Reklāmu pirmo reizi redzot, nepatika vizuālā kvalitāte. Kaut kā acīs spiežas, it kā sagatavojušies halovīniem par mazām naudiņām. Šeit tomēr ir reklāmas budžets piešķirts, prasās vairāk kvalitātes.
Pašam telefonu ik pa laikam jau sanāk palietot pie stūres, bet nosacījums ir labi redzams ceļš un apkārtne, dienas gaismā. Saprotu, ka uz ceļa sekundes simtdaļā var izveidoties avārija. nelietoju telefonu, kad bērnus vedu. Kā arī nelietoju posmos, kur ir intensīva satiksme - pilsētas, šosejas stundās, kad visi brauc mājās, kur parasti var novērot cilvēku agresīvo braukšanu.
Paša domas par akciju. Doma jau laba, bet maz ticu, ka būs daudzi, kas ņems vērā un aizdomāsies par savu rīcību pie stūres. Ieradumiem ir liels spēks. Man šķiet, ka labāk strādā tie video, kas patiešām ir reāli uztaisīti un ar traģiskiem notikumiem un skatiem. tagad tāda multenītes tipa reklāma, kas īpaši nespēj mainīt pieauguša cilvēka uzskatus un ieradumus.