Auto.

 
Reitings 105
Reģ: 12.02.2017
Čau! Šobrīd esmu sava pirmā auto meklējumos. Galīgi nav nejausmas, uz kādiem modeļiem skatīties, tāpēc būtu forši, ja jūs padalītos ar to - kādas markas un modeļa auto jums ir? Un aptuveni cik patērē degvielas? Jo skatos uz ekonomisko pusi. ? un budžets ap 2000 eiro.
Būšu priecīga par ieteijumiem, jo pati neko nejēdzu no auto un arī tuvinieku lokā nav neviena ar auto, kas kaut ko saprastu. ?
15.02.2020 21:30 |
 
Reitings 56
Reģ: 06.02.2020
Nobriedušais @ 16.02.2020 01:08

Te laikam pieslēgušies veco auto tirgotāji. Baigie spečuki ???
No šitiem 1000 punkti neko labāk neklausīties. ???
Viņi tak Jums iesmērēs visu kaut ko, jo viņiem ir personīga interese ?

Personīgā pieredze ir tāda, ka, tu nopērc auto un tikai nobraucot 1000 km sāc saprast ko esi nopircis, vai tas rij eļļu vai nesāk kaut kas grabēt, kas notiek ar savirzi vai sāk ēst riepas. Pirmā eļļas maiņa ir reālākais mīziens, ja kāds ir iegāzis kaut ko karterī, lai nekas netirkšķ vai negrab, tad tas būs darbs motoristam.
Vēl būs argumenti ? Reālus argumentus, nevis man bija Mitsubishi Spacewagoons ar vecu automātu, bija zajebis, mazliet rūsēja. Rūsa ir kategorisks nē, tas ir aplams padoms uztraukties tikai par dzinēju un aizmirst par virsbūvi, auto nopūs. Te izriet vēl viens secinājums, ja motoru tu vari nomainīt dienas laikā, tad virsbūvi - nē.
Es auto netirgoju, par savām zināšanām vairāk nekomentēšu, bet iespējams, ka tu pat uzgriežņu atslēgu neesi turējis rokās. Sēdi biksiņās, es pat nepalīdzētu meitenei nopirkt auto, jo jebkurā gadījumā es būtu vainīgs, ja auto sāktu pisties, tā ir daļēji veiksmes spēle, tu neko par to grabažu nezini.
16.02.2020 01:23 |
 
Reitings 437
Reģ: 10.11.2019
E, ekonomiskākais sērijveida auto ar šķidrumu bākā ir VW Lupo 3L, nākamais ir Audi A2 ar to pašu dzinēju.
Ar 1.9SDI esmu braucis uz Kauņu, virs 110 pa lietuvas ātrgaitas šoseju ātrāk braukt neriskēju.
16.02.2020 01:09 |
 
Reitings 149
Reģ: 30.01.2020
Maxxxiii @ 16.02.2020 01:00

Sakarīgi teikts. Pēdējā laikā Facebook auto sludinājumos to tik vien var lasīt, kaa pārgudro komentārus par dizelsudiem, vecaam grabažaam un tolmetiem!

Te laikam pieslēgušies veco auto tirgotāji. Baigie spečuki ???
No šitiem 1000 punkti neko labāk neklausīties. ???
Viņi tak Jums iesmērēs visu kaut ko, jo viņiem ir personīga interese ?
16.02.2020 01:08 |
 
Reitings 603
Reģ: 24.10.2013
1shade @ 16.02.2020 00:58

Kura gada Fords ?
Fordi riktīgi pūst, to aizmirsi pieminēt, bet iespejams nepamanīji, ja nelietoji to auto pārāk ilgi. Kā izpaužās turbīans remonts/maiņa pa 50 eiro ? :D
Tā tās baumas izplatās. :D :D Turbīnas restaurācija ir ap 150 eiro minimums. :D Tur tik šrota turba sanāk.

