Pie Elīnas esmu veikusi tikai vienu pirkumu, bet sarakste un saruna bija haotiska. Jautāju blūzi, atbild par svārkiem, pēc tam iekopē kaut ko ne pa tēmu. Laikam ļoti saspringta komunikācija ar meitenēm. :)
Par pārējo gan neko sliktu nevaru teikt, viss notika ātri un arī manu lūgumu, lai izmanto pēc iespējas mazāk iepakojuma un neliek klāt nekādus reklāmas papīriņus, ievēroja.
Protams, tā skaitīšana uz drauga kontu ar norādi "dāvana" bija arī manā gadījumā. Kopumā, lai arī mums katrai ir sava izpratne par ģērbšanos, uzacīm, utt. lietām, uzskatu, ka viņa ir malacis. Pasūtīt apģērbu, taisīt fotosesijas, nodarboties ar IG mārketingu (savā stilā, protams), uzturēt showroomu, apstrādāt pasūtījumus - tas noteikti nav viegli un prasa daudz piepūli, nemaz nerunājot par darbu ar cilvēkiem. Jā, ir lietas, ko redzu, ka ir jāuzlabo, bet kā jebkurā situācijā - bet konflikta, kļūdām nav attīstības. Cerams, ka Elīna iepazīsies ar šo diskusiju un ņems vērā klientu vēlmes, norādījumus. Tas noteikti tikai sekmēs viņas attīstību.