dzīvot brīvi un pilnībā izmantot savas tiesības, vai, pakļaujoties bandītu un salašņu ietekmei, ierobežot savas vēlmes par labu lielākai drošībai.
Daudz vairak sanak paklauties banditiem un visadiem neliesiem, ja sevi neaizsarga un iet nevelamas kompanijas, nevieta piedauzigi un vieglpratigi uzvedas, rupigi neparbaudot informaciju dodas stradat uz arzemem, iet lidzi mazpazistamiem viriesiem uz nezinamam vietam utml.
Es domaju, ka tava dzivokla/majas durvim ir sledzene, kuru to aizsledz, iespejams, ka tava kapnu telpa ardurvim ir kodeta sledzene. Pieklajigakas daudzivoklu majas ir ne tikai durvju sledzenes, bet ari videonoverosana, signalizacija, apsardze, caurlaides utml. Katra normala veikala ir videonoverosana, par to kadas drosibas sistemas ir lidostas es pat nerunasu.
LR jauna parauga pases pat tiek likta personas biometriska informacija, tas it kaa pases padara drosakas.
Lielaka dala sabiedribas to visu uzskata par passaprotamu.
Ja tu uzskati, ka savs kermenis nav jasarga no lopiem, kuriem ir dzili nosplauties uz tavu pashizpausmes brivibas filosofiju, tad es ceru ka tu kaut ko dari, lai protestetu pret biometriskas informacijas saturu jaunajas pases. Tas ir daudz lielaks drauds cilveka brivibai neka atturesanas iet pa tumsam vientulam ielinam nakts stunda.
Rebel, saku to, ka dala nelaimigie upuri vareja izvairities no nelaimigas situacijas. Tad kad nelaime jau ir notikusi, tad upuris apjedz, ka pie apdomigakas ricibas vins vareja izvairities no notikusa.
Cilveks var ciest autoavarija gan savas, gan citu vainas del, ja droshibas josta nav tikusi piespradzeta, ja zidainim nav bijis savs sedeklitis, ir gluzhi vienalga kurs vainigs pie notikusha. Jaa var ciest autoavarija un gut ievainojumus, bet piespradzejoties traumu nopietnibas risks ir mazaks. Tapec tada breekaahana, ka "man ir tiesibas sava auto braukt bez jostas, jo nevienam nav tiesibu braukt dzerusam/parsniegt atrumu/neieverot zimes un izraisit avariju!" ir smiekliga. Tiesibu ta nav, bet tas nenozime ka nebrauks.