2000g. Protams ka vietām bija rūsa.
Izpaužas tā, ka brālim ir serviss!
16.02.2020 01:05 |
 
Reitings 603
Reģ: 24.10.2013
1shade @ 16.02.2020 00:50
Ja tie ir pēdējie 2k, kas tiek izvilkti no zeķes, kas paslēpta ikejas skapītī starp apenēm, tad auto iegādei jāatvēl 1.5k vai 1k, lai paliek pāri degvielai, remontam un normālām riepām.
Tagad jākliedē visi dirsēju mīti par veciem dīzeļiem un jauniem dīzeļiem. Vecu dīzeli kārtībā savest būs daudz vieglāk, kā jaunu, jaunam nāks modernākas sprauslas, kas maksās kosmosu, nu tā, ka auto maksās tikpat, vecos dīzeļus kādreiz nemācēja neviens labot, it sevišķi tos ar Bosch VP44 sūkņiem un VP30, kas nāca iekš BMW, Audi, Opel un ne tikai. Tagad prot tos labot, remonts salīdzinoši lēts. Ar dīzeli vienmēr jādod mīslī, vismaz līdz 3k, nevar braukāties kā pensionārs un viss būs ok. Degvielas izvēle ir pavisam vienkārša, braucma zem 10 000 km gadā, ņemam benzīnu, un pēc iespējas vienkāršāku, nevis kaut kādus TFSI vai FSI, tiešās iesmidzes benzīni, būs tas pats, kas jauni dīzeļi, nekā lēta tur nebūs, ja jāiegādājas sprauslas.
Tas ko es personīgi neieteiktu, ja neko no auto apkopēm nespēj veikt, tad turās pa gabalu no gāzes, tikai tad, ja proti pats regulēt iekārtu, ja ir super iekārta un tā tālāk protams, aiziet. Ja neko nesajēdz no gāzes iekārtām un jāpaļaujās uz rukažopiem gāzes meistariem tas beigsies ar tādu pašu ekonomiju kā dīzelim, pa lielam, atskaitot to, ka jāvadā kaut kāds balons pakaļā un jāpildās it kā tev bāka būtu 200 litri kā smagajam.
Jāturās pa gabalu arī no tādiem cilvēkiem, kas domā, ka par 2k kāds mēģinās iesmērēt zagtu auto, krāsotu un vēl nez ko. Ar 1.9 tdi ieteicējiem, gribētos viņiem pašiem ieteikt 1.9 ar PD sprauslām, tas vēl ir īstais sūda gabals. Aizmirsāt laikam pieminēt, ka jālej normāla eļļa, lai tas aparāts nep*stos.
Karoč. Būsim reāli, te jāņem 1.9 SDI, tajā var liet kaut transformatoru eļļu un maukt.
Ja no auto pilnībā neko nesajēdzam, tad izvērtējam vai vispār vajag, cik ļoti vajag. Citos gadījumos maucam ar taksi vai velosipēdu.
Jāsāk ar to, ka tu nosauc tos auto, kuri tev patīk, izvēlies un tad palūdz padomu. Tā būs vieglāk.

Sakarīgi teikts. Pēdējā laikā Facebook auto sludinājumos to tik vien var lasīt, kaa pārgudro komentārus par dizelsudiem, vecaam grabažaam un tolmetiem!
16.02.2020 01:00 |
 
Reitings 56
Reģ: 06.02.2020
Maxxxiii @ 16.02.2020 00:43
Mans pirmais auto bija Fords. Nebiju par sevi pārliecināta un par mani noteikti var teikt-pat zirgu salauzīs. Pusotru gadu nobraucu ar minimālām problēmām, detaļas nav dārgas. Lielākā bēda bija turbīnas maiņa, 50€un braucu tālāk.
Man personīgi mati nosirmotu, ja remontam būtu jāatdod daudz naudas. Apbrīnoju cilvēkus, kas mēnešiem krāj naudu, lai varētu samaksāt remontu savam auto. Paziņa 4menesus uz darbu brauca ar autobusu. Pēc maza laika nākošā problēma.
Protams ja finanses man atļautu, tad domātu savādāk. Tā teikt, dzīvoju pēc savām iespējām, nelecot augstāk, lai tikai vizuāli izskatītos stilīgākā.
Un patēriņš, uhhh... 20litri un sajūta, ka iet uz gaisu.
Šobrīd focus vizina citus saimniekus.

Kura gada Fords ?
Fordi riktīgi pūst, to aizmirsi pieminēt, bet iespejams nepamanīji, ja nelietoji to auto pārāk ilgi. Kā izpaužās turbīans remonts/maiņa pa 50 eiro ? :D
Tā tās baumas izplatās. :D :D Turbīnas restaurācija ir ap 150 eiro minimums. :D Tur tik šrota turba sanāk.
16.02.2020 00:58 |
 
Reitings 56
Reģ: 06.02.2020
Nobriedušais @ 16.02.2020 00:55

Kas jums ir jauns auto? Jaunāka izlaiduma gada?
Tas tak nav jauns.
Jauns, tas ir tad kad pirkts pie dīlera un tam nebija neviena īpašnieka un auto ir rūpnīcas garantija.
Viss pārējais ir vecas grabažās ?

Serviss metēji, 3.8 litri tas ir tikai no kalna, rūpnieciski mazākais patēriņš tajā momentā škiet bija vienam VW Polo ar 3 cilindru TDI, tas reāli gāja uz gaisa, un cena turās tiem aparātiem.
16.02.2020 00:57 |
 
Reitings 56
Reģ: 06.02.2020
Nobriedušais @ 16.02.2020 00:48
Es vēl pateiktu ka labāk jau izvēlēties ar automātisko kārbu, jo ar manuālo transmisiju vecajam auto būs problēmas. Būs problēmas ar sajūga dedzināšanu, parnesumkarba ātrumu ielikšanu. Biju kādu laiku braucis ar veco Mitsubiši Space Wagon 1992. Tur bija automātiska parnesumkarba. Jā tur jau rūsa bija virsbūvei, tomēr dzinējs un citas lietas ar dzinēja lietām strādāja labi.
Ka arī auto ar manuālo ātrumkārbu parasti izvēlas visādi "gudrinieki" kuri čakarē to auto visādi, mēģinot izrādīties cik baigie viņi vadītāji.
Automātisko ātrumkārbu izvēlas sievietes. Tādam auto varbūt virsbūves defekti no lielam un mazam sadursmēm. Ja to virsbūvju defektu nevar saskatīt un CSDD darbinieki neko neteica ka auto ir krāsots vai ko citu. Tad visam jābūt OK.

Automāts un mazas sadursmes ir laba korelācija :D :D
Karoč, nemuldi niekus, vecs automāts nebūs ekonomiskāks par vecu manuāli, bet šajā budžetā nevarēs atļauties automātu, kurš slēdzas ar elektroniku, vairākiem sajūgiem, nevis ar veco hidrotransformatoru.
Sajūgu vajag iemācīties lietot, tas ir viens, un šī problēma parasti ir pērkot auto no citas sievietes vai pensionāra. Automāta remonts nostāsties pusi no auto vērtības, vai cita kārba no šrota. Es tik nesaprotu kāda starpība, ja jāmaina divmasu spararats ar sajūga komplektu manuālajai kārbai vai jāizvēlēas automāta remonts, tur sanāk viens un tas pats...
16.02.2020 00:55 |
 
Reitings 149
Reģ: 30.01.2020

Tweek teksts @ 15.02.2020 23:44
Ar jaunajām mašīnām būs tā, ka remonti izmaksās ļoti dārgi. Puiša sencim Volvo s40 2008 gada. 2.0D tiesa ļoti ekonomisks. Var izspiest 3.8 l/100 Taču gultņi bijuši jāmaina un viens gultnis 90 euro arī borta kompis bijis jāmaina un servisā atstāja 1000 EUR tikai par KOMP

Kas jums ir jauns auto? Jaunāka izlaiduma gada?
Tas tak nav jauns.
Jauns, tas ir tad kad pirkts pie dīlera un tam nebija neviena īpašnieka un auto ir rūpnīcas garantija.
Viss pārējais ir vecas grabažās ?
16.02.2020 00:55 |
 
Reitings 56
Reģ: 06.02.2020
Ja tie ir pēdējie 2k, kas tiek izvilkti no zeķes, kas paslēpta ikejas skapītī starp apenēm, tad auto iegādei jāatvēl 1.5k vai 1k, lai paliek pāri degvielai, remontam un normālām riepām.
Tagad jākliedē visi dirsēju mīti par veciem dīzeļiem un jauniem dīzeļiem. Vecu dīzeli kārtībā savest būs daudz vieglāk, kā jaunu, jaunam nāks modernākas sprauslas, kas maksās kosmosu, nu tā, ka auto maksās tikpat, vecos dīzeļus kādreiz nemācēja neviens labot, it sevišķi tos ar Bosch VP44 sūkņiem un VP30, kas nāca iekš BMW, Audi, Opel un ne tikai. Tagad prot tos labot, remonts salīdzinoši lēts. Ar dīzeli vienmēr jādod mīslī, vismaz līdz 3k, nevar braukāties kā pensionārs un viss būs ok. Degvielas izvēle ir pavisam vienkārša, braucma zem 10 000 km gadā, ņemam benzīnu, un pēc iespējas vienkāršāku, nevis kaut kādus TFSI vai FSI, tiešās iesmidzes benzīni, būs tas pats, kas jauni dīzeļi, nekā lēta tur nebūs, ja jāiegādājas sprauslas.
Tas ko es personīgi neieteiktu, ja neko no auto apkopēm nespēj veikt, tad turās pa gabalu no gāzes, tikai tad, ja proti pats regulēt iekārtu, ja ir super iekārta un tā tālāk protams, aiziet. Ja neko nesajēdz no gāzes iekārtām un jāpaļaujās uz rukažopiem gāzes meistariem tas beigsies ar tādu pašu ekonomiju kā dīzelim, pa lielam, atskaitot to, ka jāvadā kaut kāds balons pakaļā un jāpildās it kā tev bāka būtu 200 litri kā smagajam.
Jāturās pa gabalu arī no tādiem cilvēkiem, kas domā, ka par 2k kāds mēģinās iesmērēt zagtu auto, krāsotu un vēl nez ko. Ar 1.9 tdi ieteicējiem, gribētos viņiem pašiem ieteikt 1.9 ar PD sprauslām, tas vēl ir īstais sūda gabals. Aizmirsāt laikam pieminēt, ka jālej normāla eļļa, lai tas aparāts nep*stos.
Karoč. Būsim reāli, te jāņem 1.9 SDI, tajā var liet kaut transformatoru eļļu un maukt.
Ja no auto pilnībā neko nesajēdzam, tad izvērtējam vai vispār vajag, cik ļoti vajag. Citos gadījumos maucam ar taksi vai velosipēdu.
Jāsāk ar to, ka tu nosauc tos auto, kuri tev patīk, izvēlies un tad palūdz padomu. Tā būs vieglāk.
16.02.2020 00:50 |
 
Reitings 149
Reģ: 30.01.2020
Es vēl pateiktu ka labāk jau izvēlēties ar automātisko kārbu, jo ar manuālo transmisiju vecajam auto būs problēmas. Būs problēmas ar sajūga dedzināšanu, parnesumkarba ātrumu ielikšanu. Biju kādu laiku braucis ar veco Mitsubiši Space Wagon 1992. Tur bija automātiska parnesumkarba. Jā tur jau rūsa bija virsbūvei, tomēr dzinējs un citas lietas ar dzinēja lietām strādāja labi.
Ka arī auto ar manuālo ātrumkārbu parasti izvēlas visādi "gudrinieki" kuri čakarē to auto visādi, mēģinot izrādīties cik baigie viņi vadītāji.
Automātisko ātrumkārbu izvēlas sievietes. Tādam auto varbūt virsbūves defekti no lielam un mazam sadursmēm. Ja to virsbūvju defektu nevar saskatīt un CSDD darbinieki neko neteica ka auto ir krāsots vai ko citu. Tad visam jābūt OK.
16.02.2020 00:48 |
 
Reitings 603
Reģ: 24.10.2013
Mans pirmais auto bija Fords. Nebiju par sevi pārliecināta un par mani noteikti var teikt-pat zirgu salauzīs. Pusotru gadu nobraucu ar minimālām problēmām, detaļas nav dārgas. Lielākā bēda bija turbīnas maiņa, 50€un braucu tālāk.
Man personīgi mati nosirmotu, ja remontam būtu jāatdod daudz naudas. Apbrīnoju cilvēkus, kas mēnešiem krāj naudu, lai varētu samaksāt remontu savam auto. Paziņa 4menesus uz darbu brauca ar autobusu. Pēc maza laika nākošā problēma.
Protams ja finanses man atļautu, tad domātu savādāk. Tā teikt, dzīvoju pēc savām iespējām, nelecot augstāk, lai tikai vizuāli izskatītos stilīgākā.
Un patēriņš, uhhh... 20litri un sajūta, ka iet uz gaisu.
Šobrīd focus vizina citus saimniekus.
16.02.2020 00:43 |
 
Reitings 538
Reģ: 16.12.2019
Jāremontē būs gan veca mašīna, gan vidēja, gan mazlietota.
Lietots auto bez garantijas - laimes spēle.
16.02.2020 00:27 |
 
Reitings 538
Reģ: 16.12.2019
Es jau nelieku meitenei pirkt kaut kādu eksotiku, nepārproti.
16.02.2020 00:24 |
 
Reitings 437
Reģ: 10.11.2019
Redpill @ 16.02.2020 00:07
Es nebaidītos no veciem auto, ir bijuši dažnedažādi, 80'to 90'to auto, tikai pozitīva pieredze.
Kā arī tik lētam (vecam) auto nav jēga skatīties noskrējienu (īpaši jau pie mums LV), jāskatās auto kopējais stāvoklis.

Ar vienu šī foruma cilvēku bija nelela diskusija auto sakarā.
Saproti, es esmu diezgan liels piekritējs retiem un ekskluzīviem auto, taču ikdienā braucu ar kaut ko pilnīgi neinteresantu, jo man galvenais ir tas, ka tam nav nepieciešamas apkopes un piekare ir ārkārtīgi vienkārša un izturīga. Iepriekšējais ikdienas auto bija samērā lēts, bet man apnika to remontēt, pat ņemot vērā, ka sīkās lietas es pats kā inženieris spēju savest kārtībā, man vienkārši apnika. Man stāv otrs auto, kurš gaida pāris gadus līdz VS, bet ar to es nebraucu nekur bez derīga ugunsdzēšamā aparāta zem sēdekļa.
16.02.2020 00:17 |
 
Reitings 59
Reģ: 17.01.2013
Es ieteiktu vw passat b5 vai arī golfu 4, spriežot pēc tā, cik man zināmiem cilvēkiem tādu ir, vai ir bijuši, degvielas pateriņš tiešām ekonomisks, ap 5l, un ari rezerves daļu ziņā nav dārgi uzturama! Tāds ikdienas braucamais. Par tādu cenu izvēle passātiem ir ļoti liela. Ja citīgāk pameklē var pat nogrābt 2004.gadu, kura jau ir simpātiska, un labā tehniskā stāvoklī.
16.02.2020 00:09 |
 
Reitings 538
Reģ: 16.12.2019
Es nebaidītos no veciem auto, ir bijuši dažnedažādi, 80'to 90'to auto, tikai pozitīva pieredze.
Kā arī tik lētam (vecam) auto nav jēga skatīties noskrējienu (īpaši jau pie mums LV), jāskatās auto kopējais stāvoklis.
16.02.2020 00:07 |
 
Reitings 437
Reģ: 10.11.2019
O jā. TFSI dzinējs, ja ir mazs budžets, bet pati brauc ar audo, kurš drīz varēs lepoties ar VS numuriem, bet būsim reāli, Aksenoka kungs palūgs ar to naglu vannu tuvumā motormuzejam nerādīties.
Es padodos...
15.02.2020 23:58 |
 
Reitings 1022
Reģ: 04.11.2017
Braucu ar Audi A6 C4 2.6 benzīnu, 94 gada nu nevarētu teikt ka ir ekonomisks, manējais rij 9-10l uz 100 km
Nezinu, ko var nenopirkt labu pa 2k es savu pirku zem 800 euro un tūlīt būs gads kā aktīvi katru dienu braucu un nekādi dižie remonti nav bijuši, izņemot sveces, eļļas kartera blīve, un ģeneratora ogles nomainītas un vēl šis tas kas jau nu ietilpst pie auto apkopes. Ā un starteris man jauns ir uzlikts.
Ar jaunajām mašīnām būs tā, ka remonti izmaksās ļoti dārgi. Puiša sencim Volvo s40 2008 gada. 2.0D tiesa ļoti ekonomisks. Var izspiest 3.8 l/100 Taču gultņi bijuši jāmaina un viens gultnis 90 euro arī borta kompis bijis jāmaina un servisā atstāja 1000 EUR tikai par KOMP
Ekonomika ir Audi A1 ar 1.2 Tfsi bet nebūs tavā cenu kategorijā maksā ap ~5k
VW Golf 3 1.9 TDI
Seat Leon 1.6 TDI
Opel Astra 1.6
Un vēl visādi varianti ir
15.02.2020 23:44 |
 
Reitings 149
Reģ: 30.01.2020
lielabeta @ 15.02.2020 21:30
Čau! Šobrīd esmu sava pirmā auto meklējumos. Galīgi nav nejausmas, uz kādiem modeļiem skatīties, tāpēc būtu forši, ja jūs padalītos ar to - kādas markas un modeļa auto jums ir? Un aptuveni cik patērē degvielas? Jo skatos uz ekonomisko pusi. ? un budžets ap 2000 eiro.
Būšu priecīga par ieteijumiem, jo pati neko nejēdzu no auto un arī tuvinieku lokā nav neviena ar auto, kas kaut ko saprastu. ?

Ir jauzmanas ar padomdevējiem ?
Pat no mana padoma :)
Es jums rekomendēju neklausīt manas rekomendācijas ???
Jāpērk tas kas ir pie sirds.
Par 2k jūs vienalga neko labu nenopirksiet.
Pērciet to kas jums pie sirds, tikai sākuma pārbaudiet ka varat iziet tehnisko CSDD, ka arī numuru salīdzināšanu (ka nav zagts cita valstī). Ja šitas divas lietas varēsiet bez problēmām iziet (pat ja tehniska apskate jau nesen bija veikta), tad varat pirkt. Ieteikšu arī izņemt CSDD īsziņu par to auto vēsturiskām tehniskam apskatēm. Tur būs arī redzams ja nobraukums bija noskrūvēts (cik daudz kilometru ar to nobrauca citiem vārdiem cik lietoja). Kad biju pirmo reizi dabūjis to izrakstu savam mocim tad atklāju priekš sevis ka pirms pārdošanas man iepriekšējais saimnieks noskrūvējā kādus 20K. Pirms bija 50K, kad es pirku bija 30K. Laikam tur skrūvēja to nobraukumu vairākas reizes. Tolaik kad pirku, informācijas par apskatēm nebija pieejams internetā. Jūs varat palūgt pārdevējam ielagoties sava CSDD profila un parādīt tas apskates. Saviem transportlīdzekļiem tas pakalpojums bija bezmaksas. Ka pārdevējs mēģinās izvairīties, visādas atrunas teiks, tad tas ir ļoti slikta pazīme. Jāpasaka paldies un jāiet meklēt citu pārdēvēju.
Ka jau bulta pareizi pateica, ka vecam auto ar dīzeļdegvielu ir parasti problēmas ar dzinēju (vienkāršības pēc neidzilinašos ka bulta tehniskas detaļās) un visādām sikam detaļām. Līdz ar to ir jāskatās uz benzīna auto.
Paši CSDD darbinieki var jums daudz ko labu izstāstīt. Piemēram man teica ka rāmis bija krāsots, līdz ar to mocim bija kāda nopietna avārija.
Pasakiet pārdevējam (jūs pat pirkuma līgumā varat tā ierakstīt), ka pārdevējam pircēja klātbūtne jāiziet CSDD tehnisko apskatu un tehniska agregāta numuru salīdzināšanu. Ja tehniska apskate un numuru salīdzināšana ir izieta bez piezīmēm, tad pircējs kompensē tehniskas apskates un numuru salīdzināšanu izmaksas. Ja tehnisko apskatu neizdevās iziet bez piezīmēm, tad pircējam ir tiesības vienpusēji uzteikt pirkuma līgumu bez jebkādiem līgumsodiem, ka arī pircējs nāv atbildīgs par visam citam izmaksām atrunātam šī pirkumu līgumā. Man šobrīd nav pie rokas tā pareiza juridiski noformēta pirkumu līguma, līdz ar to jums būs pašai jākonsultējas ka to pareizi noformēt pie jurista.
Auto par 2k vienalga būs visādas problēmas.
Kad cilvēki sastopas ar tam problēmām tad sāk saprast, kādu nākamo auto viņi sev grib. Līdz ar to pērciet un gūstat pieredzi.
Lai veicas!
15.02.2020 22:58 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits