Butterfly clothing

 
Reitings 302
Reģ: 07.11.2013
Sveikas! Vai kāda iepērkas pie Elīnas Didrihsones? Kāda kvalitāte drēbēm un esmu dzirdējusi, ka ļoti liels uzcenojums.
19.12.2018 11:13 |
 
Reitings 315
Reģ: 14.08.2020
Sultry @ 19.06.2021 14:59

Rukās tā kā Elina, dienu nakti un par minimālo samaksu, lai vinas bizness augtu hahaha labs plāns, visi tak tādus darbiniekus grib

Piekrītu. Smieklīgi. Tā esot tā ''darba mīlestība'', ha. Pareizi darba jaunieši, ka nav tam gatavi. Neticu, ka Elīna baigo algu maksās par to apjomu, kas jāveic
19.06.2021 17:04 |
 
Reitings 2264
Reģ: 16.02.2013
Patie @ 19.06.2021 13:34
Elīna atkal filozofē, cik viņa strādīga un tādiem jābūt arī darbiniekiem. Cik sapratu, tad visi slinki, nevarot atrast tādu, kas rukās tāpat kā viņa.

Rukās tā kā Elina, dienu nakti un par minimālo samaksu, lai vinas bizness augtu hahaha labs plāns, visi tak tādus darbiniekus grib
19.06.2021 14:59 |
 
Reitings 2264
Reģ: 16.02.2013
Patie @ 19.06.2021 13:34
Elīna atkal filozofē, cik viņa strādīga un tādiem jābūt arī darbiniekiem. Cik sapratu, tad visi slinki, nevarot atrast tādu, kas rukās tāpat kā viņa.

Rukās tā kā Elina, dienu nakti un par minimālo samaksu, lai vinas bizness augtu hahaha labs plāns, visi tak tādus darbiniekus grib
19.06.2021 14:59 |
 
Reitings 853
Reģ: 24.02.2021
Elīna atkal filozofē, cik viņa strādīga un tādiem jābūt arī darbiniekiem. Cik sapratu, tad visi slinki, nevarot atrast tādu, kas rukās tāpat kā viņa.
19.06.2021 13:34 |
 
Reitings 2
Reģ: 18.06.2021
Jēziņ....par ko teikt paldies...Sākumā izlasi noteikumus...tik neloģiski klientam, bet pretīmnākoši pārdevējam!!! Te pat pat nav viduvējs jurists noalgots, ķer vienkārši cērpjamām aitām...TAČU, kā veikmīgam um godīgam uzņēmējam Naurim būtu jāpārskata noteikumi un jāizveido klientam saprotamāki(bez zemūdens akmeņiem) un tad jau sadarbība nebūs tik neveikla.
18.06.2021 23:05 |
 
Reitings 315
Reģ: 14.08.2020
C00L Dzipsy @ 18.06.2021 15:36

Noteikumos viss rakstīts: https://www.butterfly.lv/lietosanas-noteikumi/
9. Atteikuma tiesības un preču atgriešana
9.1. Ja Lietotājs ir patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē (fiziskā persona, kas iegādājas preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību), tad 7.sadaļā noteiktajā kārtībā Lietotājs (patērētājs), nesniedzot nekādu pamatojumu, var izmantot atteikuma tiesības. Ievērojot Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” nosacījumus, patērētājam ir tiesības 14 kalendāro dienu laikā no preces/preču piegādes brīža atkāpties no pirkuma līguma, iesniedzot Butterfly iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu. .
9.2. Par iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu tiek uzskatīts Lietotāja nosūtīts rakstveida (elektroniski e-pasta formā) paziņojums , kurā norādīts atgriešanas objekts un pasūtījuma numurs. Obligāti jānorāda Lietotāja bankas konta numuru, uz kuru Lietotājs vēlas saņemt atpakaļ par preču pirkumu samaksāto naudas summu. Par elektroniskā formā uz e-pastu saņemtu iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu Butterfly paziņo Lietotājam.
9.3. Uzskatāms, ka Lietotājs ir ievērojis atteikuma tiesību termiņu (14 dienas), ja Lietotājs iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu nosūta Butterfly pirms atteikuma tiesību termiņa beigām. Strīdus gadījumā Lietotājam ir pienākums pierādīt atteikuma tiesību izmantošanu.
9.4. Pēc iesnieguma par atteikuma tiesību izmantošanu nosūtīšanas Lietotājs piegādā preci atpakaļ Butterfly uz adresi: Blaumaņa ieala 9 Rīga Lv-1011 bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā. Šis termiņš ir uzskatāms par ievērotu, ja Lietotājs preces piegādā atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.
9.5. Butterfly apņemas bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad saņēmis Lietotāja iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu, atmaksāt Lietotājam viņa samaksāto naudas summu par preci. Butterfly atmaksā naudas summu, pārskaitot to uz Lietotāja atteikuma veidlapā norādīto bankas kontu vai, ja tas nav norādīts, uz kontu, no kura saņems maksājums par preci.
9.6. Ja Lietotājs preču pasūtīšanas brīdī bija skaidri izteicis vēlmi preces saņemt, izmantojot tādu piegādes veidu, kas nav Butterfly piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids, Butterfly nav pienākuma atmaksāt Lietotājam piegādes papildu izdevumus.
9.7. Butterfly patur tiesības aizturēt par preču pirkumu samaksātās naudas summas atmaksu Lietotājam līdz brīdim, kad Butterfly būs saņēmis no Lietotāja tā atgriezto preci vai arī būs saņēmis Lietotāja apliecinājumu par to, ka Lietotājs preci ir nosūtījis atpakaļ Butterfly, atkarībā no tā, kura darbība ir veikta agrāk.
9.8. Atlaidēs iegādātu preci nav iespējams atgriezt, bet ir iespējams samainīt pret citu preci vai dāvanu karti preces vērtībā.
9.9. Preces atpakaļatdošanas tiešās izmaksas sedz Lietotājs. Ja preci tās īpašību dēļ nevar nosūtīt atpakaļ pa pastu vai pakomātu, patērētājs sedz visas ar preces atpakaļatdošanu saistītās izmaksas.
9.10. Lietotājs atteikuma tiesības var izmantot, ievērojot šādus nosacījumus:
9.10.1. atgrieztajai precei(-ēm) jābūt oriģinālā iepakojumā un Lietotājs nav atvēris iepakojumu precei;
9.10.2. prece nedrīkst būt bojāta;
9.10.3. prece nav lietota, saglabāta sūtījuma kastīte, nav zaudējusi tirdzniecības izskatu (saglabātas etiķetes piestiprinātas pie apģērba, drošības plēvītes u.c.) (tas neattiecas uz jau piegādes laikā bojātu preci, par kuru pie preces saņemšanas apstiprinājuma Lietotājs ir norādījis iebildumus);
9.10.4. atpakaļ sūtāmai precei jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tā bija saņemšanas brīdī.
9.10.5. Butterfly ir tiesības atteikties pieņemt atpakaļ preci, ja netika ievēroti termiņi attiecībā uz preces atgriešanu.
9.11. Lietotājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Lietotājs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai. Precēm ir jābūt nesabojātām, nezaudējušām preces izskatu (nenoņemtas un nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsardzības plēves u. c.) un nelietotām. Prece ir jāatdod tās oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā tā tika saņemta, noteikti atdodot preces iegādāšanās dokumentu un citus preces piederumus, kas tai bija pievienoti tās saņemšanas brīdī. Ja prece nav pilnībā komplektēta, ir sabojāta, nekārtīga vai nav atbilstoši iepakota, Butterfly ir tiesības nepieņemt preci, kā arī neatmaksāt Lietotāja par preci samaksāto naudu.

Paldies.
Pie piegādes informācijas neko nemanīju, parasti tur raksta, ka ie atgriešana, domaju, ka nav...
Nu tad sorry, es neuzmanīga
18.06.2021 16:40 |
 
Reitings 4759
Reģ: 22.10.2020
RedBull @ 18.06.2021 15:20
Elīna, ja šo lasi, tad ceru, ka beidzot savedīsi kārtībā savu internetveikalu.
Lūdzu, norādi procentuāli sastāvu(varbūt kaut kam bija, bet krekliņam, ko es noskatīju nebija)
Lūdzu, ieviesiet atgriežšanas funkciju. Visiem veikaliem tā ir. Veikala mājaslapa tadu neredzēju. Ja man nederes, tad man jāsamieirnas?
Būtu labi, ja visam būtu norādīta izmēru tabula, jo norāde, ka der m/l neko neizsaka

Noteikumos viss rakstīts: https://www.butterfly.lv/lietosanas-noteikumi/
9. Atteikuma tiesības un preču atgriešana
9.1. Ja Lietotājs ir patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē (fiziskā persona, kas iegādājas preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību), tad 7.sadaļā noteiktajā kārtībā Lietotājs (patērētājs), nesniedzot nekādu pamatojumu, var izmantot atteikuma tiesības. Ievērojot Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” nosacījumus, patērētājam ir tiesības 14 kalendāro dienu laikā no preces/preču piegādes brīža atkāpties no pirkuma līguma, iesniedzot Butterfly iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu. .
9.2. Par iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu tiek uzskatīts Lietotāja nosūtīts rakstveida (elektroniski e-pasta formā) paziņojums , kurā norādīts atgriešanas objekts un pasūtījuma numurs. Obligāti jānorāda Lietotāja bankas konta numuru, uz kuru Lietotājs vēlas saņemt atpakaļ par preču pirkumu samaksāto naudas summu. Par elektroniskā formā uz e-pastu saņemtu iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu Butterfly paziņo Lietotājam.
9.3. Uzskatāms, ka Lietotājs ir ievērojis atteikuma tiesību termiņu (14 dienas), ja Lietotājs iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu nosūta Butterfly pirms atteikuma tiesību termiņa beigām. Strīdus gadījumā Lietotājam ir pienākums pierādīt atteikuma tiesību izmantošanu.
9.4. Pēc iesnieguma par atteikuma tiesību izmantošanu nosūtīšanas Lietotājs piegādā preci atpakaļ Butterfly uz adresi: Blaumaņa ieala 9 Rīga Lv-1011 bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā. Šis termiņš ir uzskatāms par ievērotu, ja Lietotājs preces piegādā atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.
9.5. Butterfly apņemas bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad saņēmis Lietotāja iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu, atmaksāt Lietotājam viņa samaksāto naudas summu par preci. Butterfly atmaksā naudas summu, pārskaitot to uz Lietotāja atteikuma veidlapā norādīto bankas kontu vai, ja tas nav norādīts, uz kontu, no kura saņems maksājums par preci.
9.6. Ja Lietotājs preču pasūtīšanas brīdī bija skaidri izteicis vēlmi preces saņemt, izmantojot tādu piegādes veidu, kas nav Butterfly piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids, Butterfly nav pienākuma atmaksāt Lietotājam piegādes papildu izdevumus.
9.7. Butterfly patur tiesības aizturēt par preču pirkumu samaksātās naudas summas atmaksu Lietotājam līdz brīdim, kad Butterfly būs saņēmis no Lietotāja tā atgriezto preci vai arī būs saņēmis Lietotāja apliecinājumu par to, ka Lietotājs preci ir nosūtījis atpakaļ Butterfly, atkarībā no tā, kura darbība ir veikta agrāk.
9.8. Atlaidēs iegādātu preci nav iespējams atgriezt, bet ir iespējams samainīt pret citu preci vai dāvanu karti preces vērtībā.
9.9. Preces atpakaļatdošanas tiešās izmaksas sedz Lietotājs. Ja preci tās īpašību dēļ nevar nosūtīt atpakaļ pa pastu vai pakomātu, patērētājs sedz visas ar preces atpakaļatdošanu saistītās izmaksas.
9.10. Lietotājs atteikuma tiesības var izmantot, ievērojot šādus nosacījumus:
9.10.1. atgrieztajai precei(-ēm) jābūt oriģinālā iepakojumā un Lietotājs nav atvēris iepakojumu precei;
9.10.2. prece nedrīkst būt bojāta;
9.10.3. prece nav lietota, saglabāta sūtījuma kastīte, nav zaudējusi tirdzniecības izskatu (saglabātas etiķetes piestiprinātas pie apģērba, drošības plēvītes u.c.) (tas neattiecas uz jau piegādes laikā bojātu preci, par kuru pie preces saņemšanas apstiprinājuma Lietotājs ir norādījis iebildumus);
9.10.4. atpakaļ sūtāmai precei jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tā bija saņemšanas brīdī.
9.10.5. Butterfly ir tiesības atteikties pieņemt atpakaļ preci, ja netika ievēroti termiņi attiecībā uz preces atgriešanu.
9.11. Lietotājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Lietotājs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai. Precēm ir jābūt nesabojātām, nezaudējušām preces izskatu (nenoņemtas un nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsardzības plēves u. c.) un nelietotām. Prece ir jāatdod tās oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā tā tika saņemta, noteikti atdodot preces iegādāšanās dokumentu un citus preces piederumus, kas tai bija pievienoti tās saņemšanas brīdī. Ja prece nav pilnībā komplektēta, ir sabojāta, nekārtīga vai nav atbilstoši iepakota, Butterfly ir tiesības nepieņemt preci, kā arī neatmaksāt Lietotāja par preci samaksāto naudu.
18.06.2021 15:36 |
 
Reitings 315
Reģ: 14.08.2020
Elīna, ja šo lasi, tad ceru, ka beidzot savedīsi kārtībā savu internetveikalu.
Lūdzu, norādi procentuāli sastāvu(varbūt kaut kam bija, bet krekliņam, ko es noskatīju nebija)
Lūdzu, ieviesiet atgriežšanas funkciju. Visiem veikaliem tā ir. Veikala mājaslapa tadu neredzēju. Ja man nederes, tad man jāsamieirnas?
Būtu labi, ja visam būtu norādīta izmēru tabula, jo norāde, ka der m/l neko neizsaka
18.06.2021 15:20 |
 
Reitings 143
Reģ: 19.05.2021
TeaPot @ 18.06.2021 10:03
nez, kas tās par tabletēm, ko viņa dzer katru dienu (storiju neklausījos), ja vēl tas ir ibumetin vai kādas citas pretsāpju zāles, ko nedrīkst dzert tukšā dūšā, nu tad apsveicu ?? būs sev vēl vienu problēmu uztaisījusi

Gan jau viņai gastrīts vai kks ar žulti, ne noslēdzās žults vārsts un kungi krājas. Dēļ ēšanas paradumiem. Kafija to visu provocē viss vairāk.
Nesaprotu kā var dzert kafiju pirms gulet iešanas. 😁 Saprotu 2h pirms bet nu tāpat.
18.06.2021 15:15 |
 
Reitings 315
Reģ: 14.08.2020
Labi, krekliņiem uc ir norāde ar izmēru tabulu, bet atkal sastāvs procentuāli nav. Parasti raksta cik procenti kokvilna un elastāns, piemeram, nevis vienkarsi pasaka, ka tas ir. Man vajag elpojošu audumu, kokvilnu, bet tur varbut 5% kokvilna un atlikušais elastāns.
Kaķis maisa ar to veikalu.
Nezina no kurienes paši piegādā, slēpj informāciju, informācija norādīts nepilnīgi...
18.06.2021 15:14 |
 
Reitings 315
Reģ: 14.08.2020
Kāpēc Elīnas veikalā nav norādīta drēbēm izcelsmes valsts? Ķīna, tāpēc nenorāda?
Noskatīju vienu bikškostīmu, nezinu ne izcelsmes valsti, ne izmērus. Rakstīts:one size, bet derēs līdz M/L... man tomēr gribētos, lai ir izmēru tabula, jo katra ir dažāda, kādai krūtis mazas un labi neizskatīsies, kādai par lielu un nelīdīs tajā vietā.
Es vispār esmu auguma maza un man tā norāde, ka uz M/L baigi neko neizsaka
Vini pienem atgriezsanu? Vai iztērēji naudu un pats vainīgs?
18.06.2021 15:09 |
 
Patīk
Reitings 11327
Reģ: 27.01.2021
Redrose @ 17.06.2021 21:02
Nu redz. Tagad Elina jau kādu laiku mokās ar vedersāpēm. Nu i nemaz nešaubos!
nez, kas tās par tabletēm, ko viņa dzer katru dienu (storiju neklausījos), ja vēl tas ir ibumetin vai kādas citas pretsāpju zāles, ko nedrīkst dzert tukšā dūšā, nu tad apsveicu 🤣👍 būs sev vēl vienu problēmu uztaisījusi
18.06.2021 10:03 |
 
Reitings 2264
Reģ: 16.02.2013
Redrose @ 17.06.2021 21:02
Nu redz. Tagad Elina jau kādu laiku mokās ar vedersāpēm. Nu i nemaz nešaubos!

Protams, ko gan citu var gaidit no tadas badošanās un vedera bojāšanas, brīnums, ka vel citas likstas nav piemeklejušas.
Es tik loti ceru, ka ar savu neēšanas muldēšanu nav ietekmejusi ari mazas meitenes, kas tic visam ko redz un nedoma, ka jabadojas, lai butu “skaistas”
18.06.2021 01:00 |
 
Reitings 411
Reģ: 14.11.2018
Cik saprotu Elīna pa virsu pieaudzētajām skropstām liek mākslīgās - pielīmējamās?
Jūtu līdzi viņas skropstu meistarei
18.06.2021 00:22 |
 
Reitings 1272
Reģ: 13.04.2020
Lizavay @ 17.06.2021 16:45
Kā jums liekas Radai viss kārtībā? Jau labu laiku atpakaļ Elīna lika storijus, ka viņai kaut kas ar mugurkaulu un kājas atteikušās, mamma veda pie ārsta (kamēr pati savas veikala lietas darīja, ja manam dzīvienkam tā būtu es atmestu visu malā un skrietu pie viņa).. Kopš tā laika ne par Radu kas ir dzirdēts ne redzēts. :/

Manai francenei bija tas pats, domāju ka viss kārtībā , sunītim šajā gadījumā vismaz mēnesi jāievēro miera režīms, tāpēc noteikti nekas nav likts..
17.06.2021 21:43 |
 
Reitings 2113
Reģ: 16.06.2017
Kairi @ 16.06.2021 12:32
Kāpēc jums tik ļoti uztrauc vai Elīna sēž mājās vai nē??Reti kurš ievēro to pašizolāciju un pat, ja ievēro, tad pašizolācija nav tas pats, kas karantīna. Elīna var iet gan uz veikaliem, gan āra?, lai cik ļoti jums to negribētos. Un kamēr jūs te smejat par Elīnas rotām un ko tik vēl nē, aizrautīgi klabinot taustiņus, Elīna paspēj redzēt kaut ko vairāk par Rīgu, un tērēt VIŅAS naudu tā kā VIŅAI gribas?. Un tieši tas jums skauž! ?

Visās diskusijās visus aizstāv.
17.06.2021 21:08 |
 
Reitings 940
Reģ: 06.01.2021
Nu redz. Tagad Elina jau kādu laiku mokās ar vedersāpēm. Nu i nemaz nešaubos!
17.06.2021 21:02 |
 
Reitings 940
Reģ: 06.01.2021
Lizavay @ 17.06.2021 16:45
Kā jums liekas Radai viss kārtībā? Jau labu laiku atpakaļ Elīna lika storijus, ka viņai kaut kas ar mugurkaulu un kājas atteikušās, mamma veda pie ārsta (kamēr pati savas veikala lietas darīja, ja manam dzīvienkam tā būtu es atmestu visu malā un skrietu pie viņa).. Kopš tā laika ne par Radu kas ir dzirdēts ne redzēts. :/

Ja man būtu jāstrādā un jāpelna nauda tādā situācijā, es arī nemestu darbu pie malas, ja tajā pašā laikā mamma var dzīvnieciņu izvedāt pie ārstiem .
Elina vispār Radu looooti reti atrāda Ig.
17.06.2021 20:55 |
 
Reitings 478
Reģ: 01.03.2016
Kā jums liekas Radai viss kārtībā? Jau labu laiku atpakaļ Elīna lika storijus, ka viņai kaut kas ar mugurkaulu un kājas atteikušās, mamma veda pie ārsta (kamēr pati savas veikala lietas darīja, ja manam dzīvienkam tā būtu es atmestu visu malā un skrietu pie viņa).. Kopš tā laika ne par Radu kas ir dzirdēts ne redzēts. :/
17.06.2021 16:45 |
 
Reitings 29
Reģ: 18.02.2021
Kairi @ 17.06.2021 14:25

Nu jā,ne tikai stila ekspertes, bet arī kaut kādi sensaji šeit salasījušies!? Nepareizi, galīgi garām, cerams spēsi to pārdzīvot???
Elīn , tā tu? :D
17.06.2021 16:04 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits
vairāk  >

Lietotāji online (2)