klientu apkalpošana LV

 
Reitings 903
Reģ: 26.03.2009
Sveikas! Pēdējās nedēļas laikā saskāros ar 4 gadījumiem, kad klienta apkalpošana bija zem katras kritikas!
Sanāca pabūt skaistumkopšanas salonā, kurā bija ļoti rupja nagu meistare. Tas pats bija vienā ziedu vairumtirdzniecības bāzē, kur meklējot rozes, pārdevēja nikni jautāja, ko es vispār te no viņas vēlos un ka viņai viss ir apnicis, viņa strādā jau no paša rīta un vairs nav spēka neko skaidrot un rādīt! Tas pats bija ziedu tirdziņā pie Coyotiem, tur pārdevēja bija šausmīgi neapmierināta, kad draugs palūdza uztaisīt vēl 2 ziedu pušķīšus (pārdevējai bija palicis tikai 1 tāds, bet vajadzēja kopumā 3 gab), pie reizes viņa arī pateica visu, ko domāja par manu puisi un vakar bijām Forumcinemas, kur kasiere bija galīgi neapmierināta, kad draugs uzjautāja par biļetēm...
Es pati ikdienā apkalpoju klientus, tāpēc man nav saprotams, kā var ar tādu attieksmi strādāt! Mani uz vietas atlaistu, ja es kaut kā rupji atbildētu klientam! :D Es varbūt vēl varētu saprast, kad atbild bez smaida un apkalpo bez īpaša entuziasma, bet ne jau nu sāk personīgi aizvainot klientu, runājot rupjības!
Kā ir ar jums? Esat saskārušās ar rupju apkalpošanu ?
08.07.2013 11:17 |
 
Reitings 3146
Reģ: 30.12.2012
manējais IR saulesstariņš, viņam vispār riebjas strīdēties, vienmēr baigi pozitīvais

lūk šis varbūt ir iemesls kpc tā :D
08.07.2013 16:45 |
 
Reitings 16208
Reģ: 01.02.2010
Sajaa braucienaa uz Latviju man iznaaca satikt iejuutiigus un laipnus paardeveejus!:)To pasu varu teikt par viesmiileem kafejniicaas-gan Riigaa,gan Juurmalaa!
08.07.2013 17:08 |
 
Reitings 3031
Reģ: 09.09.2012
izsaka dažādas piezīmes nevietā.


Latvieši vispār bieži nevietā izsaka piezīmes. Brrrrrr..,,,

Tie kas saka, ka rupju apkalpošanu nav piedzīvojuši vai reti ar to saskaras vienkārši šāda uzvedība ir tik ierasta un pieņemama ka pat nepamana kas, kur, kad rupji izpaudās. Ne visi frāzi nu ja, kāda atšķirība no kā piedzersies uztvers kā rupju, kāds pat vispār to nepamanīs. Manieru trūkums. Padomijas mantojums.
08.07.2013 17:15 |
 
Reitings 4258
Reģ: 18.06.2012
ko jūs ņemta galvā tās IKI un maxima kasieres??? un tantiņas maksas tualetē?? comon, meitenes, tur taču nav nolasījušās pašas priecīgākās un laimīgākās personas, strādā, jo citur darbu nevar dabūt... visi esam cilvēki, es nešķiroju, visi darbi labi, bet tas ir ļoti zemi atalgots un grūts darbs, tur jābūt dzīvē izmisumam lai ilgāku laiku tur izturētu..
tas neattaisno nepieklājību, bet neuztveriet tik personiski.

Taa kaa par WC esmu plashi izteikusies tikai es, tad es jau teicu - ka nenjemu to personiski un man tieshi citkaart uzlabojas garastaavoklis. Tas, ka te daudzaam laba atminja un atceras dazhaadus gadiijumus, nenoziimee, ka aizvainojumu tur sirds dziljumos. :D
08.07.2013 17:16 |
 
Reitings 5075
Reģ: 19.04.2013
Ar musu algam es nakdu dizo attieksmi negaidu. Man godigi vienalga, vai man veikala pasaka labdien vai ne, vai ar mani runa krieviski vai latviski.///
08.07.2013 17:17 |
 
