Villanelle tieši atgādināji par manu pieredzi.
Arī biju viņiem rakstījusi, kad meklēju kleitiņu( jo tiešām bija tāds izmisums, ka biju pat gatava pie viņas iepirkties :D), pajautāju vai ir pieejams un kādi izmēri palikuši.
Man neatbildēja 3 dienas! Kad uzrakstīju vēlreiz vēstuli par šāda veida “komunicēšanu” ar potenciālo klientu un, ka dēļ šādas attieksmes pie viņiem nekad vairs neiepirkšos un neieteigšu citiem, tad man atbildēja tajā pašā sekundē. Ka viņiem esot jāraksta uz instagram lapu, nevis uz e-pastu kā to izdarīju es.
Reāli, Jūs norādiet e-pastu uz kuru tieši var rakstīt un beigās es vēl vainīga palieku, ka ne tur esmu uzrakstījusi. Atbildes uz maniem jautājumiem, protams, nebija, jo es taču “ne tur uzrakstīju.
Smieklīgi..