ. 12.09.2011
man ārsts deva tādus norādījumus, lai lietoju uzreiz, jo man cikls bija neregulārs. Neskatoties uz to, ka tableti jāsāk dzert ar pirmo mēnešreižu dienu.

Tu lasi ko tev citas meitenes saka? Jā, ārsts teica pareizi var sākt, tad kad tu sāki, bet tad NAV tulītējs efekts!!!!!!
01.03.2016 14:07 | Saite
 
Reģ. 03.01.2014
aizej pie ginekologa nevis
nodod hcg Gulbī
01.03.2016 14:08 | Saite
 
Reģ. 08.11.2012
Manuprāt, būs bēbis.
Tabletes sāk darboties, bet tas nenozīmē, ka tajā dienā, kad Tu viņas iedzer uzreiz esi pasargāta. Efektivitāte varētu būt ap kādām divām nedēļām iestājusies.

Uztaisi testu vēl pēc 10 -15 dienām, ja tajā laikā nekas neuzrādīsies, tad varēsi cerēt, ka esi pasargāta šoreiz.
01.03.2016 14:11 | Saite
 
Reģ. 20.10.2015
Nu ko, tagad tikai jāuztaisa analīzes un uzzināšu vai būšu mamma vai nē
01.03.2016 14:12 | Saite
 
Reģ. 08.11.2012
xzx, ginekologs tā pat sūtīs ņemt analīzes!
01.03.2016 14:12 | Saite
 
Reģ. 12.09.2011
Nu ko, tagad tikai jāuztaisa analīzes un uzzināšu vai būšu mamma vai nē

Aizej nodot hcg gulbī un pieņemot varbūtību, ka vēl tomēr neesi stāvoklī, iesaku izsargāties pagaidām ar prezervatīvu. Citādāk kā jau te teica, tavā gadījumā efekts neiestājas tūlīt, vismaz vēl nedēļu ir jāizsargājas ar prezervatīvu. Ja esi stāvoklī, tad protams tas vairs neglābs.
01.03.2016 14:15 | Saite
 
Reģ. 20.02.2015
Nu neesi Tu stāvoklī.
Tās pazīmes, ko minēji tik ātri pie grūtniecības neparādās.
Tas ir kaut kāds blakusefekts!
01.03.2016 14:24 | Saite
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Emojis are from "Twemoji" by Twitter - Graphics are licensed under CC-BY 4.0 Open Source.
vairāk

Aptauja

 
Vai forumā vajag ieviest iespēju labot savu ierakstu pēc tā publicēšanas?
  • Jā, 5 minūšu laikā
  • Jā, 10 minūšu laikā
  • Nē, nevajag
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits
vairāk

Lietotāji online (4)