Taas, kas te par uzraavienu ar manuaalo, jums visaam sporta autinji? Shaubos, tas, ko jus saviem, piemeeram, golfinjiem, mazdaam vai mazlitraazhas hondaam saucat par uzraavienu ar manuaalo, nav nekaads uzraaviens. Jebkursh lielaakas litraazhas automaats buus ar labaaku uzraavienu. To, ka te kaada brauktu ar, piemeeram, Evoluuciju vai Imprezu, neesmu maniijusi, taa, ka taa kliegshana par uzraavieniem nevietaa.
Latvijaa situaacija ir taada, ka vairums brauc ar veciem auto, respektiivi, manuaalaa kaarba un aamen. Jaunaakos modelju auto lielaakaa dalja paariet uz automaatiem, iznjemot sporta variantus. Tas, kas tagad ir uz ielaam R.eiropaa, peec vairaakiem gadu desmitiem buus arii LV, shii briizha manuaalaas grabazhas Latvijaa pilseetas ielaas nav nekaads krutuma un braukshanas prasmes raadiitaajs. Baigais prieks 1000 reizes, seezhot sastreegumaa, sleegt iekshaa un aaraa pirmo aatrumu, tieshaam ahujennaa braukshanas prasme.
TOMEER, taa kaa Latvija ir atpalikusi un veel ilgi bus atpalikusi attiistiibaa, iesaku taas tiesiibas nolikt ar manuaalo kaarbu, taalaak peerc un brauc ar savu automaatu, bet, ja nu kas, pratiisi ar manuaalo, nekad nevar zinaat, kaada pienaak situaacija dziivee, labaak tachu prast kaut ko lieku, vai ne?
P.S. Es ceru, ka tas automaats nav paredzeets kaads mazlitraazhas daamu auto, tad nu labaak nevajag, mazlitraazhas automaati visi kaa viens ir suudi. Ja automaatu, tad normaalu auto. Un, nee, taas kaarbas nepliist katru nedeelju, bet njem veeraa to, ja taa kaarba sapliisiis, remonts maksaas daudz vairaak nekaa mehaaniskajai kaarbai.