Reitings 870
Reģ: 16.01.2013
Ir bijis gadījums,kad apģērbu veikala pārdevējas ir bijušas nejaukas,bet ja man kas nepatīk,es to pasaku acīs un vienkārši aizeju prom. Kāpēc man bojāt savu garastāvokli kaut kādas īgņas dēļ?
08.07.2013 17:17 |
 
Reitings 1707
Reģ: 31.07.2012
Man vīrs teica, ka nevajag ņemt galvā sab.tualetes darbinieku īgnumu.
Pateica, ka ir normāli, ka viņa ir īgna- viņa taču dzīvo tualetē :D
08.07.2013 17:18 |
 
Reitings 16208
Reģ: 01.02.2010
Morgan le Fay-man paardeveejs paliidzeeja izmekleet vieteejo saldeejumu,kas bija loti garsiigs.Vins veel nosmeejaas ,ka kaadu laiku dziivojis Vaacijaa ,taapeec iesaka man vaacu saldeejumu...Tad kafejniicaa Riigaa nobriiniijos,cik viesmiile bija pacietiiga,jo manai radiniecei apelsiinu sula beernam bija par aukstu un tad par karstu uttMan pat palika zeel taas viesmiiles,kuru "dancinaaja" mana radiniece!
08.07.2013 17:28 |
 
Reitings 7827
Reģ: 17.05.2012
Vispretīgākā situācija bija tad, kad abās acīs iemeties bija konjuktivīts. Ar sarkanām, asarainām un knapi atvērtām acīm aizgāju uz poliklīnikas reģistratūru un jautāju vai pie acu ārsta var tikt šodien. Šī man atbildēja- tu pie friziera arī ej bez pieteikšanās? ja grib ar numuriņu tikt, tad vajag zvanīt nedēļu iepriekš.. es vnk biju šokā, man po* ar numuriņu vai ne ar numuriņu! Pagriezos un gāju meklēt kabinetu. Pieņēma 5 min gaidīšanas..
08.07.2013 17:33 |
 
Reitings 837
Reģ: 22.05.2012
Bija daži atgadījumi,kuri spilgtāk palikuši atmiņā.

1. Valsts asinsdonoru centrā, sieviete, kurai sākumā jauzrāda personapliecinoši dokumenti un velāk jaaizpilda anketa, esmu regulārs donors un šo sievieti redzēju pirmo reizi, laikam tikko sākusi strādāt, bet bāc, tik šausmīgi nelaipns tonis un pēcāk replikas vel par mani.

2. Esmu novērojusi GC rimčikā diezgan nelaipnas pārdevējas, uzreiz atsauc atmiņā tv reklāmu, ka rimi kasieres jau piedzimst ar smaidu. :D

3. Tā paša GC cropp townā, viena pārdevēja kas nemitīgi skatās virsu un seko līdz, jau bija meitene, kas pieminēja saucamo `stalkošanu`, bet jā, cropps ir viens no maniem mīļākajiem veikaliem, tpc pieciešu :)
08.07.2013 17:34 |
 
Reitings 837
Reģ: 22.05.2012
Ak jā, Alfas Gan Bei bieži esmu dzirdējusi arī viesmīļu klusās replikas viens otram par tikko apkalpotu klientu.
08.07.2013 17:36 |
 
Reitings 944
Reģ: 12.03.2013
nu ja, kāda atšķirība no kā piedzersies



varbūt viņš gribēja būt tikai asprātīgs, bet pretī pagadijās cilvēks , kurš visu uztver kritiski..
man arī pazīstams puisis viesmīlis kurš ir prikols pa dzīvi un baigais muldetajs.. varbūt viņš ne tieši tā izteiktos. bet joki no viņa nak āra.. un kāda jaunkundze/kundzīte kura ar jokiem ir uz Jūs to nesaprastu..

pati arī strādaju apkalpošanas svērā un mēdzu ko atjokot... citi varbūt , kas jokus nesaprot apvainojās.., bet laikam man tādu nav gadijies.. :)

kurā restoranā Tev tas bija?!!
08.07.2013 17:37 |
 
Reitings 16208
Reģ: 01.02.2010
Laikam man vieniigi nepatika taa "apgerbu piekaartosana" humpalinaas,jo man liekas ,ka sie veikalini ir taadi iipasi-tiesi sajos veikalinos ir jaaskataas ar taadu lielu koncentreesanos...es pat nezinu ,kaa lai to pasaka skaidraak,bet tur taaa nevar pakert dreebes un nopirkt aatri.Tur vajag mekleet un taa paardeveeju aatraa kaartosana "izsit no sliedeem" pirceeju...!
08.07.2013 17:40 |
 
Reitings 3168
Reģ: 14.10.2009
Shanon, lūdzu, atrodi manā komentārā kaut vienu frāzi par to, ka man vajag no apkalpojošā personāla smaidu un labu noskaņojumu? Man vajag, lai cilvēks nekļūst rupjš un saņem savu dzeramnaudu par reālu darbu. Man nevajag smaidošu pozitīvisma iemiesojumu, ja viņam nav ne jausmas, cik cm no galda malas mans šķīvis jāliek
08.07.2013 17:46 |
 
10 gadi
Reitings 8191
Reģ: 01.11.2009
Viss ir atbilstošs algai un motivācijai! :D Par rimi un maximām vispār nav ko runāt, paši noliktavā krāmējas un tad vēl ar visādiem alkoholiķiem dienas laikā pie kases darbojas.
Man nekad nav bijušas problēmas ar laipnu klientu apkalpošanu, bet vienreiz viena sieviete nu krietni sabesīja. Ienesās veikalā, nepaskatījās pat virsū, sasveicinos, prasu vai palīdzēt, atcērt - nē, nevajag. Un aiziet rakāties pie skapja, kur papildus izmēri nolikti! Stāv, rakājas, rakājas, sāk prasīt par izmēriem: kāds tas mūsu izmērs ir?
Tāds, kāds norādīts uz birkas EUR, palīdzēt sameklēt kādu?
Nevajag. Bet tas ir kāds 40? Mūsējais vai ārzemju?
Ja ir norādīts, ka EUR 40, tad standarta 40. izmērs.
Nu bet lielāks vai mazāks kā mūsu?
Atvainojiet, bet es nevaru atbildēt uz tādu jautājumus, es nedrukāju uz birkām izmērus un nesalīdzinu ar citiem.
Nu, kā tu vari nezināt? Ja strādā te, tad vismaz būtu tā kā jāzina izmēri!
Es jums izmēru nosaucu, savādāk nevaru palīdzēt. Lūk, pielaikošanas kabīne, lūdzu, uzmēriet.

Pēc tam atnāca, nometa uz letes apģērbu un niknu seju gaidīja, kad izsitīšu čeku. Ienāca, izrakājās, pateica vēl, ka esmu nekompetenta un nezinu neko, nometa apģērbu, aizgāja. Super! :D
08.07.2013 17:47 |
 
Reitings 7743
Reģ: 29.01.2009
Tie kas saka, ka rupju apkalpošanu nav piedzīvojuši vai reti ar to saskaras vienkārši šāda uzvedība ir tik ierasta un pieņemama ka pat nepamana kas, kur, kad rupji izpaudās. Ne visi frāzi nu ja, kāda atšķirība no kā piedzersies uztvers kā rupju, kāds pat vispār to nepamanīs.


Tā nu gan nav. Es tiešām neesmu tikusi izlamāta vai atbildes vietā darbinieks nobola acis, pasūta trīs mājas tālāk vai atļaujas izteikt rupjas piezīmes, ja aizietu tik tālu, tad arī es neklusētu, lai gan no dabas esmu mierīga. Te arī - kas kuram skaitās rupja apkalpošana. Tas, ka vakarā Maximā pārdevēja nesmaida kā saulstariņš, izskatās pēc nodzīta suņa un izmoka ''Labdien'' vai pat neizmoka, man nešķiet nekas rupjš, pieklājīgi pasveicinu un pasaku paldies, citai tā būtu nepiedodama rupjība. Ieejot kādā iestādē, veikalā, laipni pajautājot, ko man vajag, bieži vien uzpūstajā darbinieces sejā parādās smaids un sakrustotās rokas pazūd momentā. Liekas, ka iepriekš bijis kāds nenormāli stulbs cilvēks, kurš darbinieci izvedis no pacietības. Vēršoties pie darbiniekiem, vienalga, kur tas būtu, nekad neesmu atļāvusies būt rupja, tas ir cilvēka darbs ne pienākums mani apkalpot, ar kādām tiesībām es šo cilvēku drīkstētu apvainot? Jau līdzīgā diskusijā minēju par nelāgo pieredzi Origo Kolonnā, tā bija pēdējā reize, kad tur spēru savu kāju.

Tas, ka pašai gadās vienīgas rupekles, nenozīmē, ka citiem gadās tikpat briesmīgi cilvēki un paši nemaz nespēj atšķirt rupju uzvedību/apkalpošanu, nav jau te visas stulbas vai no meža tikko izbēgušas.
08.07.2013 17:50 |
 
Reitings 16208
Reģ: 01.02.2010
Laikam tiesi taapeec ,ka pati esmu ilgus gadus straadaajusi ar cilvekiem , saneemusi nievaajosus izteicienus,neapmierinaatu klientu negaacijas,sarkasmu utt , meeginu buut loti pieklaiga ,pozitiiva pret citiem so profesiju darbiniekiem.Darbs ar cilveekiem ir loti ,loti gruuts!
08.07.2013 18:03 |
 
Reitings 3031
Reģ: 09.09.2012
Tā nu gan nav. Es tiešām neesmu tikusi izlamāta vai atbildes vietā darbinieks nobola acis, pasūta trīs mājas tālāk vai atļaujas izteikt rupjas piezīmes, ja aizietu tik tālu, tad arī es neklusētu, lai gan no dabas esmu mierīga


Tas ir tas par ko runāju- šaurs skatījums uz rupjibas izpausmēm. Rupjība nenozīmē izlamāt vai frāzi iz mātes valodiņas. Rupjība var būt un Latvijā visbiežāk ir nosacīti smalka: izteiciens nevietā. Piemēram jau minēta frāze
nu ja, kāda atšķirība no kā piedzersies
ir prasts, prasts jociņš kuru viesmilim vajadzēja lai izietu kā gudrakais no situācijas, bet nekas nebūtu bijis gudrāks kā vienkārši paklusēt un izpildīt klienta vēlmes. Galu gala viņš ir tur lai apkalpotu klientu, jo labāk apkalpos jo labāks sava amata daritajs ir.
Bet tas ir latviešiem raksturīgi: uztiept savu viedokli tur kur tas vispār nav vajadzīgs un to neprasa un tas ir rupji. Savukārt tur kur viedoklis ( un attiecigi riciba) ir svarīgs tā nav un ja to pajautā tad pat nespēj to noformulēt, jo mūsu padomju izglītība ir mācījusi nevis domāt bet kā un ko domāt un par ko nedomāt.
08.07.2013 18:23 |
 
Reitings 4628
Reģ: 06.07.2013
Ha, atcerējos gan vienu gadījumu. Stāvēju Drogās pie viena no kosmētikas stendiem un kaut ko pētīju. Pie blakus stenda bija sieviete īsi pirms pusmūža, kas iemēģināja visus acu ēnu testerus pēc kārtas.
Vienā brīdī viņa pasauc pārdevēju un jautā, rādot visparastākās pūderveida ēnas: "Sakiet, kas šīs par ēnām - birstošās vai mitrās?"
Pārdevēja kādu brīdi padomā un tad priecīgi iesaucas: "Mitrās nē... Birstošās!"

Taču, ja neņem vērā to, ka abām dāmām loģika pieklibo, es pārdevēju noteikti nevainoju. Pirms vairākiem gadiem esmu pati neilgu laiciņu nostrādājusi Drogās. Tolaik neviens netērēja laiku, lai pārdevējiem kaut ko paskaidrotu par veikalā atrodamajiem produktiem. Nedomāju, ka tur kaut kas ir krasi mainījies.

Bet vispār man nešķiet pareizi piekasīties pārdevējiem. Tādos darbos parasti strādā studenti vai tie, kam vajag vienalga kādu darbu, lai sevi daudzmaz nodrošinātu. Viņi strādā garas stundas un saņem par to vienkārši nožēlojamu algu, turklāt bieži vien neviens nepaskaidro, cik centimetru atstarpei jābūt starp galda malu un Vulpes šķīvi. Man nešķiet pareizi tādā situācijā gaidīt sazin kādu entuziasmu un smaidu, kas nekad neizdziest.
08.07.2013 18:23 |
 
Reitings 16208
Reģ: 01.02.2010
Morgan le Fay-loti daudz taisniibas!
08.07.2013 18:27 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits