Butterfly clothing

 
Reitings 302
Reģ: 07.11.2013
Sveikas! Vai kāda iepērkas pie Elīnas Didrihsones? Kāda kvalitāte drēbēm un esmu dzirdējusi, ka ļoti liels uzcenojums.
19.12.2018 11:13 |
 
10 gadi
Reitings 1529
Reģ: 27.03.2011
Eksperte @ 06.07.2020 20:07
Tāda divkosība! Pašas nozākā divus cilvēkus no galvas līdz kājām, taču kolīdz to sāk darīt kāds cits pret kādu elku, tā momentāli kažoks otrādi un - ak vai, kā tu vispār vari atļauties tādus vārdus teikt? Rupekle!

Nu neviens tādus vārdus nav teicis par viņiem, kā jau teica var teikt visu, bet ne jau to, ka esi kļūda. Bet Tu jau, Eksperte, labāk visu zini?? Advokāte Naura un Elīnas esi laikam?
06.07.2020 20:16 |
 
Reitings 13
Reģ: 05.07.2020
Crazy Eyes @ 06.07.2020 19:00
Pretīga dabas kļūda esi tu pati. Es tik tā, dalos ar savām domām. ?

Prātiņ, nāc mājās...
06.07.2020 20:15 |
 
Reitings 1445
Reģ: 26.09.2017
Tāda divkosība! Pašas nozākā divus cilvēkus no galvas līdz kājām, taču kolīdz to sāk darīt kāds cits pret kādu elku, tā momentāli kažoks otrādi un - ak vai, kā tu vispār vari atļauties tādus vārdus teikt? Rupekle!
06.07.2020 20:07 |
 
Reitings 420
Reģ: 04.06.2020
Stalkerlvl1000 @ 06.07.2020 19:30
Tie naura komentāri ir vienkārši šausmīgi. Tādu izlasot pat, ja ir gribējies ko pirkt, domas mainās :D bet nu redz citiem patīk
Bet dīvaini ja no fb profila var kko uzrakstīt kāpēc nevar skaistā pareizā latviešu valodā no butterfly paskaidrot. Ja jau taisnojas tad taisnojas smuki

Viņi Butterfly Facebook kontu vairs neizmanto, jo tur cilvēki raksta sliktas atsauksmes un komentārus (reviews), kurus viņi nevar izdzēst kā tas nonstopā notiek instagramā. Tāpēc viņi tur baigi nezīmējas!
06.07.2020 19:53 |
 
Reitings 331
Reģ: 15.11.2019
bbella @ 06.07.2020 18:00
Jau kādu laiku reizi pa reizei te ienāku tīri garlaicības mākta palasīt. Beidzot izlēmu izteikt arī savu viedokli.
Vairākas reizes esmu pie Elīnas iepirkusies. Gan uz vietas, gan internetveikalā, gan vienu vai divas reizes caur Instagramu. Birkas, godīgi sakot, vismaz biksēm ir. Pārējo neesmu pētījusi, bet biksēm ir 100%. Ir bodijs, kuram virsū rakstīts - made in Poland. Divām biksēm oriģinālā birka no Polijas veikala ar visu uzrakstu vēl virsū, pilnīgi nekas nav nogriezts.
Ko ar šo gribu teikt - nu nenāk viņai drēbes no Aliexpress... Aliexpress var atrast visu. Pat iPhonu, Michael Kors somas utt. Jūs taču nepirksiet tur ar tekstu, kāda jēga nopirkt iPhonu iDeal veikalā, ja var nopirkt lētāk Aliexpress? Loģiski domājošs cilvēks sapratīs, ka Aliexpress varēs atrast replikas VISAM! Tas nenozīmē, ka tagad visi pārdevēji iepērk no turienes. Jūs noteikti ikdienā domājat, ka Gucci ir feiks Aliexpress, bet tikai tāpēc, ka Elīnai apģērbs ir līdzīgs tam Aliexpress, uzreiz ir jāvārās, ka viņa tur iepērk. Neaizstāvu Elīnu, bet nu vienkārši padomājiet nedaudz ar galvu...
Tālāk par bloķēšanu, attieksmi utt. Nekad nerakstu uz Butterfly profilu, bet viņai personīgi. Interesējos par izmēru vai jebko citu, Elīna vienmēr atbild laicīgi un ļoti laipni. Šeit es uzskatu, ka viss atkarīgs no tā, kā arī jūs ar viņu komunicējat. Es tiešām brīnos par visām tām bloķēšanām un nelaipnajām atbildēm utt, jo nekad neko tādu neesmu piedzīvojusi. Arī uz vietas vienmēr sasveicinās utt. Ir gadījies, kā jāsamaina. Uzrakstīju - samainīja. Nebija mans izmērs - piemeklēja ko citu. Vienmēr visu atrisinām mierīgi. Viss ir komunikācijā un kā jūs komunicējat ar viņu. Ja uzreiz klūp virsū un normāli nerunā, tad loģiski, ka no viņas būs tāda attieksme. Arī es strādāju klientu apkalpošanā un ja man nākot iekšā jau brēc virsū, es automātiski būšu nelaipna.
Runājot par kvalitāti - ir vairākas lietas un ieplīsa bodijs tikai, bet tas ir sašujams, nekas traks. Man ir Zaras kleita, kurai man caurums izveidojās, pa vīlēm izira. Nu nekas, sašūs. Guess kreklam arī caurums, somas vispār bez komentāriem. Bet tajā pašā laikā - ir bodijs, kas labi kalpo, ādveidīgās bikses super kalpo. Zaras svārki, jaka - super. Guess citi krekli - arī viss ok. Nu tā ir pieredze, brāķi utt. Tak telefoni arī plīst. Viss var gadīties. Uzskatu, ka katram būs sava pieredze.
Tagad nedaudz par tiem kontiem - diemžēl mums cilvēki ir ļoti stulbi un neko nesaprot, un tad pīkst... Pirmkārt, es, piemēram, lielākoties pērku internetveikalā, jo tad ir pavadzīme. Man uzreiz ir mans drošības spilvens, ka ja kaut kas, man ir pavadzīme. Otrkārt, ja eju uz vietas, tad to drēbi maksimāli pārbaudu. Un tas nav tikai pie Elīnas, bet jebkurā veikalā. Vienreiz mērīju bodiju un pamanīju, ka nav podziņu. Aizgāju un paņēmu citu. Ja jūs pašas nepārbaudat, tad kurš pēc tam ir vainīgs? Ja jums neinteresē uz vietas tā kvalitāte, tad par ko jūs pēc tam sūdzaties? Uz vietas čeku paprasīt - mute ir? Kamēr iedos, nevis aizpļāpāties. Tās, kuras aizpļāpājas - prāta laikam vispār nav.
Runājot par nodokļu nemaksāšanu - to es noteikti neatbalstu.
Un pats pēdējais haips par Amunu - kā vispār to dabas kļūdu var uztvert nopietni? Man vēmiens nāca skatoties. Tik pretīgi, ka es pat nespēju izteikt to. Tādas dusmas, ka pie mums vispār atbalsta šo absurdu...
Savas domas un pieredzi esmu izteikusi. Lai jauks vakars!

Beidzot kāda adektvāta cilvēka atsauksme! Paldies, Tev! ?
06.07.2020 19:39 |
 
10 gadi
Reitings 1529
Reģ: 27.03.2011
Izle Zizle @ 06.07.2020 19:32

Tev ir visas tiesības izteikt savu viedokli, ka Tev nepatīk kā cilvēks krāsojas, ģērbjas, bet teikt, ka cilvēks ir dabas kļūda!!! Pati esi kādreiz savā virzienā dzirdējusi tādus vārdus? Vai gribētu dzirdēt?
Dāvis ir ļoti jauks cilvēks, tas, ka viņš ir skaļāks nekā citi un izsaka savu viedokli skaļi ir apsveicami! Viņš pateica un parādīja visu to, ko šeit cilvēki jau maļ un aprunā DIVUS gadus! Viņš to visu pateica desmit minūtēs un turpināt teikt, un, cilvēki viņā klausīsies!
Sēdi un lasi forumu pa kluso, tas Tev labāk sanāca nekā izteikt savu viedokli!

Tieši tā! Kā nav kauna ko tādu teikt vispār.. Neviens cilvēks nav dabas kļūda.. Briesmīga šādi pateikt..
06.07.2020 19:38 |
 
Reitings 420
Reģ: 04.06.2020
bbella @ 06.07.2020 18:00
Jau kādu laiku reizi pa reizei te ienāku tīri garlaicības mākta palasīt. Beidzot izlēmu izteikt arī savu viedokli.
Vairākas reizes esmu pie Elīnas iepirkusies. Gan uz vietas, gan internetveikalā, gan vienu vai divas reizes caur Instagramu. Birkas, godīgi sakot, vismaz biksēm ir. Pārējo neesmu pētījusi, bet biksēm ir 100%. Ir bodijs, kuram virsū rakstīts - made in Poland. Divām biksēm oriģinālā birka no Polijas veikala ar visu uzrakstu vēl virsū, pilnīgi nekas nav nogriezts.
Ko ar šo gribu teikt - nu nenāk viņai drēbes no Aliexpress... Aliexpress var atrast visu. Pat iPhonu, Michael Kors somas utt. Jūs taču nepirksiet tur ar tekstu, kāda jēga nopirkt iPhonu iDeal veikalā, ja var nopirkt lētāk Aliexpress? Loģiski domājošs cilvēks sapratīs, ka Aliexpress varēs atrast replikas VISAM! Tas nenozīmē, ka tagad visi pārdevēji iepērk no turienes. Jūs noteikti ikdienā domājat, ka Gucci ir feiks Aliexpress, bet tikai tāpēc, ka Elīnai apģērbs ir līdzīgs tam Aliexpress, uzreiz ir jāvārās, ka viņa tur iepērk. Neaizstāvu Elīnu, bet nu vienkārši padomājiet nedaudz ar galvu...
Tālāk par bloķēšanu, attieksmi utt. Nekad nerakstu uz Butterfly profilu, bet viņai personīgi. Interesējos par izmēru vai jebko citu, Elīna vienmēr atbild laicīgi un ļoti laipni. Šeit es uzskatu, ka viss atkarīgs no tā, kā arī jūs ar viņu komunicējat. Es tiešām brīnos par visām tām bloķēšanām un nelaipnajām atbildēm utt, jo nekad neko tādu neesmu piedzīvojusi. Arī uz vietas vienmēr sasveicinās utt. Ir gadījies, kā jāsamaina. Uzrakstīju - samainīja. Nebija mans izmērs - piemeklēja ko citu. Vienmēr visu atrisinām mierīgi. Viss ir komunikācijā un kā jūs komunicējat ar viņu. Ja uzreiz klūp virsū un normāli nerunā, tad loģiski, ka no viņas būs tāda attieksme. Arī es strādāju klientu apkalpošanā un ja man nākot iekšā jau brēc virsū, es automātiski būšu nelaipna.
Runājot par kvalitāti - ir vairākas lietas un ieplīsa bodijs tikai, bet tas ir sašujams, nekas traks. Man ir Zaras kleita, kurai man caurums izveidojās, pa vīlēm izira. Nu nekas, sašūs. Guess kreklam arī caurums, somas vispār bez komentāriem. Bet tajā pašā laikā - ir bodijs, kas labi kalpo, ādveidīgās bikses super kalpo. Zaras svārki, jaka - super. Guess citi krekli - arī viss ok. Nu tā ir pieredze, brāķi utt. Tak telefoni arī plīst. Viss var gadīties. Uzskatu, ka katram būs sava pieredze.
Tagad nedaudz par tiem kontiem - diemžēl mums cilvēki ir ļoti stulbi un neko nesaprot, un tad pīkst... Pirmkārt, es, piemēram, lielākoties pērku internetveikalā, jo tad ir pavadzīme. Man uzreiz ir mans drošības spilvens, ka ja kaut kas, man ir pavadzīme. Otrkārt, ja eju uz vietas, tad to drēbi maksimāli pārbaudu. Un tas nav tikai pie Elīnas, bet jebkurā veikalā. Vienreiz mērīju bodiju un pamanīju, ka nav podziņu. Aizgāju un paņēmu citu. Ja jūs pašas nepārbaudat, tad kurš pēc tam ir vainīgs? Ja jums neinteresē uz vietas tā kvalitāte, tad par ko jūs pēc tam sūdzaties? Uz vietas čeku paprasīt - mute ir? Kamēr iedos, nevis aizpļāpāties. Tās, kuras aizpļāpājas - prāta laikam vispār nav.
Runājot par nodokļu nemaksāšanu - to es noteikti neatbalstu.
Un pats pēdējais haips par Amunu - kā vispār to dabas kļūdu var uztvert nopietni? Man vēmiens nāca skatoties. Tik pretīgi, ka es pat nespēju izteikt to. Tādas dusmas, ka pie mums vispār atbalsta šo absurdu...
Savas domas un pieredzi esmu izteikusi. Lai jauks vakars!

Tev ir visas tiesības izteikt savu viedokli, ka Tev nepatīk kā cilvēks krāsojas, ģērbjas, bet teikt, ka cilvēks ir dabas kļūda!!! Pati esi kādreiz savā virzienā dzirdējusi tādus vārdus? Vai gribētu dzirdēt?
Dāvis ir ļoti jauks cilvēks, tas, ka viņš ir skaļāks nekā citi un izsaka savu viedokli skaļi ir apsveicami! Viņš pateica un parādīja visu to, ko šeit cilvēki jau maļ un aprunā DIVUS gadus! Viņš to visu pateica desmit minūtēs un turpināt teikt, un, cilvēki viņā klausīsies!
Sēdi un lasi forumu pa kluso, tas Tev labāk sanāca nekā izteikt savu viedokli!
06.07.2020 19:32 |
 
Reitings 1030
Reģ: 16.12.2019
Tie naura komentāri ir vienkārši šausmīgi. Tādu izlasot pat, ja ir gribējies ko pirkt, domas mainās :D bet nu redz citiem patīk
Bet dīvaini ja no fb profila var kko uzrakstīt kāpēc nevar skaistā pareizā latviešu valodā no butterfly paskaidrot. Ja jau taisnojas tad taisnojas smuki
06.07.2020 19:30 |
 
Reitings 216
Reģ: 17.11.2019
bbella @ 06.07.2020 18:00
Jau kādu laiku reizi pa reizei te ienāku tīri garlaicības mākta palasīt. Beidzot izlēmu izteikt arī savu viedokli.
Vairākas reizes esmu pie Elīnas iepirkusies. Gan uz vietas, gan internetveikalā, gan vienu vai divas reizes caur Instagramu. Birkas, godīgi sakot, vismaz biksēm ir. Pārējo neesmu pētījusi, bet biksēm ir 100%. Ir bodijs, kuram virsū rakstīts - made in Poland. Divām biksēm oriģinālā birka no Polijas veikala ar visu uzrakstu vēl virsū, pilnīgi nekas nav nogriezts.
Ko ar šo gribu teikt - nu nenāk viņai drēbes no Aliexpress... Aliexpress var atrast visu. Pat iPhonu, Michael Kors somas utt. Jūs taču nepirksiet tur ar tekstu, kāda jēga nopirkt iPhonu iDeal veikalā, ja var nopirkt lētāk Aliexpress? Loģiski domājošs cilvēks sapratīs, ka Aliexpress varēs atrast replikas VISAM! Tas nenozīmē, ka tagad visi pārdevēji iepērk no turienes. Jūs noteikti ikdienā domājat, ka Gucci ir feiks Aliexpress, bet tikai tāpēc, ka Elīnai apģērbs ir līdzīgs tam Aliexpress, uzreiz ir jāvārās, ka viņa tur iepērk. Neaizstāvu Elīnu, bet nu vienkārši padomājiet nedaudz ar galvu...
Tālāk par bloķēšanu, attieksmi utt. Nekad nerakstu uz Butterfly profilu, bet viņai personīgi. Interesējos par izmēru vai jebko citu, Elīna vienmēr atbild laicīgi un ļoti laipni. Šeit es uzskatu, ka viss atkarīgs no tā, kā arī jūs ar viņu komunicējat. Es tiešām brīnos par visām tām bloķēšanām un nelaipnajām atbildēm utt, jo nekad neko tādu neesmu piedzīvojusi. Arī uz vietas vienmēr sasveicinās utt. Ir gadījies, kā jāsamaina. Uzrakstīju - samainīja. Nebija mans izmērs - piemeklēja ko citu. Vienmēr visu atrisinām mierīgi. Viss ir komunikācijā un kā jūs komunicējat ar viņu. Ja uzreiz klūp virsū un normāli nerunā, tad loģiski, ka no viņas būs tāda attieksme. Arī es strādāju klientu apkalpošanā un ja man nākot iekšā jau brēc virsū, es automātiski būšu nelaipna.
Runājot par kvalitāti - ir vairākas lietas un ieplīsa bodijs tikai, bet tas ir sašujams, nekas traks. Man ir Zaras kleita, kurai man caurums izveidojās, pa vīlēm izira. Nu nekas, sašūs. Guess kreklam arī caurums, somas vispār bez komentāriem. Bet tajā pašā laikā - ir bodijs, kas labi kalpo, ādveidīgās bikses super kalpo. Zaras svārki, jaka - super. Guess citi krekli - arī viss ok. Nu tā ir pieredze, brāķi utt. Tak telefoni arī plīst. Viss var gadīties. Uzskatu, ka katram būs sava pieredze.
Tagad nedaudz par tiem kontiem - diemžēl mums cilvēki ir ļoti stulbi un neko nesaprot, un tad pīkst... Pirmkārt, es, piemēram, lielākoties pērku internetveikalā, jo tad ir pavadzīme. Man uzreiz ir mans drošības spilvens, ka ja kaut kas, man ir pavadzīme. Otrkārt, ja eju uz vietas, tad to drēbi maksimāli pārbaudu. Un tas nav tikai pie Elīnas, bet jebkurā veikalā. Vienreiz mērīju bodiju un pamanīju, ka nav podziņu. Aizgāju un paņēmu citu. Ja jūs pašas nepārbaudat, tad kurš pēc tam ir vainīgs? Ja jums neinteresē uz vietas tā kvalitāte, tad par ko jūs pēc tam sūdzaties? Uz vietas čeku paprasīt - mute ir? Kamēr iedos, nevis aizpļāpāties. Tās, kuras aizpļāpājas - prāta laikam vispār nav.
Runājot par nodokļu nemaksāšanu - to es noteikti neatbalstu.
Un pats pēdējais haips par Amunu - kā vispār to dabas kļūdu var uztvert nopietni? Man vēmiens nāca skatoties. Tik pretīgi, ka es pat nespēju izteikt to. Tādas dusmas, ka pie mums vispār atbalsta šo absurdu...
Savas domas un pieredzi esmu izteikusi. Lai jauks vakars!
Pretīga dabas kļūda esi tu pati. Es tik tā, dalos ar savām domām. ?
06.07.2020 19:00 |
 
10 gadi
Reitings 27
Reģ: 02.05.2011
Maxxxiii @ 06.07.2020 18:51

Es arī šodien uz šo paskatījos Facebook..
https://failiem.lv/u/7veefbf6
Tadāāaaaaaa vairāk nevar redzēt!!!!! ?
06.07.2020 18:54 |
 
Reitings 242
Reģ: 09.06.2020
Elīna ka Paula uz savu dz d rīko grandiozu konkursu ?????
06.07.2020 18:54 |
 
Reitings 603
Reģ: 24.10.2013
Dana16 @ 06.07.2020 18:29
https://failiem.lv/u/4svcq2g8

Es arī šodien uz šo paskatījos Facebook..
06.07.2020 18:51 |
 
10 gadi
Reitings 27
Reģ: 02.05.2011
Dana16 @ 06.07.2020 18:27

Kas tad slēpjas zem šī lietotāja?
https://failiem.lv/u/4svcq2g8
06.07.2020 18:29 |
 
10 gadi
Reitings 27
Reģ: 02.05.2011

Kas tad slēpjas zem šī lietotāja?
06.07.2020 18:27 |
 
Reitings 17
Reģ: 06.07.2020
Jau kādu laiku reizi pa reizei te ienāku tīri garlaicības mākta palasīt. Beidzot izlēmu izteikt arī savu viedokli.
Vairākas reizes esmu pie Elīnas iepirkusies. Gan uz vietas, gan internetveikalā, gan vienu vai divas reizes caur Instagramu. Birkas, godīgi sakot, vismaz biksēm ir. Pārējo neesmu pētījusi, bet biksēm ir 100%. Ir bodijs, kuram virsū rakstīts - made in Poland. Divām biksēm oriģinālā birka no Polijas veikala ar visu uzrakstu vēl virsū, pilnīgi nekas nav nogriezts.
Ko ar šo gribu teikt - nu nenāk viņai drēbes no Aliexpress... Aliexpress var atrast visu. Pat iPhonu, Michael Kors somas utt. Jūs taču nepirksiet tur ar tekstu, kāda jēga nopirkt iPhonu iDeal veikalā, ja var nopirkt lētāk Aliexpress? Loģiski domājošs cilvēks sapratīs, ka Aliexpress varēs atrast replikas VISAM! Tas nenozīmē, ka tagad visi pārdevēji iepērk no turienes. Jūs noteikti ikdienā domājat, ka Gucci ir feiks Aliexpress, bet tikai tāpēc, ka Elīnai apģērbs ir līdzīgs tam Aliexpress, uzreiz ir jāvārās, ka viņa tur iepērk. Neaizstāvu Elīnu, bet nu vienkārši padomājiet nedaudz ar galvu...
Tālāk par bloķēšanu, attieksmi utt. Nekad nerakstu uz Butterfly profilu, bet viņai personīgi. Interesējos par izmēru vai jebko citu, Elīna vienmēr atbild laicīgi un ļoti laipni. Šeit es uzskatu, ka viss atkarīgs no tā, kā arī jūs ar viņu komunicējat. Es tiešām brīnos par visām tām bloķēšanām un nelaipnajām atbildēm utt, jo nekad neko tādu neesmu piedzīvojusi. Arī uz vietas vienmēr sasveicinās utt. Ir gadījies, kā jāsamaina. Uzrakstīju - samainīja. Nebija mans izmērs - piemeklēja ko citu. Vienmēr visu atrisinām mierīgi. Viss ir komunikācijā un kā jūs komunicējat ar viņu. Ja uzreiz klūp virsū un normāli nerunā, tad loģiski, ka no viņas būs tāda attieksme. Arī es strādāju klientu apkalpošanā un ja man nākot iekšā jau brēc virsū, es automātiski būšu nelaipna.
Runājot par kvalitāti - ir vairākas lietas un ieplīsa bodijs tikai, bet tas ir sašujams, nekas traks. Man ir Zaras kleita, kurai man caurums izveidojās, pa vīlēm izira. Nu nekas, sašūs. Guess kreklam arī caurums, somas vispār bez komentāriem. Bet tajā pašā laikā - ir bodijs, kas labi kalpo, ādveidīgās bikses super kalpo. Zaras svārki, jaka - super. Guess citi krekli - arī viss ok. Nu tā ir pieredze, brāķi utt. Tak telefoni arī plīst. Viss var gadīties. Uzskatu, ka katram būs sava pieredze.
Tagad nedaudz par tiem kontiem - diemžēl mums cilvēki ir ļoti stulbi un neko nesaprot, un tad pīkst... Pirmkārt, es, piemēram, lielākoties pērku internetveikalā, jo tad ir pavadzīme. Man uzreiz ir mans drošības spilvens, ka ja kaut kas, man ir pavadzīme. Otrkārt, ja eju uz vietas, tad to drēbi maksimāli pārbaudu. Un tas nav tikai pie Elīnas, bet jebkurā veikalā. Vienreiz mērīju bodiju un pamanīju, ka nav podziņu. Aizgāju un paņēmu citu. Ja jūs pašas nepārbaudat, tad kurš pēc tam ir vainīgs? Ja jums neinteresē uz vietas tā kvalitāte, tad par ko jūs pēc tam sūdzaties? Uz vietas čeku paprasīt - mute ir? Kamēr iedos, nevis aizpļāpāties. Tās, kuras aizpļāpājas - prāta laikam vispār nav.
Runājot par nodokļu nemaksāšanu - to es noteikti neatbalstu.
Un pats pēdējais haips par Amunu - kā vispār to dabas kļūdu var uztvert nopietni? Man vēmiens nāca skatoties. Tik pretīgi, ka es pat nespēju izteikt to. Tādas dusmas, ka pie mums vispār atbalsta šo absurdu...
Savas domas un pieredzi esmu izteikusi. Lai jauks vakars!
06.07.2020 18:00 |
 
Reitings 775
Reģ: 30.09.2019
WTF? Cilvēks tak grib kaut nedaudz rēķināties ar preci, ko ir pasūtījis. Nu tiešām slims cilvēks.

Ar ko rēķinājusies, ko pasūtijusi? Viņa taču ir nobildējusies Butterfly veikalā.
06.07.2020 17:50 |
 
10 gadi
Reitings 904
Reģ: 09.11.2009
Man viņu vietā būtu milzīgs kauns prasīt +/- 50 eur par lupatu gabalu, kam ir nulle kvalitāte. Tikai ar tādu pamatojumu, ka "izskatās kičīgi". Ja gribi pārdot šīs lupatas, uzliec atbilstošu cenu. Ja gribi cienījamu biznesu un foršu veikalu - parūpējies par kvalitāti. Šitie abi grib dabūt maksimumu ar minimumu un tas gan šķiet bezkaunīgi. Ļoti ironiski, ka ik pa laikam uzsver, ka baigais sapņa piepildījums tas veikals, un apmēram dzīves lielais sapnis - kā var sapņot par bodīti, kurā čakarē cilvēkus? Un neticu, ka viņi ir tik stulbi, ka neapjauš absurdo nevienlīdzību ar kvalitāti un cenu.
06.07.2020 16:59 |
 
Reitings 420
Reģ: 04.06.2020
Blanche @ 06.07.2020 15:55

Jap. Abiem derētu iziet latviešu valodas kursus pareizrakstībā un teikumu veidošanā. Vai vismaz iegoglēt, ja nezina kā pareizi raksta kādu vārdu.
Pirmās klases bērnj raksta labāk kā viņš.

Vaj tad Nauris Nepareisi Raksta? ❤ Man liekas Ka viņš mējģina un viņam Sanāk Labi! ❤ Dzīvojam Savu Dzīvi brīnijšķīgo un Svētīgo! ❤ Mīluļi Mani! ❤
06.07.2020 16:59 |
 
Reitings 3481
Reģ: 28.12.2018
VAJ tad Nauris nepareizi raksta??
06.07.2020 16:50 |
 
10 gadi
Reitings 1529
Reģ: 27.03.2011
Keana @ 06.07.2020 15:39
Kapēc Nauris raksta kā pokemons? Viņiem tak abiem nav pilns rublis

Jap. Abiem derētu iziet latviešu valodas kursus pareizrakstībā un teikumu veidošanā. Vai vismaz iegoglēt, ja nezina kā pareizi raksta kādu vārdu.
Pirmās klases bērnj raksta labāk kā viņš.
06.07.2020 15:55 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits